Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - rozz

Pagina's: 1 2 [3] 4 5 ... 119
31
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 03 februari 2019, 11:14:25 am »
De draad maar weer eens opgepakt, mijn dingetje van vandaag...




32
Leuterhoek / black out
« Gepost op: 31 januari 2019, 12:24:31 pm »
Heeft iemand van jullie ook wel eens een blender black out gehad of nog steeds heeft?
Word helemaal gek af en toe van wat er mogelijk is en nu met 2.8...
Vind het lastig om het geleerde te combineren en er mijn eigen ding van te maken..te veel mogelijkheden, te veel tutorials.
Alles kan en dat is nu teveel.
Denk dat ik weer terug moet naar de basis, fresh start, ff resetten.
Maar is ook mijn eigen schuld want dan ben je ook nog eens bezig om met photoshop, after effects, gimp, krita en noem maar op te leren, in de tussen tijd mijn kook skills op een hoger niveau te krijgen, vrouw en kids de aandacht geven die ze verdienen…
Verliefd worden, mag niet maar is aan het gebeuren.
Pffff...hier worden jullie niet wijzer van maar ik ben het ff kwijt  ::)

33
Leuterhoek / Re: substance designer
« Gepost op: 26 januari 2019, 12:38:08 pm »
Deze link, en dan naar beneden scrollen substance designer course

https://mailchi.mp/blenderguru/this-week-in-3d-c1jljgd4jx?e=e2d13aa7ef

dan werkt ie hopelijk wel

34
Leuterhoek / Re: substance designer
« Gepost op: 26 januari 2019, 12:36:00 pm »
Werkt ook niet, WTF

35
Leuterhoek / Re: substance designer
« Gepost op: 26 januari 2019, 12:35:34 pm »
….https://www.boutube.com/playlist?list=PLB0wXHrWAmCwWfVVurGIQO_tMVWCFhnq....
Deze link moet je hebben.
En dan van de b een y maken, geen boutube maar, u raad het al, youtube.

36
Leuterhoek / Re: substance designer
« Gepost op: 26 januari 2019, 12:30:35 pm »
werkt ook niet, wacht even, ga een manier vinden om het wel te laten werken

37
Leuterhoek / Re: substance designer
« Gepost op: 26 januari 2019, 12:29:06 pm »
Weet niet waarom de video niet beschikbaar is maar als je de URL kopieert en in je browserbalkje plakt werkt het wel.

38
Leuterhoek / substance designer
« Gepost op: 26 januari 2019, 12:08:08 pm »
Voor degene die willen leren zelf textures te maken is dit een absolute must.
Die gasten van Allegorithmic geven echt goede gratis cursussen.
Nadeel is dat de software dan weer niet gratis is.


39
Over Blender / Review tweakers
« Gepost op: 29 oktober 2018, 15:29:53 pm »
Leuk om te lezen dat een review op tweakers.net geweid is aan AMD`s laatste procesoren en dat blender daar ook in benoemd word.
Hele artikel is leuk maar voor de ongeduldige...laatste alinea.
https://tweakers.net/reviews/6637/9/threadripper-2920x-en-2970wx-het-kwartet-compleet-conclusie-less-is-core.html

40
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 26 september 2018, 22:46:58 pm »
mijn ding van vandaag



41
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 23 september 2018, 12:23:18 pm »
dat is vooral voor kleuren maar met de layer weight als factor lukt het al aardig, de mond is een sss material en de rest difuse met gloss.


42
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 23 september 2018, 11:05:17 am »
met de layer weight als factor kun je met een mix zhader 2 materialen mixen en als je dan facing gebruikt zijn alle normals die direct naar jouw wijzen het ene materiaal en hoe groter de hoek dat ze van je straight on blikveld afgaan, hoe meer ze het andere materiaal worden.
Leuk om mee te spelen.

43
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 21 september 2018, 18:01:09 pm »
ben al wat verder, iets met masken.
probeerde het met weight paint maar werkt niet(volgens mij)

44
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 21 september 2018, 17:59:15 pm »
probeer een sss shader alleen op de lippen te krijgen maar is lastig, probeer het nu met een mix shader en een fresnel als factor

wil eigenlijk het ene materiaal met een soort gradient in het ander over laten lopen, kan dit in blender?

45
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 21 september 2018, 17:57:23 pm »
probeer een sss shader alleen op de lippen te krijgen maar is lastig, probeer het nu met een mix shader en een fresnel als factor

Pagina's: 1 2 [3] 4 5 ... 119