Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - rozz

Pagina's: 1 ... 114 115 [116]
1726
Experimenten / Re: UV unwrapping
« Gepost op: 12 oktober 2014, 10:48:36 am »
@IJP....yep...en bump mapping maar dat zie pas bij een close up...thnx voor de reacties allemaal...keeps me going...

1727
Experimenten / Re: UV unwrapping
« Gepost op: 11 oktober 2014, 21:11:44 pm »
De vloer zit ook om de ton `gewrapped`....

1728
Experimenten / UV unwrapping
« Gepost op: 11 oktober 2014, 21:10:38 pm »
Aan de hand van een tutorial wat aan het experimenteren gegaan met uv unwrapping en node editor....


1729
Animatie en Rigging / Re: Path 90 graden laten knikken
« Gepost op: 10 oktober 2014, 11:43:19 am »
Thnxx allemaal,het is me nog niet gelukt...
Krijg wel de 90 graden hoek maar dan gedraagt de kubus zich heel raar ``vervormd` als ie de bocht om gaat..
Moet toch echt iets met subdivion en/of extruden van faces worden en dat proberen te animeren...
To be continued...... :P

1730
Animatie en Rigging / Re: Path 90 graden laten knikken
« Gepost op: 08 oktober 2014, 19:56:20 pm »
Work under construction. ..moest nog ff koken... :P

1731
Animatie en Rigging / Re: Path 90 graden laten knikken
« Gepost op: 08 oktober 2014, 17:06:06 pm »
Hier is wat een absolute newbie gemaakt heeft......
Stelt voor de pro niks voor waarschijnlijk maar ben er best trots op... 8)






1732
Animatie en Rigging / Re: Path 90 graden laten knikken
« Gepost op: 08 oktober 2014, 16:22:33 pm »
Tof forum hiero...bedankt voor de snelle reacties.
Als ik uitgewerkt ben ga ik weer lekker ff stoeien met blender.... 8)

1733
Animatie en Rigging / Re: Path 90 graden laten knikken
« Gepost op: 08 oktober 2014, 12:54:48 pm »
Excuse my unknowing....driver?...google... :P

1734
Animatie en Rigging / Re: Path 90 graden laten knikken
« Gepost op: 08 oktober 2014, 12:40:20 pm »
Die ga ik straks proberen wil.....en met shape keys morpht blender direct naar de gefinshte shape I.p.v. te 'groeien', JvL....In ieder geval bedankt voor jullie reacties...

1735
Animatie en Rigging / Path 90 graden laten knikken
« Gepost op: 08 oktober 2014, 10:40:07 am »
Beste,

is het mogelijk om een path 90 graden te laten `knikken`...
Ik wil voor een animatie een kant van de cube(bijv. de linkse face) extruden en dan 10 blender units verder 90 graden naar links verder laten groeien en dan een x aantal units weer 90 graden naar rechts....als een soort vierkante snake....en dit dan animeren....of moet ik dit anders doen?
 ???

Pagina's: 1 ... 114 115 [116]