Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - rozz

Pagina's: 1 ... 112 113 [114]
1696
Experimenten / Re: UV unwrapping
« Gepost op: 12 oktober 2014, 12:56:05 pm »
Om te kunnen vergelijken... i5@3,4 gig. en 8 gig. werkgeheugen....op een assrock z77 extreme moederplankje....
Videokaart is een amd 5670 geloof ik...niet zo`n hele beste maar renderen gebeurt als ik het goed heb begrepen grotendeels zo niet helemaal door de cpu.... :)

1697
Experimenten / Re: UV unwrapping
« Gepost op: 12 oktober 2014, 12:26:43 pm »
render samples 500... ;D

1698
Experimenten / Re: UV unwrapping
« Gepost op: 12 oktober 2014, 12:22:49 pm »


Zelfs 7 seconden winst.... 8)

1699
Experimenten / Re: UV unwrapping
« Gepost op: 12 oktober 2014, 12:07:10 pm »
Met de houten vloer nog minder....was gewoon een picture texture....verder geen bumping of displacing....alleen de tonnen...

1700
Experimenten / Re: UV unwrapping
« Gepost op: 12 oktober 2014, 11:18:56 am »
Heb hem ff met een spiegel ondergrond gedaan en rendertijd is 49.09 sec.
Staat links boven in de hoek...


1701
Experimenten / Re: UV unwrapping
« Gepost op: 12 oktober 2014, 10:48:36 am »
@IJP....yep...en bump mapping maar dat zie pas bij een close up...thnx voor de reacties allemaal...keeps me going...

1702
Experimenten / Re: UV unwrapping
« Gepost op: 11 oktober 2014, 21:11:44 pm »
De vloer zit ook om de ton `gewrapped`....

1703
Experimenten / UV unwrapping
« Gepost op: 11 oktober 2014, 21:10:38 pm »
Aan de hand van een tutorial wat aan het experimenteren gegaan met uv unwrapping en node editor....


1704
Animatie en Rigging / Re: Path 90 graden laten knikken
« Gepost op: 10 oktober 2014, 11:43:19 am »
Thnxx allemaal,het is me nog niet gelukt...
Krijg wel de 90 graden hoek maar dan gedraagt de kubus zich heel raar ``vervormd` als ie de bocht om gaat..
Moet toch echt iets met subdivion en/of extruden van faces worden en dat proberen te animeren...
To be continued...... :P

1705
Animatie en Rigging / Re: Path 90 graden laten knikken
« Gepost op: 08 oktober 2014, 19:56:20 pm »
Work under construction. ..moest nog ff koken... :P

1706
Animatie en Rigging / Re: Path 90 graden laten knikken
« Gepost op: 08 oktober 2014, 17:06:06 pm »
Hier is wat een absolute newbie gemaakt heeft......
Stelt voor de pro niks voor waarschijnlijk maar ben er best trots op... 8)






1707
Animatie en Rigging / Re: Path 90 graden laten knikken
« Gepost op: 08 oktober 2014, 16:22:33 pm »
Tof forum hiero...bedankt voor de snelle reacties.
Als ik uitgewerkt ben ga ik weer lekker ff stoeien met blender.... 8)

1708
Animatie en Rigging / Re: Path 90 graden laten knikken
« Gepost op: 08 oktober 2014, 12:54:48 pm »
Excuse my unknowing....driver?...google... :P

1709
Animatie en Rigging / Re: Path 90 graden laten knikken
« Gepost op: 08 oktober 2014, 12:40:20 pm »
Die ga ik straks proberen wil.....en met shape keys morpht blender direct naar de gefinshte shape I.p.v. te 'groeien', JvL....In ieder geval bedankt voor jullie reacties...

1710
Animatie en Rigging / Path 90 graden laten knikken
« Gepost op: 08 oktober 2014, 10:40:07 am »
Beste,

is het mogelijk om een path 90 graden te laten `knikken`...
Ik wil voor een animatie een kant van de cube(bijv. de linkse face) extruden en dan 10 blender units verder 90 graden naar links verder laten groeien en dan een x aantal units weer 90 graden naar rechts....als een soort vierkante snake....en dit dan animeren....of moet ik dit anders doen?
 ???

Pagina's: 1 ... 112 113 [114]