Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - JvL

Pagina's: [1] 2 3 ... 227
1
Leuterhoek / Re: Prettige jaarwisseling en alvast een goed 2019!
« Gepost op: 07 januari 2019, 11:12:48 am »
Geen vuurwerk maar het grootste vreugdevuur in Scheveningen van 48 meter hoog.



Ow..... je bedoelt vreugde vuur gemaakt in blender?.
Of was deze echt?...

Veel echter dan dit wordt het niet hoor.  ;)

2
Leuterhoek / Re: Prettige jaarwisseling en alvast een goed 2019!
« Gepost op: 04 januari 2019, 11:00:19 am »
@JvL:Zelf geen last gehad van de vonken?

Niet echt want ik stond bij het vreugdevuur zelf en daar gingen de vonken juist de lucht in. En mijn huis stond ook net buiten het pad van de vonkenregen dus ik heb het "droog" gehouden. ;)

3
Leuterhoek / Re: Prettige jaarwisseling en alvast een goed 2019!
« Gepost op: 01 januari 2019, 14:31:49 pm »
Geen vuurwerk maar het grootste vreugdevuur in Scheveningen van 48 meter hoog.



4
Leuterhoek / Re: Prettige jaarwisseling en alvast een goed 2019!
« Gepost op: 01 januari 2019, 11:19:43 am »
Zoooo JvL is het allemaal wel goed gegaan met de fik??

Nou...Jij zei de fik er in en dat hebben we gedaan ;D

5
Leuterhoek / Prettige jaarwisseling en alvast een goed 2019!
« Gepost op: 31 december 2018, 12:46:06 pm »
Ik ben afgelopen jaar niet erg actief geweest op het forum omdat ik Blender alleen voor mijn werk heb gebruikt en dat is verder niet zo interessant om hier te laten zien.
Maar hopelijk komt er in 2019 weer wat ruimte voor creativiteit  ;)

Hoe dan ook alvast de beste wensen vanuit Scheveningen en een mooi Blenderjaar voor iedereen.



6
Over Blender / Re: Blender 2.8 is Amazing!
« Gepost op: 04 oktober 2018, 11:53:59 am »
En weer even een bump... ;)

Dit is ook wel tof wel met wat nodes knopen maar dan heb je ook wat. ;)



7
wat er komenteel mogelijk met Unity etc. is alleen een viewer. Dus alleen het bekijken van je project. Echter iets aanpassen endergelijke kan allemaal niet. Wij zijn bezig met het maken van een software die er voor zorgt dat ALLE mogelijke functies van Blender momenteel worden geïmplementeerd in BlenderXR (VR). Zo wordt werken meer intuitief en kan je workflow worden verbeterd.

relevante informatie boven zelfpromotie... ;)

8
Mededelingen / Re: Postimage
« Gepost op: 27 juli 2018, 11:35:59 am »
Is inderdaad zonde dat de afbeeldingen uit alle oude topics weg zijn. Daarmee is een hoop uitleg verloren gegaan.
Ik vraag mij af of het nog hersteld kan worden maar ik vrees het ergste.

9
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 24 juli 2018, 19:19:42 pm »
De titel van de afbeelding is veelbelovend!  8)

10
Belichting en Rendering / Re: Branched Path Tracing
« Gepost op: 22 juli 2018, 21:41:18 pm »
Nee, het zijn render instellingen die standaard in Blender zitten.

11
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 16 juli 2018, 22:23:55 pm »
Lekker alles in de hoogglans gezet? ;)

12
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 09 juli 2018, 17:32:26 pm »
Dat ziet er wel heel goed uit!  8)
Kan niet wachten om de rest te zien.

13
Over Blender / Re: ik heb tips nodig
« Gepost op: 21 juni 2018, 16:12:39 pm »
In het kort:

Maak een storyboard zodat je weet wat je allemaal nodig hebt. Daarna ga je modelleren (character(s), voorwerpen, omgeving en achtergronden)
Vervolgens materiaal en texturen aanbrengen.
Misschien dat je daarna langzaam kunt gaan beginnen met animeren aan de hand van je storyboard. Van grof naar fijn.

Als dat allemaal gebeurt is kun je gaan renderen.

Maar misschien is het ook handig om te vertellen wat je precies moet animeren. 2D of 3D? Gaat het om een compleet verhaal van een aantal minuten of een promofilmpje van een aantal seconden. Dat maakt nogal verschil voor je workflow.

14
Over Blender / Re: ik heb tips nodig
« Gepost op: 21 juni 2018, 16:04:22 pm »
Google en YouTube.  ;)

Het onderwerp animatie kun je niet leren aan de hand van een paar tips.
Als Blender nog niet kent kan ik je nu al vertellen dat het geen realistische opdracht is om op korte termijn een animatie te maken.

15
Animatie en Rigging / Re: Animation nodes addon: error na installeren
« Gepost op: 18 juni 2018, 22:14:50 pm »
JvL, wat slim. Eerst dacht ik die heeft een tik van de mallemolen gekregen. :-[

Dat waarschijnlijk ook wel maar dat hier niets mee te maken.  ;D

Pagina's: [1] 2 3 ... 227