Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - ijp

Pagina's: [1] 2 3 ... 243
1
Onderhanden werk / Re: bezig met;
« Gepost op: 23 september 2018, 23:41:02 pm »
Super dat het toch nog is gelukt.
Maar kijk de vorige tutorial maar niet meer maar ga verder met deze.


2
Onderhanden werk / Re: bezig met;
« Gepost op: 23 september 2018, 23:02:05 pm »
Probeer het eens zoals in deze tutorial.
Mocht het niet lukken dan moet je de blend.file maar eens doorsturen dan kan ik er eens naar kijken


3
Onderhanden werk / Re: bezig met;
« Gepost op: 23 september 2018, 20:44:03 pm »
Het is niet moeilijk ik heb het getest en je kunt gewoon je opject positioneren in de environment texture en F12 drukken.
dus iet klopt er bij jou niet dus ik zou zeggen download de Blender 2.79 latest experimental builds en probeer het daar maar eens mee.

De zip uitpakken blender.exe aanklikken en je kunt deze verzie naast je bestaande Blender gebruiken.
 

4
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 23 september 2018, 18:11:37 pm »
Dat ziet er leuk en kleurrijk uit.

5
Onderhanden werk / Re: bezig met;
« Gepost op: 23 september 2018, 18:10:13 pm »
Je bedoeld gewoon een image renderen dat kan met de toets F12

6
Onderhanden werk / Re: bezig met;
« Gepost op: 23 september 2018, 12:29:08 pm »
Blender 2.80 Eevee  :)


7
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 23 september 2018, 12:19:54 pm »
probeer een sss shader alleen op de lippen te krijgen maar is lastig, probeer het nu met een mix shader en een fresnel als factor

wil eigenlijk het ene materiaal met een soort gradient in het ander over laten lopen, kan dit in blender?

Ik denk dat je wel iets kunt met de Saperate xyz node

8
Particles en Simulaties / Re: tekst om object heen lukt niet
« Gepost op: 22 september 2018, 11:45:39 am »
Je hebt al eerder een vraag gesteld en daar netjes antwoord op gekregen dan is het normaal dat je er toch even op reageert.
Ook al heb je aan het antwoord niets gehad.  :-[

Dus probeer ik het nog een keer.  ;)




9
Leuterhoek / Re: adobe after effects
« Gepost op: 21 september 2018, 09:52:38 am »
twee jaar geleden had ik NewsXs maar ben daar mee gestopt  8)
Ik ben nu 2 jaar helemaal schoon en heb geen illegale software meer ik gebruik nu bijna alleen open source software.
En dat bevalt me goed. ;)

10
Leuterhoek / Re: adobe after effects
« Gepost op: 20 september 2018, 23:05:03 pm »
Dat is wel heel mooi maar dat gaat het voor mij niet worden ;)
After Effects als onderdeel van Adobe Creative Cloud voor € 24,19 per maand incl. btw.

11
Andere software / Gimp 2.10.6
« Gepost op: 20 september 2018, 11:10:46 am »
ik heb net Gimp het alternatief voor Adobe fotoshop weer eens geüpdatet en dat ziet er goed uit en lekker snel in gebruik.
Dus ga het eens op je gemak uittesten.
Alles is in te stellen dus de saaie iconen kun je veranderen in kleur.

https://www.gimp.org/



12
Blender is heel veelzijdig en de BlenderXR is dan ook goed op zijn plaats in Blender.

13
Over Blender / Re: Blender 2.8 is Amazing!
« Gepost op: 17 september 2018, 09:06:56 am »
Ik heb blender 2.80 van vandaag gedownload maar deze heeft toch een vreemde defold cube in edit mode is hij opgedeeld in triangular polygons  ::)
Mijn vraag heb ik dit alleen of hebben jullie hier ook last van.



14
Belichting en Rendering / Re: render probleem
« Gepost op: 14 september 2018, 23:19:16 pm »
Je computer kan het hoofdwaarschijnlijk niet aan. :(
Probeer Windows wat simpeler te maken zodat je wat meer power over hebt voor Blender.
hier heb je een paar tips
https://pctipvandedag.nl/windows-10-sneller-10-stappen

In Blender kun je de animatie renderen in jpg of png dan kun je altijd verder gaan waar de animatie is getopt, heel handig bekijk de tutorial maar.
https://www.blenderguru.com/tutorials/rendering-animations

15
Modelleren / Re: Group duplicates langs een Curve
« Gepost op: 10 september 2018, 16:09:20 pm »
Selecteer gewoon je objecten die je in de group wilt hebben en maak er een group van.
Selecteer je curve en in edit mode en selecteer de plaats waar je group moet komen en met Shift s Cursor to selected.
Selecteer je group en met Shift s Selection to cursor.
Selecteer je group en selecteer met shift je de curve en druk ctrl p / follo Path en dan gaat heel de group langs de curve.
Dit gaat ook met Group instance met de Empty.


Pagina's: [1] 2 3 ... 243