Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - jopus

Pagina's: [1] 2 3 4
1
Onderhanden werk en demo's / Re: Electr. fiets
« Gepost op: 10 november 2018, 18:51:09 pm »


tut was erg lang moest maar eens een eind aan komen,nog niet af,komt nog wel eens een keer

2
Onderhanden werk / Re: bezig met;
« Gepost op: 10 november 2018, 18:33:45 pm »
ik wil een kruiskop schroef maken,de boolean heeft alleen een uitsnede in de bol gemaakt en niet de mesh hiervan gesloten,de mesh van de bol met uitsnede is open wat niet de bedoeling is.   ???

3
Onderhanden werk / Re: bezig met;
« Gepost op: 10 november 2018, 00:00:36 am »






ik kwam dit tegen bij het maken van deze "tang" de boolean vormt geen "massa"in de mesh,wat doe ik niet goed? difference was de bedoeling.
en bij de potten heb ik denoise toegepast maar is nu overdone. dus dat moet een keer over.

4
Over Blender / Re: Blender 2.8 is Amazing!
« Gepost op: 17 oktober 2018, 22:48:12 pm »


met icecream screenrecorder,mijn fietsje. OBS recorder kon ik niet aan de praat krijgen,heb maar centjes neergeteld.




5
Over Blender / Re: Blender 2.8 is Amazing!
« Gepost op: 15 oktober 2018, 22:04:36 pm »
niet gelukt,dit zegt Pascal Alt van Bfab erover'; screencapture is niet mogelijk in 2.8



6
Over Blender / Re: Blender 2.8 is Amazing!
« Gepost op: 14 oktober 2018, 19:42:52 pm »
ik weet het ook niet,nu dit weer: ik wil een screencastvideo maken van eevee beelden,dat doe ik,maar hoe sla ik de video op? en waar komt het terecht? jij een idee,of iemand anders?  ik zal dat doorgeven op jouw verantwoording



7
Over Blender / Re: Blender 2.8 is Amazing!
« Gepost op: 14 oktober 2018, 17:20:40 pm »
zal ik hem maar naar jouw verwijzen IJP?


8
Over Blender / Re: Blender 2.8 is Amazing!
« Gepost op: 13 oktober 2018, 23:52:52 pm »



Ik heb vanavond 2.8 geinstalleerd om eevee uit te proberen. ik was gisteren bezig geweest om denoising to te passen in 2.79 maar mijn computer stond te loeien tijdens het renderen,daarom. maar ik krijg eevvee niet aan de gang.   heb je een idee? ik mis een knopje,alvast bedankt.

9
Onderhanden werk / Re: bezig met;
« Gepost op: 11 oktober 2018, 23:43:43 pm »
Koos ook natuurlijk!

nog iets; ik heb ooit geweten hoe je van die hinderlijke puntjes af kunt komen in de render:vergeten.kan geen instelling vinden,was het geen pluginn?
ben even bezig geweest met iets ouds,ziet er vreselijk uit.



10
Onderhanden werk / Re: bezig met;
« Gepost op: 11 oktober 2018, 23:40:22 pm »
ijp je bent goud waard




11
Onderhanden werk / Re: bezig met;
« Gepost op: 11 oktober 2018, 00:52:24 am »



oude (van vorig jaar) stoel gebruikt om  hdri te grbruiken. maaaar wist niet hoe ik de camera met een toetscombinatie in de kijkrichting te krijgen.daarom een screenshot.

12
Onderhanden werk / Re: bezig met;
« Gepost op: 04 oktober 2018, 23:45:45 pm »



even nog mijn fietsje; een hindernis; hoe kan ik de group instances omzetten in een mesh ,voor mijn trein ook een punt,vind er geen knopje voor :-[

13
Onderhanden werk / Re: bezig met;
« Gepost op: 23 september 2018, 23:33:16 pm »
ik had in de tussentijd al gereageerd,het lukte na wat spelen met de camera.toch bedankt voor de tut die ga ik toch bekijken.bedankkt voor de snelle reactie.


14
Onderhanden werk / Re: bezig met;
« Gepost op: 23 september 2018, 22:49:40 pm »
lukt niet,ik kom er niet uit :-(

update; gelukt.  wat met de camera instellingen gespeeld,


15
Onderhanden werk / Re: bezig met;
« Gepost op: 23 september 2018, 19:37:14 pm »
nee ook niet; ik wil mijn boom positioneren in de environment texture,met vieuwport shading rendered;dat heb ik gedaan,maar als ik f12 render staat mijn boom ergens anders in de texture...........Pffffff,so moeilijk

Pagina's: [1] 2 3 4