Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - Ruud

Pagina's: [1] 2 3 ... 119
1
Eindresultaten / Re: Tardis
« Gepost op: 26 februari 2021, 21:18:27 pm »
Leuk ik was dus wel fan van deze serie :),
Ik heb er ook 1 gemaakt jammer dat postimage heel veel foto's heeft verwijdert die we in dit forum toepassen.
The inside is biger as the outside is ook leuk om in blender te maken,ik heb het nooit op het werkelijke model toegepast

Ook in 2014 ergens.


2
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 24 februari 2021, 19:51:34 pm »
LTS heeft zijn charme allang verloren long term support op iets wat wat totaal niet werkt.
Blender is helaas heel verdeeld geraakt en zoveel nieuwe updates in elk systeem onoverzichtelijk geworden wat vroeger betrouwbaar was.
Ook het fluid systeem heeft nu vele varianten.

3
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 23 februari 2021, 22:32:38 pm »
Eindelijk werkt het een beetje na aanschaf van een dure kaart en pc een jaar lang vierkante blokken gehad met smoke of rare verschijnselen en niet werkbaar om smoke te maken ,nu met 2,92 werkt het eindelijk .
Ik kreeg er ook een goede blender dip van, Nu maar verder:)
Eerste testje.

4
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 23 februari 2021, 20:01:07 pm »
Dat ziet er al beter uit moet toch mooier kunnen met de nieuwe blender ,ik heb dit een tijd geleden gemaakt in 2014.

5
Leuterhoek / Re: Mechanisch toetsenbord
« Gepost op: 23 februari 2021, 19:45:02 pm »
Nee een gewoon bord ,ik had er ook naar gekeken ik vind ze te prijzig in verhouding.
Met een gewoon bord doe je ook jaren kosten nihil, en een muis ja elk jaar slijt ik er 1 door blender met name de middelste button gaat kapot.
Als iets goed is en goedkoop kan er nog eens koffie overheen gaan :)

6
Leuterhoek / Re: Mechanisch toetsenbord
« Gepost op: 23 februari 2021, 18:55:44 pm »
Net deze week een setje gekocht muis plus bord een gewoon bord 35 euro en ik kan weer voort , logitech is prima.

7
Over Blender / Re: Update Blender 2.90.1
« Gepost op: 03 december 2020, 22:09:56 pm »
Stap terug naar de 2.8 die is long term support, 2.9 gebruik ik ook heb eigenlijk spijt van de switch, instabiel valt veel uit.

8
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 27 november 2020, 21:32:15 pm »
Weer een stukje verder,eenvoudige materialen in gebruik een brick texture met random input geen UV (nog niet) en de pbr.




9
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 25 november 2020, 11:49:06 am »
2verschillend modellen, nog niet af








10
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 11 november 2020, 06:47:38 am »













11
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 29 oktober 2020, 22:19:45 pm »
Beetje aan het spelen met producual bump en texture paint.










12
Onderhanden werk / Re: Weg Textures maken met nodes.
« Gepost op: 12 oktober 2020, 13:17:10 pm »
Volume metrics op een plane met een soldify.




De plane zo ingesteld en geschaald dat het een beetje de horizon van de foto nabootst.
De rest moet dan met producual textures worden bewerkt ,in dit geval volumemetrics.



De mapping node afgesteld en een vector curve gebruikt om de wolken een beetje te kunnen maken.
Nog lang niet af :P




13
Onderhanden werk / Re: Weg Textures maken met nodes.
« Gepost op: 11 oktober 2020, 15:59:28 pm »
De glans had is wel juist ,ik was bezig in compositie mode en alles staat ook op sterk ,De bump de glans enz om goed te kunnen zien wat ik aan het doen ben.
Een beetje testen om de omgeving te leren kennen met het licht.
Ook de bump zint me nog niet ik maak de road texture opnieuw met iets andere instellingen opnieuw 3 mappen bakken, Het is nu wat te abstract en te klein geschaald ,dat is het werk niet :)
Ik was bezig met het particle systeem van de berm 1 systeem bloemen de ander gras.




Zonder compositie



14
Onderhanden werk / Re: Weg Textures maken met nodes.
« Gepost op: 11 oktober 2020, 10:55:10 am »
Materiaal reling klaar, in deze scene werk ik alleen met producual textures.
Een HDRI gebruikt en 1 zon als omgeving.
Het zonlicht bied  een specular slider die de reflectie instelt, mooi om de reflectie van het chroomwerk op de reling goed in te stellen, eerste keer dat ik deze optie gebruik en deze scene laat heel goed zien wat je er mee kan.
In compositie kun je de omgeving aanpassen
De mesh is 1 object met een arry.
Alles is nog steriel een dirtmap aanbrengen moet nog even verdiepen in dit nog nooit mee gewerkt.




15
Onderhanden werk / Re: Weg Textures maken met nodes.
« Gepost op: 10 oktober 2020, 20:42:48 pm »
Wat compositie  er bij met mist.








Pagina's: [1] 2 3 ... 119