Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - koos2

Pagina's: [1] 2 3 ... 131
1
Onderhanden werk / Re: JeromeTheExosome
« Gepost op: 01 juli 2020, 15:46:56 pm »
Toen ik het las zei ik iets wat mijn moeder niet zou hebben goed gekeurd. Wat een#@#$%&^%%# ellende. Sterkte ermee. Mijn computer moet ook noditg in de revisie voordat mij zoiets overkomt.

2
Blender Interface / Re: objecten verdwijnen in viewport. blender2.83
« Gepost op: 01 juli 2020, 09:34:56 am »
Of bij het tabblad "object properties" onder het kopje "visibility" een vinkje zetten bij "show in Viewport".

3
Onderhanden werk / Re: JeromeTheExosome
« Gepost op: 26 juni 2020, 20:42:45 pm »
Het schudden ziet er goed uit, het praten is nog erg statisch.
https://www.youtube.com/watch?v=3_0WNu-Vo0A
Ik heb als voorbeeld deze video voor je gevonden. Hoewel hij praat over een talking head gaat het er mij om dat je goed kijkt naar hoe hij zijn hoofd beweegt tijdens het praten. Kijk ook eens naar nieuwslezers. Het gaat om de subtiele beweging die het hoofd vanuit de nek tijdens het praten maakt.

4
Over Blender / Re: Blender 2.83 LTS
« Gepost op: 23 juni 2020, 15:42:05 pm »
Ik snap niet wat je bedoelt met in de viewport elke keer je afstand instellen. Ik heb niets vreemds gezien, maar misschien werk ik op een heel andere manier waardoor het mij niet opvalt.

Het is altijd lastig om over te stappen. Ik werk nog veel met 2.79 en kijk af en toe naar 2.8 en tot nu toe vind ik het eigenlijk best wel aardige verbeteringen, al moet ik sosms ertg lang naar iets zoeken.

5
Onderhanden werk / Re: JeromeTheExosome
« Gepost op: 21 juni 2020, 20:55:28 pm »
softbody of cloth(met grote stijfheid) alleen de uiteinden van de uitsteeksels lijkt mee een uitstekend idee.

6
Onderhanden werk / Re: JeromeTheExosome
« Gepost op: 21 juni 2020, 18:29:13 pm »
Heel leuk. ziet er goed uit. Ik denk dat het met hele kleine aanpassingen nog leuker kan worden. Het "hoofd", het geheel van de virus kan een heel klein beetje bewegen in zijn geheel. Als je praat schut je altijd een heel klein beetje met je hoofd, de mate waarin en hoe je dat doet geeft iets van je karakter weer.

7
Onderhanden werk / Re: JeromeTheExosome
« Gepost op: 13 juni 2020, 19:32:37 pm »
Welke video editor gebruik je dan?

8
Onderhanden werk / Re: JeromeTheExosome
« Gepost op: 06 juni 2020, 19:35:51 pm »
Lekker bezig.

9
Over Blender / Re: Blender 2.83 LTS
« Gepost op: 06 juni 2020, 19:34:27 pm »
Nog niets van gezien, zo gauw ik meer tijd heb zal ik het downloaden, ben benieuwd. Jammer dat je een dubbele lijn ziet.

10
Over Blender / Re: problemen met arm beweging in firguur
« Gepost op: 25 mei 2020, 21:42:42 pm »
Is dit probleem nou opgelost?

11
Modelleren / Re: Probleem met het maken van vensters in Hull
« Gepost op: 25 mei 2020, 08:37:07 am »
Is dit misschien een idee? [url=http://[url=https://youtu.be/J0lA9iJxnlM][url]https://youtu.be/J0lA9iJxnlM]https://youtu.be/J0lA9iJxnlM][url]https://youtu.be/J0lA9iJxnlM]Is dit misschien een idee? [url]https://youtu.be/J0lA9iJxnlM]https://youtu.be/J0lA9iJxnlM][url]https://youtu.be/J0lA9iJxnlM[/url] bij 1.25 ongeveer staat volgens mij een mogelijke oplossing.  Dit combineren met de kennis die je hebt opgedaan bij de tutorials die IIp heeft laten zien.

Dit is ook interessant. https://youtu.be/Ci1jBOm_5NY

12
Eindresultaten / Re: revolver
« Gepost op: 25 mei 2020, 08:15:19 am »
Ziet er mooi uit! Ik heb niet zoveel verstand van revolvers, maar hebben die attributen ook iets te maken met de revolver? Waar heb je het mee gerenderd, cycles, eevee?

13
Onderhanden werk / Re: Hoe vouw je een oud manuscript?
« Gepost op: 25 mei 2020, 08:12:02 am »
Ik zal ook voor de bones gaan. Ik heb een tijd geleden ook met dit probleem geworsteld, het valt niet mee, zeker niet als de vouw onder een hoek staat, dus niet 90 graden is. De topologie is ook erg belangrijk, dat moet natuurlijk met de vouwen meelopen. Daarnaast is dan nog het probleem dat je er een subsdivision opzet, waardoor de rechte vorm van de buitenkant afgerond wordt. Kortom, het wordt even puzzelen. Succes er mee en laat het ons ajb zien.

14
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 18 mei 2020, 19:26:59 pm »
Ik vind het een prachtig resultaat. Vooral de zwart-wit tekening. Je herkend de vorm goed, maar toch is er een twist aan gegeven. Ik vind de vlakverdeling hiervan ook beter dan bij de kleurenafbeelding. Een bron van inspiratie. Ik ben nog pas bezig met het verkennen van de penselen. Nog geen echte vormen gemaakt, en dat gaat nog wel even duren ook.

15
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 17 mei 2020, 12:07:15 pm »
Mooi van kleur (warm<-> koud) en compositie. Ook het idee is goed.

Pagina's: [1] 2 3 ... 131