Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - koos2

Pagina's: [1] 2 3 ... 121
1
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: Vandaag om 09:14:15 »
Leuk dat je met materialen een een ander karakter aan een model kunt geven.

2
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 16 mei 2019, 21:43:20 pm »
Mooi hoor, moet het ook nog iets voorstellen? Een sierraad ofzo?

3
Leden stellen zich voor / Re: Even voorstellen.
« Gepost op: 10 mei 2019, 10:58:25 am »
Veel succes.

4
Onderhanden werk / Re: Ik zal ook eens wat werk posten
« Gepost op: 10 mei 2019, 10:57:23 am »
Wat mij betreft kun je met een voldaan gevoel met vakantie. Het ziet er erg leuk uit. komt dit ontwerp pas in gebruik tijdens de herfstvakantie?!

5
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 09 mei 2019, 10:18:38 am »
Ik heb het idee dat de gok van IIp aardig in de buurt komt, maar is dit behalve mooi gemaakt ook iets?

6
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 06 mei 2019, 09:26:09 am »
Jij hebt Bevrijdingsdag ten minste goed besteed. Mooie fiets geworden.

7
Leuterhoek / T-shirt
« Gepost op: 03 mei 2019, 17:48:57 pm »
Mijn zoon heeft een T-shirt gemaakt. Ik vind het een goed geslaagd ontwerp. Het shirt is te koop.
We hebben al veel last gehad van reclame mensen dus een link naar de site zal ik hier maar niet plaatsen. Ik kan het alleen niet nalaten een beetje reclame voor hem te maken. Geïntereseerden stuur ik een link.

Ik probeer hem telkens over te halen om met Blender te gaan werken, maar hij durft het nog niet aan. Hij ziet mij regelmatig ploeteren (en foeteren), hopelijk komt hij over de drempel heen. Talent heeft hij m.i. wel.


8
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 01 mei 2019, 16:07:41 pm »
@IJp: kan ik een vakantie boeken naar dit oord? Ziet er mooi uit.

9
Over Blender / Re: inverse kinematic tov froward kinematics
« Gepost op: 28 april 2019, 19:57:52 pm »
Ik denk in de dope sheet de keyframes verwijderen en dan de Ik van de rig verwijderen, vervolgens nieuwe animatie maken zonder IK.
Wat ook kan, denk ik, is als je de animatie tot dusver goed vindt deze baken en daar na de IK verwijderen en dan verder zonder IK.

10
Over Blender / Re: Spring première
« Gepost op: 28 april 2019, 19:56:20 pm »
Leuk dat je dit met ons deelt, ik was het zelf nog niet tegen gekomen.

11
Onderhanden werk / Re: Ik zal ook eens wat werk posten
« Gepost op: 26 april 2019, 10:40:36 am »
Je hebt altijd leuke opdrachten, of je werkt saaie opdrachten leuk uit. Top.

12
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 26 april 2019, 10:38:30 am »
Allemaal lekker bezig. Weer leuk en inspirerend om te zien.

13
Modelleren / Re: Smooth subdivision
« Gepost op: 23 april 2019, 22:28:47 pm »
Helaas, ik ben nog niet aan 2.8 toe gekomen dus ik kan je niet helpen.

14
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 22 april 2019, 21:27:23 pm »
Gezellig kunnen julie samen naar het open vuur op de pc kijken als je klaar bent met eieren zoeken.

15
Belichting en Rendering / Re: Animatie loopt niet vlot
« Gepost op: 22 april 2019, 21:26:13 pm »
Ik maak altijd png sequenties en met adobe media player zet ik ze om naar quicktime h264. Dan zijn ze redelijk van kwalitieit en niet zo groot. Ik zie dat je met Blender een keuze hebt in AVI raw en AVI jpeg. Als je voor AVI jpeg kiest kun je de kaliteit instellen. Hoe lager de kwaliteit hoe kleiner het bestand. Misschien moet je een juist midden zien te vinden tussen kwaliteit en bestandsgrootte.

Pagina's: [1] 2 3 ... 121