Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - blenderbrammetje

Pagina's: [1] 2 3 ... 71
1
Leuterhoek / Re: cialis com free offer 108 mg
« Gepost op: Vandaag om 10:52:14 »
You have been reported for dealing the wrong kind of drugs , and spamming.
These are criminal activities.
This is a site for Blender enthousiasts.

2
Eindresultaten / Re: free cialis sample 211 mg
« Gepost op: Vandaag om 10:46:12 »
You have been reported for spam and deception.
This is a 3D Blender enthousiast site.

3
Community suggesties / Re: Opvallen!!
« Gepost op: 17 maart 2019, 14:00:41 pm »
IJp , je hebt gelijk , ook enkel tekst kan een logo zijn , maar i.v.m. "opvallen" vind ik dat er een beeldmerk bij hoort.
Een grafisch logo. Van mij mag de tekst blijven ! :)

4
Community suggesties / Re: Opvallen!!
« Gepost op: 16 maart 2019, 08:38:56 am »
Laten we een wedstrijd doen , gewoon voor de eer van het nieuwe logo ontworpen te hebben.
De tekst mag blijven , maar alleen tekst op een regel is geen logo.
Een grafisch logo met Blender gemaakt. Waarin de naam verwerkt is of er los naast blijft staan... DBC...

5
Leden stellen zich voor / Re: Hallo
« Gepost op: 10 maart 2019, 13:51:45 pm »
Ja hoor.
Ben benieuwd naar je logo.
En welkom op het forum  ::) :) :)

6
Modelleren / Re: Is dit mogelijk?
« Gepost op: 08 maart 2019, 13:12:07 pm »
Oplossing , kopieer alles , selecteer alleen de ring en vergroot die naar smaak.
 Vervolgens selecteer je de binnenring en schaal je die , tot je weer exact 3mm hebt , dat is niet moeilijk want je legt hem gewoon over je oude ring.
Zodat je de dikte zeer precies kunt overnemen...

7
Modelleren / Re: Is dit mogelijk?
« Gepost op: 07 maart 2019, 16:59:43 pm »
Als je bedoelt dat de dingen in dezelfde verhoudingen moeten blijven hoef je enkel de onderdelen aan de ring te linken met CTRL - P. "object".
Als je dan de ring vergroot schaalt alles kloppen mee .

Grts  ::)

8
Onderhanden werk / Re: Preview
« Gepost op: 04 maart 2019, 19:28:51 pm »
Wat een natuurlijke animatie.
heb je jezelf als voorbeeld gebruikt ? Of een filmpje ?

9
Onderhanden werk / Re: Ik zal ook eens wat werk posten
« Gepost op: 04 maart 2019, 13:35:43 pm »
Strak. Goed logo en mooie render.  ::)

10
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 04 maart 2019, 13:33:16 pm »
Laatste rendertje , klaar voor de animatie. Scene nog wat opgeleukt , ik wil een beetje speling hebben in met de camera bewegen.
Anders valt op dat de scene verder leeg is.




11
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 04 maart 2019, 10:57:35 am »
@Koos , volgens mij is dat toch een gebodsbord en geen driehoekig verbodsbord ?  ::)

Maar goed van mij mag je het zelf weten !  8) ;D

12
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 03 maart 2019, 17:05:32 pm »
Nieuwe scene voor animatie




13
Onderhanden werk / Re: Bas & Jopie Vrijheids Strijders Deel 2
« Gepost op: 28 februari 2019, 19:40:43 pm »
Even wat probleempjes gehad met het importeren van poppetjes.
Inmiddels verholpen.
Zodra ik klaar ben met mijn huidige 3D animatie ga ik er weer mee verder. Het script is er al !  ::)

14
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 27 februari 2019, 11:03:10 am »
Particle Experiment. De sfeer moest langzamer opkomen vanuit transparantie maar dat is haast onmogelijk met emittende materialen.
Misschien zonder emitting laten opkomen en dan pas toevoegen ? Ach nou ja.
Ik ga weer verder met mijn animaties van karaktertjes maar blijf me verdiepen in het beinvloeden van particles. :)


15
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 23 februari 2019, 19:34:19 pm »
Ik weet nog niet genoeg om wat vrijer met kleuren te spelen in de scene node compositor. Overexposure enzo, spelen met sunbeams inverted ...
Ook daar zal ik wat experimenten op los moeten laten.
Een aantal standaard dingen gebruik ik wel...

Pagina's: [1] 2 3 ... 71