Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Topics - rozz

Pagina's: [1] 2 3 ... 11
1
Experimenten / particles in 2.8
« Gepost op: 20 maart 2019, 17:22:48 pm »
Lekker aan het spelen met particles in 2.8.
Particle info node lijkt nog niet te werken of ik doe iets fout, iets wat niet geheel ondenkbaar is maar is leuk speelgoed.


2
Eindresultaten / Blauwe planeet
« Gepost op: 09 maart 2019, 13:51:02 pm »
Ff een rendertje aan de hand van deze tutorial






3
Onderhanden werk / Preview
« Gepost op: 04 maart 2019, 18:05:48 pm »
Een preview van things to come...


4
Experimenten / Mixamo
« Gepost op: 24 februari 2019, 09:46:16 am »
Model gedownload van mixamo, .fbx geimporteerd in blender en gerenderd in evee, allemaal binnen 10 min.



Zeer de moeite waard, Mixamo.
Van Adobe.
Gewoon ff acountje aanmaken en ton`s of animations en models.

5
Over Blender / Help
« Gepost op: 17 februari 2019, 10:56:42 am »
Ik heb een brush texture, stitches/hechtingen maar krijg hem niet `aan de praat`.
In front view ziet ie er redelijk uit.



Maar vanuit een andere hoek totaal niet.




Zal met height informatie te maken hebben maar blender trekt de touwtjes te ver omhoog zullen we maar zeggen…

Wat doe ik verkeerd?

6
Leuterhoek / black out
« Gepost op: 31 januari 2019, 12:24:31 pm »
Heeft iemand van jullie ook wel eens een blender black out gehad of nog steeds heeft?
Word helemaal gek af en toe van wat er mogelijk is en nu met 2.8...
Vind het lastig om het geleerde te combineren en er mijn eigen ding van te maken..te veel mogelijkheden, te veel tutorials.
Alles kan en dat is nu teveel.
Denk dat ik weer terug moet naar de basis, fresh start, ff resetten.
Maar is ook mijn eigen schuld want dan ben je ook nog eens bezig om met photoshop, after effects, gimp, krita en noem maar op te leren, in de tussen tijd mijn kook skills op een hoger niveau te krijgen, vrouw en kids de aandacht geven die ze verdienen…
Verliefd worden, mag niet maar is aan het gebeuren.
Pffff...hier worden jullie niet wijzer van maar ik ben het ff kwijt  ::)

7
Leuterhoek / substance designer
« Gepost op: 26 januari 2019, 12:08:08 pm »
Voor degene die willen leren zelf textures te maken is dit een absolute must.
Die gasten van Allegorithmic geven echt goede gratis cursussen.
Nadeel is dat de software dan weer niet gratis is.


8
Over Blender / Review tweakers
« Gepost op: 29 oktober 2018, 15:29:53 pm »
Leuk om te lezen dat een review op tweakers.net geweid is aan AMD`s laatste procesoren en dat blender daar ook in benoemd word.
Hele artikel is leuk maar voor de ongeduldige...laatste alinea.
https://tweakers.net/reviews/6637/9/threadripper-2920x-en-2970wx-het-kwartet-compleet-conclusie-less-is-core.html

9
Leuterhoek / adobe after effects
« Gepost op: 20 september 2018, 17:42:20 pm »
Dit is ook wel gaaf en vernuftig



en voor de creatievelingen is dit best ergens te vinden.

10
Over Blender / evee
« Gepost op: 17 juni 2018, 13:41:43 pm »
 Lekker met evee aan het spelen..





met de moto gp op de achtergrond.. ::)

11
Over Blender / verbluft
« Gepost op: 13 juni 2018, 17:40:36 pm »
nog steeds verbluft en niks wetend voelend als ik op blendernation zo`n overzicht van iemand zijn worklow voorgeschoteld krijg


12
Over Blender / light sources
« Gepost op: 07 juni 2018, 21:24:08 pm »
Ben ik de enige (waarschijnlijk wel) die zich afvraagt waar de lichtbronnen in evee vandaan komen, zie wel dat er licht ergens vandaan komt in de tutorials maar vind het lastig...is gewoom ff een ventilatie mijnerzijds

13
Over Blender / Blender rocket.
« Gepost op: 15 mei 2018, 12:19:02 pm »
Om supporter te zijn van de blender 2.8 code quest heb ik deze USB stick aangeschaft.

https://store.blender.org/product/blender-2-8-code-quest-rocket/


The 16GB USB stick will contain several EEVEE demo files and Blender Open Movie content.




Heb hem net binnen, gelijk ff kijken wat er allemaal op staat.

14
Leuterhoek / postimage
« Gepost op: 13 mei 2018, 19:48:26 pm »
kunnen jullie ook geen plaatje uploaden?

15
Onderhanden werk / sculpt a day (or lifetime)
« Gepost op: 24 april 2018, 16:38:26 pm »
Nieuw topicje voor degene die met sculpten bezig zijn

Probeer net als met de piece a day ieder dag iets te `kleien`

echt. werkt bevrijdend.

Zie jullie werkjes graag tegemoet.

mijn laatste base mesh.

En dan niet de laatste als in er komen er niet meer maar als in de meest recente..

denk dat ik jullie hier nog wel mee ga vervelen..sculpten is echt gaaf (retopology, seams, uv unwrapping en noem het maar op dan weer niet maar ala)





met dank aan Zacharias reinhard...

Pagina's: [1] 2 3 ... 11