Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - ijp

Pagina's: [1] 2 3 ... 254
1
Onderhanden werk / Re: Ik zal ook eens wat werk posten
« Gepost op: 12 juli 2019, 10:05:02 am »
Laten we eens een gokje wagen.
4600pthd

2
Onderhanden werk / Re: Ik zal ook eens wat werk posten
« Gepost op: 11 juli 2019, 10:09:22 am »
Ziet er erg goed uit heel knap gemaakt.
Nu alleen de kippen nog ;)

3
Over Blender / Blender 2.80 addons
« Gepost op: 09 juli 2019, 17:55:14 pm »
New Media Supply is hier al eens lid geweest maar is door wat reacties op dit forum weer vertrokken, heel jammer.
Maar hij heeft niet stil gezeten zie zijn nieuwe filmpje over addons.
Bekijk het hier.

4
Leden stellen zich voor / Re: Even voorstellen: ExLibris(Rob)
« Gepost op: 09 juli 2019, 17:47:30 pm »
Als je maar geen spammer bent dan mag het volgens mij wel.
En als het niet zo is hoor je het vanzelf wel ;)

5
Leden stellen zich voor / Re: Even voorstellen: ExLibris(Rob)
« Gepost op: 09 juli 2019, 12:08:58 pm »
Welkom op het forum Rob
Je bent lekker bezig en wat je hebt gemaakt ziet er goed uit.
Succes met de cursus maar voor mij 42 min rijden net te ver ;)  hopelijk heb je veel aanmeldingen en laat je veel mensen in Eindhoven en omgeving kennis maken met Blender.

6
Over Blender / Re: Instellen eenheid in MeasureIt
« Gepost op: 09 juli 2019, 11:03:45 am »
Ik heb dat achter de komma niet nodig ;)
Ik zet perecision op 1 of 2 dan is het in ieder geval voor mij veel overzichtelijk. ;)

7
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 03 juli 2019, 12:55:54 pm »
Dat is weer een mooie uitdaging voor je.
ik zelf heb substance painter nog nooit gebruikt dus kan daar niet over oordelen maar wat bump betreft vindt ik dat bv. kasteel muren en kinderkoppen voor de straat mogen voor mij wel wat bump hebben.
Dus voor mij is het per onderdeel anders de ene keer wat minder bump en de andere keer wat meer.

8
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 19 juni 2019, 18:04:12 pm »
mooi Ruud alleen nu nog wickie de viking er in. ;)

9
Leden stellen zich voor / Re: Blender 2.8 in samenwerking met MakeHuman
« Gepost op: 17 juni 2019, 20:43:31 pm »
Welkom Rob Petrie.
Ik heb MakeHuman al eens geprobeerd en ik ga het zeker nog eens uitproberen.

10
Leden stellen zich voor / Re: Even voorstellen: Guus Jansen a.c.e.
« Gepost op: 17 juni 2019, 20:38:30 pm »
Zo dat is heftig GuusJ.
Maar ook ik kan je niet helpen woon vlakbij de Efteling in Waalwijk dus dat is niet om de hoek.
Je kunt het ook gewoon hier vragen dan helpen we je wel op weg.
Succes en sterkte.

11
Materialen en Texturing / Height, Diffuse, Normal en meer!
« Gepost op: 07 juni 2019, 19:03:25 pm »
Weer een gratis programma om je bump en hightmaps te maken.
Let op alleen te gebruiken door Windows 64 bit gebruikers.
Het ziet er op eerste gezicht goed en veelbelovend uit.

Tutorial:


En het programma Materialize van Bounding box software:
http://www.boundingboxsoftware.com/materialize/index.php

12
Onderhanden werk / Re: Going up in smoke
« Gepost op: 07 juni 2019, 13:37:24 pm »
Knap gemaakt en het ziet er vloeiend smooth uit.

13
Andere software / Re: Blam Alternative
« Gepost op: 04 juni 2019, 14:38:09 pm »
Weer een tutorial fSpy  8)


14
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 31 mei 2019, 16:03:51 pm »
Blender 2.80 is nog in ontwikkeling dus als je in 2.80 wat maakt kun je het zo weer kwijt zijn ;)
Maar toch wat in 2.80 gemaakt het is wel wat afgezaagd voor mij want het is weer space.  8)



15
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 20 mei 2019, 19:20:50 pm »
Kleine test Animatie in Blender 2.80 Eevee


Pagina's: [1] 2 3 ... 254