Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - ijp

Pagina's: [1] 2 3 ... 259
1
Materialen en Texturing / Re: Belnder sluit af bij kiezen materiaal
« Gepost op: 17 november 2019, 14:38:16 pm »
Ja jammer ik heb Windows 10 dus ik kan je ook niet helpen ::)
Maar zoals koos al zegt straks opnieuw downloaden en dan zou ik gaan voor Blender 2.81 
https://www.blender.org/download/releases/2-81/

2
Onderhanden werk / Re: Vroege drukpers
« Gepost op: 10 november 2019, 11:13:07 am »
Knap stukje Blender werk.
Ik heb ook nog een puntje wat de render nog mooier kan maken, alle oude gebruikte meubels ogen veel te strak de randen kunnen wel een kleine bevel gebruiken met wat schade.  ;)

3
Onderhanden werk / Re: Vroege drukpers
« Gepost op: 07 november 2019, 17:23:25 pm »
Knap gemaakt allemaal maar mijn voorkeur gaat uit voor de image gemaakt in Cycles ;)

4
Over Blender / Re: Blender 2.8 f2 addon
« Gepost op: 07 november 2019, 17:19:29 pm »
Ik weet het niet als ik op f druk maakt hij wel een face maar ik moet nog wel een keer klikken anders blijft de vertex aan mijn muis hangen.  ::)
Kijk even hier misscien zie je wat je verder helpt.

5
Onderhanden werk / Re: Vroege drukpers
« Gepost op: 06 november 2019, 17:50:35 pm »
Dat ziet er al goed uit nu nog sporen er op dat er aan gewerkt is.  ;)

6
Over Blender / Re: Blender 2.8 f2 addon
« Gepost op: 06 november 2019, 17:46:34 pm »
Hij doet het bij mij wel in 2.80 maar hij werkt niet zo goed zoals in Blender 2.79
F2 heeft in 2.80 vreemde kuren. :(

7
Onderhanden werk / Re: Prins Willem 17de eeuws VOC schip
« Gepost op: 31 oktober 2019, 11:20:12 am »
Ben het met koos eens en het is een knap stukje modelleer werk.
Top!

8
Onderhanden werk / Re: Prins Willem 17de eeuws VOC schip
« Gepost op: 23 oktober 2019, 10:50:03 am »
Knap stukje werk tot nu toe afgeleverd Ruud het ziet er goed uit.

9
Leuterhoek / Re: Ben je weg van muziek dan is dit wat voor jou
« Gepost op: 22 oktober 2019, 09:06:03 am »
Allemaal gedaan Reekje maar er is tegenwoordig niemand meer die een orgel wil hebben ::)
jammer want je kunt er te gekke muziek mee maken.

10
Traditionele artwork / Re: Paddo's in Waalwijk
« Gepost op: 14 oktober 2019, 09:46:48 am »
Zelf ben ik de paddo al aan het modelleren maar die 3d generator lijkt me wel wat dus laat maar komen die 3D scene. :)

11
Onderhanden werk / Re: Ik zal ook eens wat werk posten
« Gepost op: 11 oktober 2019, 16:29:00 pm »
Het ziet er weer heel goed uit Proost!

12
Ik zie nu pas dat de FBX-viewer heel speciaal is en die heb ik niet.
Ik bedoelde de animatie renderen in H.264, mpeg, Mov, Avi, Ogg, MP4 en deze in een viewer afspelen maar ik merk dat dat niet de bedoeling is.
Misschien kun je Blender 2.79 proberen misschien werkt Fbx nog niet goed met Blender 2.80

Hier nog iets over Fbx om te proberen.
https://hub.jmonkeyengine.org/t/how-to-convert-fbx-to-blender-with-animations/33705

https://www.blender3darchitect.com/modeling-for-architecture/import-ascii-fbx-files-blender/

13
Je kunt de animatie in Blender in meerdere formaten opslaan kies er een die elke viewer kan afspelen.

14
Traditionele artwork / Re: Paddo's in Waalwijk
« Gepost op: 09 oktober 2019, 19:26:49 pm »
Op de knieƫn op de grond en fototoestel in de hand om het toestel schoon te houden. :)

15
Traditionele artwork / Re: Paddo's in Waalwijk
« Gepost op: 08 oktober 2019, 16:08:02 pm »
Ja nu zie ik het ook Koos2 ik ben nu ook heel goed wakker ;D

Pagina's: [1] 2 3 ... 259