Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - ijp

Pagina's: [1] 2 3 ... 266
1
Onderhanden werk / Re: Prins Willem 17de eeuws VOC schip
« Gepost op: 21 september 2020, 15:48:03 pm »
Knap gemaakt Ruud 8)


2
Onderhanden werk / Re: Prins Willem 17de eeuws VOC schip
« Gepost op: 16 september 2020, 14:50:27 pm »
Hij is al heel mooi dus dat wordt dan helemaal een top stuk.

3
Nederlandse Blender Forums / Re: Niet geaccepteerd op het forum
« Gepost op: 16 september 2020, 14:48:26 pm »
Nou dat weet ik niet ik hoor namelijk ook niets terug van mark.
Er wordt niet gereageerd op mail misschien kan iemand anders het eens proberen of de mail   info@dbc-3d.nl  van deze site wel werkt?

4
Nederlandse Blender Forums / Niet geaccepteerd op het forum
« Gepost op: 14 september 2020, 09:11:21 am »
Koenraad Schmitz wordt maar niet geaccepteerd bij Dutch Blender Community
Ik heb geen idee Koenraad waarom maar Koenraad heeft via een omweg met mij contact opgenomen met dit bericht

Naam: Koenraad Schmitz

Onderwerp: wordt maar niet geaccepteerd
Bericht: Hi,
Ik heb mij een week geleden geregristreerd maar er wordt niet op gereageerd ik werk met fusion 360 and Blender en zou graag op het forum willen, misschien kunt U mij uitleggen wat hier aan de hand is, bij voorbaat dank groet Koen.

Mark hopelijk Kan dit snel worden opgelost anders blijft het wel heel stil hier op het forum. ;)

5
Materialen en Texturing / Re: Decal Machine 2.0 error ?
« Gepost op: 13 september 2020, 17:55:29 pm »
Weet je al van deze functie in Blender 2.90  the new Extrude Manifold tool.
ik denk dat dat heel handig voor je zal zijn.

6
Materialen en Texturing / Re: Twee verschillende materialen op een object
« Gepost op: 13 september 2020, 17:46:30 pm »
Ja dat kan en dat kan gewoon met 1 cube
Maak in de cube loopcuts in en selecteer wat een andere kleur moet worden, assign in materiaal wat geselecteerd is.
bekijk dit maar even dan wordt het helemaal duidelijk :)

7
Materialen en Texturing / Re: Decal Machine 2.0 error ?
« Gepost op: 12 september 2020, 16:26:21 pm »
Om deze tutorial te bekijken moet je wel van de komische tv serie 'Allo 'Allo! houden ;)
zelf probleem zoeken.

8
Materialen en Texturing / Re: Decal Machine 2.0 error ?
« Gepost op: 12 september 2020, 16:12:44 pm »
Als je de zipfile eerst uitgepakt en dan de map wilt installeren dan kun je deze melding krijgen.

De addon installeren in Blender doe je door de zip file zoeken en installeren.

9
Andere software / Re: Hulp gezocht !
« Gepost op: 12 september 2020, 16:01:29 pm »
Daar is geen vergoeding voor nodig :o
Plugins installeren doe je gewoon zo


Er zijn wel tutorials te vinden KitOps, Hardops, DecalMachnine.
En verder hulp nodig vraag het gewoon. ;)

10
Over Blender / Blender-2.90
« Gepost op: 04 september 2020, 12:18:11 pm »
Blender-2.90 is uit.
Maar welke Blender moet je nu gebruiken  :o :o
Ik had Blender 2.83.5 geïnstalleerd maar ik kom er nu pas achter dat (traag van begrip) ;D , dat Blender 2.90 beter is omdat daar alle nieuwe features in zitten.
Blender 2.83.5 LTS is eigenlijk voor bedrijven en mensen is die grote projecten maken die er zeker van moeten zijn dat als er een nieuwe LTS versie uitkomt dat alles goed blijft werken.
Dus ik heb alle versies van Blender weer verwijderd van de computer en Blender 2.90 geïnstalleerd :)
Er zitten weer handige dingen in, ik vindt deze simpele heel tof Extrude Manifold

https://www.blender.org/download/releases/2-90/




11
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 26 augustus 2020, 13:51:02 pm »
Ziet er goed uit Ruud, heb je dat met de wave modifier gemaakt.
Zelf heb ik ook al eens met de wave modifier vissen en een haai gemaakt.

12
Leuterhoek / Re: Op zoek naar iemand
« Gepost op: 20 augustus 2020, 15:30:39 pm »
Dat kan toch gewoon hier er is hier een leuter hoek waar je alles kwijt kunt :)
En voor Blender kennis kun je hier op alle leden rekenen als ze online zijn.  ;)

13
Over Blender / Re: blender 2.79bpichup tussen clips doet het niet wat wel?
« Gepost op: 16 augustus 2020, 19:06:04 pm »
Ik denk dat je dit bedoeld Pg Up en toets Pg Dn.



14
Over Blender / Re: MB-LAB- Human Generator For Blender
« Gepost op: 16 augustus 2020, 10:54:36 am »
Make human heb ik ook is zeker heel goed.
MB-LAB -Human Generator is een addon voor Blender en is daarin gelijk te gebruiken en heeft top modellen en presets model poses.
Helemaal top.  :)

15
Over Blender / MB-LAB- Human Generator For Blender
« Gepost op: 15 augustus 2020, 19:21:02 pm »
Ze zijn er weer terug van weg geweest  MB-LAB -Human Generator
https://mblab.dev/download/




Pagina's: [1] 2 3 ... 266