Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - dender

Pagina's: [1]
1
Modelleren / Re: sculpten bij bepaalde delen lukt niet meer.
« Gepost op: 11 juli 2018, 15:44:53 pm »
Hmm zou kunnen. Heb op een gegeven moment wel lopen joinen.

2
Modelleren / Re: sculpten bij bepaalde delen lukt niet meer.
« Gepost op: 11 juli 2018, 14:33:53 pm »
Blijkbaar had ik inderdaad een masker gemaakt! Ik zou niet weten hoe ik een masker maak maar toen ik op clear mask klikte kon ik weer sculpten! Dankjewel! Voordat ik weer hetzelfde heb, wat heb ik geklikt dat ik een masker heb gemaakt?

3
Modelleren / sculpten bij bepaalde delen lukt niet meer.
« Gepost op: 11 juli 2018, 14:02:49 pm »
Ik ben bezig met het maken van een hertenschedel. Nu was ik druk aan het sculpten zonder problemen. Op een gegeven moment kon ik niet meer bij bepaalde delen sculpten. Zoals de ogen. Ik heb tussendoor wel wat modifiers gebruikt zoals Smooth. Nadat ik deze nog een keer gebruikte mag ik nu ook de hele neus bijna niet meer sculpten. Wat kan ik doen om weer verder te sculpten?

4
Blender Interface / Re: Beginner Blender. Cntrl+J veranderd mijn Mesh
« Gepost op: 12 april 2018, 20:46:45 pm »
Gelukt! Het was inderdaad alleen het pivotpunten probleem. Daarna ging het prima. Bedankt voor alle hulp :)

5
Blender Interface / Re: Beginner Blender. Cntrl+J veranderd mijn Mesh
« Gepost op: 09 april 2018, 17:11:05 pm »
Ik liep inderdaad vast bij de pivot punten. Heb er wat mee lopen spelen maar geen idee hoe ik die kan plaatsen waar die moet. In het filmpje zegt hij alleen: 'make sure your pivor is in the origin'. Ik zie nergens een optie waar ik dit kan instellen. Set origin to 3dcursor lijkt een ander te verplaatsen? Ik zal nog even de toegevoegde filmpjes doornemen.

Overigens, moet ik in het filmpje het frame en de glazen samenvoegen. Kan ik ook 2 mirrors maken van het frame en de glazen? Of ze later weer los koppelen? Ik moet deze apart houden voor het volgende programma waarin ik ze weer moet uploaden.

6
Blender Interface / Beginner Blender. Cntrl+J veranderd mijn Mesh
« Gepost op: 05 april 2018, 21:38:22 pm »
Ik ben nu een paar weekjes aan het Blenderen en loop zo nu en dan tegen iets aan waar ik nu dan maar eens een account voor heb gemaakt.

Ditmaal ben ik bezig met het maken van een bril. De voorkant is zo goed als af. Ik moet nu alleen nog het frame samenvoegen. Deze bestaat nu uit 2 meshes. 1 heb ik gekopieerd en vervolgens gedraaid tot de neusbrug samenkomen. Helaas, zodra ik op cntrl+J druk om er 1 frame van te maken gebeurd er iets vreemds. 1 van de meshes veranderd en wordt deels hol.

Bril zonder joinen:


Bril met joinen:


Ik heb dit filmpje gevolgd tot het spiegelen. Dat lukte mij ook niet dus heb het frame daarom gekopieerd en gedraaid:


Wat doe ik verkeerd?

Pagina's: [1]