Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - jopus

Pagina's: [1] 2 3 ... 5
1
Onderhanden werk / Re: Automobiel
« Gepost op: 21 juli 2020, 23:00:05 pm »
en auto smooth aan,resultaat shade smooth alleen was echt niet goed,kwamen veel fouten tevoorschijn , wat betreft apollo 11; ik heb de krantenknipsels nog op zolder liggen.
heb teveel uit een stuk willen maken,met gebutst plaatwerk als resultaat,weer wat geleerd





2
Onderhanden werk / Re: Automobiel
« Gepost op: 20 juli 2020, 22:39:12 pm »
Nou.....de toekomst begon in 1969 met de apollo 11,hebben ik naar zitten kijken als 10-jarige samen met mijn neefjes uit Canada die over waren. maar tegenwoordig gaat het wel snèl met de veranderingen,

Tegenwoordig bouw ik zèlf mijn auto!
met de deur heb ik zitten knoeien,dat wordt nooit optimaal meer

wat vindigge van het resultaat tot nu toe?




3
KIJK hier na:  blender GIS adon en hoogtemap van google earth.  deze heb ik ooit toegepast op mijn omgeving




4
Onderhanden werk / Automobiel
« Gepost op: 10 juli 2020, 21:40:00 pm »
Ben hiermee bezig maar ben aan het knoeien geraakt met de portieren. laat het nu maar even liggen.Het DAFje 33 met per abuis de achterruit van een 44.De auto waarin we op vacantie gingen in de jaren `60 met onze ouders.







5
Onderhanden werk / Re: instance ontkoppelen
« Gepost op: 30 juni 2020, 22:08:02 pm »
de collectionmap van mij is een rommeltje vind de instance van de band niet terug in dit bestand.is wel gelukt met de zijkleppen waar het ook nodig was,ik laat het verder zo het bestand wordt anders te groot.

6
Eindresultaten / Re: oude truck
« Gepost op: 30 juni 2020, 21:45:41 pm »
i7 8700  3.20GHz dat is waar ik mee moet uitkomen.
Quick effects; quick explode

ook mee begonnen een dafje auto van mijn ouders, mesh deugt niet helemaal, in het vervolg probeer ik het in delen



7
Eindresultaten / Re: oude truck
« Gepost op: 29 juni 2020, 23:24:59 pm »


Ben weer een beetje verder ermee,i heb een deel losgemaakt, en toen dezelfde procedure toegepast.texture niet zo heel goed geslaagd maar dat is snel te verhelpen zonodig

8
Eindresultaten / Re: oude truck
« Gepost op: 04 juni 2020, 21:38:36 pm »
dat is wat ik heb gedaan;ik heb eerst de onderdelen van de voorkant samengevoegd en daar de adon op "losgelaten".  maar ik vermoed dat mijn computer het niet aankan ook niet na "clean up van de mesh van dat deel,hij loopt steeds vast.

9
Eindresultaten / Re: oude truck
« Gepost op: 03 juni 2020, 22:58:44 pm »
niet dat ik ontevreden ben met het resultaat maar ik wil een deel van het ding opblazen en in ieder geval uit elkaar laten vallen; en dit is het resultaat (tot nu toe). en een vraag waarom niet het hele geval netjes wordt opgedeeld bij toepassing van de cell fraction add on;  iemand?


10
Eindresultaten / Re: oude truck
« Gepost op: 02 juni 2020, 21:42:37 pm »
Het ging er om dat ik een paar voorwerpen die aan de instance vastzaten moest verwijderen.een lamp en een camera;dat is gelukt.

11
Eindresultaten / oude truck
« Gepost op: 02 juni 2020, 17:49:57 pm »


"mijn" truck is (bijna) klaar, geen nodes gebruikt ,van nodes wordt ik horendol

12
Eindresultaten / Re: revolver
« Gepost op: 02 juni 2020, 17:46:02 pm »
heb geen interesse in wapens maar kwam deze niet zo lange tut. tegen,meestal volg ik lange tutoreals die ik dan niet helemaaal afmaak,dan heb ik genoeg van het onderwerp.
die atributen heb ik lukraak bij elkaar gezet

13
Onderhanden werk / Re: instance ontkoppelen
« Gepost op: 24 mei 2020, 14:49:32 pm »
Dank je ga ik meteen doen

14
Eindresultaten / revolver
« Gepost op: 24 mei 2020, 14:41:58 pm »




twee animaties waarvan de revolver gemaakt naar een tut.


15
Onderhanden werk / instance ontkoppelen
« Gepost op: 23 mei 2020, 21:31:24 pm »
mij is het gelukt een instance te koppelen met een ander voorwerp wat niet de bedoeling was, kan iemand mij helpen? of opnieuw met een reserve beginnen? is ontkoppelen mogelijk?      ben met vlagen bezig met blender,en dit is het resultaat van de laatste vlaag  :)
( het wiel zit vast aan de camera en lamp )
(de maaksels zijn naar een tutoriaal)


[/
https://youtu.be/XGU0hguoJhs
pistool heb ik ook naar een tut gemaakt


Pagina's: [1] 2 3 ... 5