Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - WesleyObrie

Pagina's: [1] 2 3 ... 8
1
Traditionele artwork / Re: Vulkaan
« Gepost op: 07 juli 2018, 19:21:03 pm »
Dat ziet er wel vet uit!!
Aquarel-achtig.., mooi resultaat!!

2
Onderhanden werk / Re: spaken fietswiel
« Gepost op: 07 juli 2018, 00:51:12 am »
Is goed gelukt, je bandje!!
Veel plezier met de tour  ;D

3
Onderhanden werk / Re: spaken fietswiel
« Gepost op: 06 juli 2018, 22:52:55 pm »
ik hoop het te zien...
mss deze ff op "median point" zetten..



4
Onderhanden werk / Re: Bommetje wil niet lukken...
« Gepost op: 06 juli 2018, 21:40:49 pm »
Bedankt voor het meedenken allemaal!!

Ik heb nog wat uurtjes geprobeerd en ben tot een eind resultaat gekomen...
Het is nog niet helemaal wat ik had gehoopt, maar ja, ik ben geen artiest en
ook m'n pc vond het niet zo grappig meer...

Hier een link naar een video d'r van: https://youtu.be/nXNy75XJYXA
Hier is ie te downloaden: https://www.blendswap.com/blends/view/92073

En hier 2 renders!!






5
Onderhanden werk / Re: Hurricane...
« Gepost op: 06 juli 2018, 02:44:02 am »
Is de aarde niet plat dan?

Hahaha, geintje natuurlijk!!  ;)

Heb al geprobeerd met volume maar daar komen de vormen niet mooi tot hun recht...
Een aura is idd een heel goed idee!!

Welke kleuren heeft het pak van Super Koos?  ;) :P

6
Onderhanden werk / Bommetje wil niet lukken...
« Gepost op: 06 juli 2018, 02:39:06 am »
Beetje aan het spelen met de smoke sim...
Probeer een nuclear explosion te maken maar lukt nog niet helemaal,
krijg de kap niet helemaal rond...

Iemand ideeën hoe ik dit kan oplossen?
Heb al verschillende dingen geprobeerd in de instellingen maar kom
niet dichterbij dan dit...




7
Onderhanden werk / Hurricane...
« Gepost op: 04 juli 2018, 02:58:50 am »
Beetje aan het spelen geweest met modifiers en displacements...
Bliksem gemaakt met de ivy generator.
De belichting wordt de volgende stap!!
Iemand nog ideeën om het op te leuken?!




8
Over Blender / Octane Render
« Gepost op: 04 juni 2018, 11:21:38 am »
Kwam deze ook tegen, ziet er heel goed uit voor als je met de smoke en fire simulator wilt spelen!!

https://www.youtube.com/watch?v=m47_7ibaeBs

9
Over Blender / Re: BlenderPro
« Gepost op: 04 juni 2018, 10:11:54 am »
Wow!!
Dit is zeker de moeite waard, ga ik eens mee aan de slag ;)

Particlesystems importeren en toepassen met een brush.., waanzinnig!!
Indeling zal even wennen zijn maar de functies die zijn toegevoegd zullen tijd besparend zijn.

Als dit er komt voor 2.8 ben ik verkocht!!

Ik kom er van de week even op terug na wat uurtjes te hebben gespeeld me dit  ;) :o

10
Particles en Simulaties / Flip Fluid
« Gepost op: 03 mei 2018, 15:56:26 pm »
Misschien interessant voor iemand?
Het lijkt mij in ieder geval een mooie addon!!


11
Over Blender / Re: Boolean werkt niet zoals ik zou willen
« Gepost op: 09 april 2018, 16:22:19 pm »
Hallo!!

Ik snap wat je bedoelt uit te leggen, maar ben hier niet zo in weg...
Wat je eens kan proberen, is het vakje "use modifier stack" aanvinken.
Deze heeft voor mij ook al eens dingen opgelost die ik anders ook niet zou hebben gevonden...
In ieder geval succes en hopelijk weet iemand hier meer van!!

Wesley

12
Andere software / Re: Krita 4.0.0
« Gepost op: 29 maart 2018, 03:26:01 am »
Daar zal ik morgen eens naar kijken, kan interessant zijn natuurlijk!!  ;)

13
Experimenten / Re: Filmic Blender als de nieuwe standaard!?
« Gepost op: 29 maart 2018, 03:25:09 am »
En hier de download: https://sobotka.github.io/filmic-blender/

Volgens mij zit Filmic vanaf versie 2.79 standaard ingebouwd bij Blender ;)

Ik d8 het niet hoor...
Heb 2.79.4 en moest 'm zelf installeren..
Maar dat zouden ze er beter wel instoppen  :P

14
Experimenten / Filmic Blender als de nieuwe standaard!?
« Gepost op: 28 maart 2018, 02:28:06 am »
Hallo!!

Ik moest deze toch echt ff delen.., heb er nu zelf verschillende tests mee gedaan en het werkt echt!!
Ziet er stukken beter uit  ;D

Hier een uitleg:

En hier de download: https://sobotka.github.io/filmic-blender/

Doe er je voordeel mee!!  ;D



15
Experimenten / Realflow Fluids
« Gepost op: 27 maart 2018, 18:23:49 pm »
Hallo!!

Vandaag even gespeeld met Realflow, das het betere werk voor fluid sims!!  :D
Ging vrij makkelijk allemaal, en Blender doet ook niet moeilijk met importeren.

Realflow is vrij duur, maar je hebt een "try" versie!!
Nadeel hiervan is dat je niks kan importeren/exporteren...

Heb even snel een filmpje geplaatst, hierzo: https://youtu.be/ZfIECOBR8tY

Hier een tuto: https://www.youtube.com/watch?v=kqBBo8UXJWk

Pagina's: [1] 2 3 ... 8