Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - Ellajiw

Pagina's: [1] 2 3 ... 15
1
Leuterhoek / Re: Ik start een blog....
« Gepost op: 24 augustus 2016, 13:15:49 pm »
Cool JvL, je eigen Blender aholic site  8)

2
Onderbouwde kritiek / Re: Jong Blender talent.
« Gepost op: 10 augustus 2016, 14:26:42 pm »
Cool! Welkom  8)

3
Modelleren / Re: [Modifiting] Een model verschillende lagen geven, kan dat ?
« Gepost op: 06 juni 2016, 12:37:12 pm »
Je wil voor games je polycount juist zo laag mogelijk houden. Wat ze normaal doen is eerst in 3D het reliƫf modelleren, dat 'baken' ze dan in een normal-map die je dan weer in je game kan gebruiken (evt. nog mappen op object). Is dat wat je bedoelt? Google dan op 'baking' of 'bake high poly to low poly"

4
Eindresultaten / Re: And still they come.
« Gepost op: 30 mei 2016, 09:57:32 am »
Ja mooi gemaakt!

5
Hardware / Re: Dual Xeon Workstation in 3 stappen...
« Gepost op: 30 mei 2016, 09:54:43 am »
Toch fijn om dat te zien dat ik niet de enige ben die er geen bal van begrijpt waar het over gaat.  ;D

Desalniettemin vind ik het wel enorm interessant. Hopelijk steek ik er nog wat van op...

6
Hardware / Re: Dual Xeon Workstation in 3 stappen...
« Gepost op: 30 mei 2016, 09:53:15 am »
Ha Koos, same here.  :o :-*

7
Community suggesties / Re: 3 juni 2016 Blenderusers Meetup in Amsterdam!
« Gepost op: 30 mei 2016, 09:48:42 am »
Ik ga erheen! Maria ook? Zou leuk zijn om een mede BlenderEducation ontwikkelaar te spreken  ;)

8
Onderhanden werk / Re: Spawn
« Gepost op: 28 maart 2016, 16:23:18 pm »
Ziet er weer super smooth uit Jvl! Strakke modelling.
Hoe gaat het ondertussen met Miko  :-* ? Of staat die even 'on hold'?

9
Eindresultaten / Re: Color space
« Gepost op: 18 maart 2016, 11:58:19 am »
Ja, dat is echt mooi geworden. Hoe komt die mooie focus/defocus erin? Is dat Blender of Paint Shop pro?

10
Leden stellen zich voor / Re: Eerst even voorstellen
« Gepost op: 16 maart 2016, 19:17:19 pm »
Welkom Delah! Hopelijk kunnen we je veel helpen. Wellicht kun jij ons straks weer helpen met de game engine. Altijd leuk om wat gamers erbij te hebben  8)

11
Onderhanden werk / Re: Kozijn in verstek
« Gepost op: 16 maart 2016, 19:14:40 pm »
Ja boolean is hiervoor het meest geschikt inderdaad, zoals Koos en Ijp al aangeven.

Je kan voor dit soort dingen ook gebruik maken van selecteren (boxselect) en verslepen van punten in de 'vlakke viewports' dus topview, left view, right view.  Die gebruik ik veel om simpele vormen snel en strak aan te passen (kun je ook behoorlijk precies mee werken; handig als je, zoals ik, gewend bent aan vectorgestuurde progamma's)

12
Onderhanden werk / Re: Smooth shading, maar niet helemaal
« Gepost op: 16 maart 2016, 18:59:54 pm »
Misschien kun je in de wire frame modus zien hoe de lijnen lopen en waarom er een deuk zit.

13
Leuterhoek / Re: Blender Education zoekt hulp
« Gepost op: 14 maart 2016, 14:50:05 pm »
Nick, ik ben even zo vrij geweest je toe te voegen aan mijn LinkedIn. Dan weet je wie ik ben ;)

14
Leuterhoek / Re: Blender Education zoekt hulp
« Gepost op: 14 maart 2016, 14:19:31 pm »
Hey ik wil ook wel helpen. Zal je ff PM-en. Ik kan grafisch werk doen en wil ook wel Drupal leren.

15
Vacatures / Re: Talent gezocht voor produktanimatie en rendering
« Gepost op: 10 maart 2016, 09:25:34 am »
Ik ken de jongen die dit voor Ampelmann dit gedaan heeft. PM mij maar voor info.

Pagina's: [1] 2 3 ... 15