Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - Ruud

Pagina's: [1] 2 3 ... 95
1
Onderhanden werk / Re: Pand Beverwijk.
« Gepost op: 21 juli 2018, 14:30:04 pm »
Het wat lastiger inderdaad en hulplijn en tellen van stenen 20x 5 cm dan kom je toch een eind, ik zit even te tobben met de trapgevel en de verhouding,ach komt wel goed :P

2
Onderhanden werk / Re: Pand Beverwijk.
« Gepost op: 20 juli 2018, 13:25:48 pm »
Nee alles op het oog schatten vanaf 1 foto bepaalde maten weten we zoals een maat van een steen bijvoorbeeld of deuren glas en een beetje gokken :)
 ,Valt mee rozz een gebouw is vrij abstract cubes met wat looplijnen daarom bouwt het ook snel repeat met de kozijnen ramen glas dorpel en lateien. ongeveer 5 uurtjes schat ik

3
Onderhanden werk / Re: Pand Beverwijk.
« Gepost op: 20 juli 2018, 09:30:58 am »



4
Onderhanden werk / Pand Beverwijk.
« Gepost op: 19 juli 2018, 12:27:09 pm »
Ik start er een topic aan.













5
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 18 juli 2018, 16:22:51 pm »
Ook weer een beetje eigen smaak er in ,vanaf de foto's moet je wel:)
Dit keer sneller geen proefjes met de textures en append gebruiken de trap gevel is in feitte al gemaakt. :P
Aannemerij en later 12 jaar natuursteen.
Boreel, jhr. G.S. ; Noord-Holland   opdrachtgever   
Nieukerken van, M.A. ; Noord-Holland   architect / bouwkundige / constructeur   
Nieukerken van, J.J. ; Noord-Holland   architect / bouwkundige / constructeur
Ik heb het vermoeden dat het andere pandje ook uit zijn hand kwam.
Een mooie stijl, Wat mij altijd tegen hield om gebouwen te bouwen was dat ik ze teveel gemaakt en getekend had voor het werk, strontziek van eigenlijk :)

6
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 18 juli 2018, 14:48:53 pm »
Ander pand aan het bouwen.

In de echte wereld heb ik daar het terras en de trap ooit gemaakt.




7
Mededelingen / Re: Postimage
« Gepost op: 17 juli 2018, 20:31:57 pm »
Ik baal van ze alle fotos zijn gewoon weg.
Maar wat je zegt is bijna overal zo.
Veel pagina's hier kunnen dan ook verwijderd worden door dat de uitleg weg is.

8
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 16 juli 2018, 22:46:00 pm »
Schoenepoets :P

9
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 16 juli 2018, 21:46:17 pm »
Beetje aan het mixen met de deur :P


10
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 14 juli 2018, 12:58:37 pm »
Een ja en een nee want de 2.8 is gebouwd op dit concept, allemaal net even anders.
Ach en zolang we onze kennis maar delen komt het goed :)

11
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 14 juli 2018, 11:09:18 am »

12
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 13 juli 2018, 21:46:54 pm »
Ja dat lukt wel, de nieuwe shader workflow is net even anders,raar dat er zo weinig van bekend is.
Nu weten we het met zijn allen :P

13
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 13 juli 2018, 18:28:52 pm »
Ok dank je ijp.
Probleem opgelost.

14
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 13 juli 2018, 17:19:37 pm »
Kijk de video Wil precies in deze verteld hij waar ik op doel.
Even voor de duidelijkheid, Normal displacement map, occlusionmap, specularity, namen die bekend zijn over mijn 5 jaar blender, en wat is een roughnessmap of een glossymap ,nooit van gehoord.
Verwarrend dit  :-\

15
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 13 juli 2018, 14:42:38 pm »
Waar haal ik een gloss map vandaan? De setting op de roughness input staat goed,mits ik de glossmap heb.

Pagina's: [1] 2 3 ... 95