Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - koos2

Pagina's: [1] 2 3 ... 114
1
Materialen en Texturing / Re: Bump Map vs Normal Map
« Gepost op: 15 november 2018, 19:09:13 pm »
Goeie vraag. Ik weet het ook niet. Ik heb het idee dat dit pas zichtbaar wordt als het roteert, dus in een animatie en dat het op een foto niet uitmaakt.

2
Leuterhoek / RIP Stan Lee
« Gepost op: 13 november 2018, 10:28:58 am »
Kennelijk gaan ook de onsterfelijken dood. ??? :'(

3
Leden stellen zich voor / Re: Hoi!
« Gepost op: 11 november 2018, 18:14:31 pm »
Welkom op het forum, we doen ons uiterste best elkaar te helpen. Niet alleen door kennisoverdracht, maar ook met motiveren, want soms wordt je gek van het programma.

4
Onderhanden werk en demo's / Re: game export.
« Gepost op: 30 oktober 2018, 20:23:12 pm »
Ken je dit trouwens? Lijkt mij ook leuk om eens te verkennen.https://www.soft8soft.com/verge3d/

5
Onderhanden werk en demo's / Re: game export.
« Gepost op: 28 oktober 2018, 12:07:34 pm »
Ik heb tot nu toe het zelfde niveau gehaald als IJp. Het werkt maar ik mis de game skills op op de schijf te komen.

6
Leuterhoek / Re: Vandaag is mijn 26e Verjaardag!
« Gepost op: 26 oktober 2018, 12:42:14 pm »
Gefeliciteerd! Maar je was vorig jaar toch al jarig geweest?! Het is bij jou alle jaren feest geloof ik. Gezellig met z'n tweeen jarig.

7
Modelleren / Re: Ladekast
« Gepost op: 19 oktober 2018, 19:42:50 pm »
Het schiet me weer te binnen. Als je een animatie maakt van de lade met een bone die dit aanstuurt, dan kun je van deze animatie een action maken. Je kunt verschillende actions aan een rig geven. deze kun je vanuit Unity aansturen.

8
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 19 oktober 2018, 11:34:51 am »
Auw, wrijf het er nog maar eens een keer in. ;) ;)

9
Modelleren / Re: Ladekast
« Gepost op: 19 oktober 2018, 11:34:01 am »
Ik heb weinig ervaring met Unity, maar het lijkt mij het eenvoudigste als de laden aparte objecten zijn. Bones gebruik je m.i. meer bij organische objecten.

10
Modelleren / Re: Animatie vouwen kartonnen onderdeel
« Gepost op: 14 oktober 2018, 15:59:25 pm »
Misschien heb je hier iets aan?
https://www.youtube.com/watch?v=pNek1tRkhqg

11
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 07 oktober 2018, 19:12:07 pm »
Ik ga hier niet klikken op "vind ik leuk"! Niet omdat ik het project niet goed uitgevoerd vind, maar ongeveer 55 jaar geleden heb ik mijn oog verloren door een bonk klei dat er in is gegooid. Dus leuk vind ik dit niet, wel goed uitgevoerd.

12
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 01 oktober 2018, 12:48:19 pm »
Hahah. :D

13
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 30 september 2018, 21:40:04 pm »
Heb ook enige tijd in Incscape verkend. Vind het een goed programma, ik ben alleen in de gelukkige omstandigheid dat ik Illustrator heb van mijn werk. Volgens mij dopen ze niet veel voor elkaar onder. Kun je met incscape ook een verloop geven aan een lijn? Sinds enige tijd kan dit met Illustrator en ik vind dit prettig.

Goed bezig. Misschien leuk om je logo hier ook eens te laten zien.

14
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 29 september 2018, 11:45:18 am »
Hallo Blenderbrammetje. Long time no see. Het alziend oog zal daar de komende tijd ook wel last van hebben. Mooi plaatje.
Hoe is het met je animatie projecten?

15
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 27 september 2018, 09:34:59 am »
Fiat lux.

Pagina's: [1] 2 3 ... 114