Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - koos2

Pagina's: [1] 2 3 ... 115
1
Modelleren / Re: Gewoon een simple kleed. Of toch niet zo simpel ?
« Gepost op: Vandaag om 12:04:55 »
Je kunt je cloth simulatie baken, bake cach. Je kunt dan naar de modifiers panel gaan en dan op de tijdlijn naar de vorm van je cloth het meest lijkt op wat je wilt. Op de modifiers paner klik je dan op de knop "apply as shapekey". Deze kun je dan gebruiken als basis om verder mee te skulpten.


2
Leuterhoek / Re: Spider-Man: Into the Spider-Verse
« Gepost op: 14 januari 2019, 12:33:35 pm »
Ik lees net op Blender artists dat Blender ook gebruikt is om deze film te maken.
https://blenderartists.org/t/spiderman-into-the-spider-verse-concept-art/1138581

3
Over Blender / Re: tekenen van haren op een hoofd
« Gepost op: 14 januari 2019, 10:44:57 am »
Wat zouden we zijn zonder IJp.

4
Over Blender / Re: tekenen van haren op een hoofd
« Gepost op: 12 januari 2019, 09:38:28 am »
Het is lang geleden dat ik haren gemaakt heb. Ik deed het toen met de internal render. Geen idee waarom de haren nu niet getoond worden. Ik hoop dat de oplossing gevonden wordt. Als je het zelf vindt, post je het dan ook hier. Daar help je dan anderen weer mee.
Misschien is het voorstel van IJp voldoende.

5
Onderbouwde kritiek / Re: wind blaast in de verkeerde richting
« Gepost op: 12 januari 2019, 09:35:56 am »
Gebruik je een force field? Ik kan op het screenshot niet zien hoe jij het laat waaien.

6
Belichting en Rendering / Re: Renderen via Terminal
« Gepost op: 09 januari 2019, 15:55:42 pm »
Helaas, ik werk op een pc. :-[

7
Blender Interface / Re: Vragen over Youtube tutorial
« Gepost op: 07 januari 2019, 13:29:10 pm »
Je bedoelt zeker het pie menu. Die kun je vinden bij de addons. Zelf werk ik er nooit mee. Misschien ook maar eens proberen.

8
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 06 januari 2019, 16:42:20 pm »
Piece of the year. (Tot dusver) ;)

9
Leuterhoek / Re: Prettige jaarwisseling en alvast een goed 2019!
« Gepost op: 03 januari 2019, 13:02:17 pm »
@JvL:Zelf geen last gehad van de vonken?

@IEDEREEN: De beste wensen allemaal. 2019 wordt waarschijnlijk voor veel van ons 2.8 tutorials doornemen.

10
Leuterhoek / Spider-Man: Into the Spider-Verse
« Gepost op: 30 december 2018, 18:36:00 pm »
Van de week naar de 3D Spiderman animatie geweest. Ik vond het top. Een geweldige stijl, heel inspirerend. Wel erg vermoeiend, als ik iets moois zie dan ga ik puzzelen, hoe hebben ze dat voor elkaar gekregen, zou ik dit effect ook in Blender kunnen bereiken?
Voor de strip liefhebber een aanrader.

11
Traditionele artwork / Re: Faerie's (art)work
« Gepost op: 21 december 2018, 17:09:46 pm »
Indrukwekkend. Hopelijk kunnen we veel van elkaar leren.
Ik vind de pinguïn erg leuk, vooral zijn houding. Heb je die verzonnen of heb je daar een foto van?

12
Particles en Simulaties / Re: Script werkt niet ?
« Gepost op: 19 december 2018, 19:43:01 pm »
Ik neem aan dat cmolcore.pyd de "d"een typefout is, anders lijkt me dat een probleem.

13
Onderhanden werk / Re: Ik zal ook eens wat werk posten
« Gepost op: 18 december 2018, 16:19:05 pm »
Alsof het door een timmerman in het veld gelegd is. Mooi dat de schaduw van de boom over het hout gaat. Ik neem aan dat het een foto is met daarin de houten onderdelen gemaakt met Blender en vervolgens gemonteerd.

14
Post Processing en Compositie / Re: Meerdere Object Indexen voor Photoshop?
« Gepost op: 18 december 2018, 12:44:58 pm »
Nee, ik weet het niet als ik even google zie ik iets over multilayer  exr files, maar dat zal je zelf ook al wel gezien en geprobeerd hebben. Sorry.

15
Nederlandse Blender Forums / Re: Blender op google+
« Gepost op: 18 december 2018, 10:17:26 am »
Ik ken Blendercosmos niet. Is het de moeite om in te schrijven? Tot nu toe kijk ik alleen op ons aller dbc-3d en op Blendersrtist.com. Is het eenaanvulling?

Pagina's: [1] 2 3 ... 115