Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - Rojo_12

Pagina's: [1] 2 3 ... 5
1
Over Blender / Re: fluid designer
« Gepost op: 13 april 2015, 18:43:33 pm »
@RDL Bij mij is het hetzelfde :( Weet iemand raad hiermee

2
Modelleren / Re: Low poly tekst
« Gepost op: 22 maart 2015, 14:58:36 pm »
Ik heb het geprobeerd maar het geeft niet echt het gewenste effect. Ik wel een tutorial gevonden van cinema 4d misschien kunnen jullie hier iets mee:

3
Modelleren / Low poly tekst
« Gepost op: 22 maart 2015, 14:02:31 pm »
Ik ben al een tijdje bezig met low poly en lukt me al aardig alleen loop ik nu vast. Ik probeer low poly text te maken zoals dit (http://hande.dk/low-poly-text/). Ik heb al geprobeerd om met displace en noise iets te creƫren maar dat lukt niet. Heeft iemand hier een idee hoe ik dit moet maken?

-Rojo

4
Blender Interface / Cycles
« Gepost op: 24 januari 2015, 17:18:07 pm »
Hallo allemaal,

Weet iemand een paar leuke tutorials over cycles die niet heel lang duren? Ik wil meer leren realistisch renderen en vooral nadat ik de snoep challenge heb gezien haha.

Mvg Rojo

5
Belichting en Rendering / Blurred lights
« Gepost op: 14 december 2014, 10:06:53 am »
Hallo allemaal,

Ik zocht gister een tutorial voor Blender hoe je blurred lights maakt. Dit is wat ik bedoel: http://qooqle.nl/?q=blurred+lights . Maar nergens kan ik een tutorial hierover vinden. Kan iemand me helpen?

Mvg Rojo

6
Animatie en Rigging / Re: Minecraft Rig
« Gepost op: 28 november 2014, 13:25:57 pm »
Grappig genoeg gebruik ik die al een maand ^^

7
Post Processing en Compositie / Re: Compositie niet bij final render?
« Gepost op: 28 november 2014, 07:42:33 am »
Het is gelukt bedankt!

8
Post Processing en Compositie / Re: Compositie niet bij final render?
« Gepost op: 27 november 2014, 17:52:30 pm »
Het lijkt er op dat ik dat wel heb gedaan maar hierbij mijn nodes:




9
Post Processing en Compositie / Compositie niet bij final render?
« Gepost op: 27 november 2014, 17:38:58 pm »
Hallo allemaal!

Ik heb net voor het eerst met compositie/nodes gewerkt. Dus uiteindelijk heb ik wat filters geadd maar toen ik hem renderde kwam ik erachter dat mijn filters er niet bij zaten. Wat moet ik doen om dat wel te krijgen?

Mvg Rojo

(ik gebruik trouwens BlenderRender)

10
Materialen en Texturing / Re: Probleem met texure/object
« Gepost op: 27 november 2014, 15:53:31 pm »
Bedankt voor de reacties! Ik moet het inderdaad zoals Jvl al zei het gewoon met de hand plaatsen.

11
Materialen en Texturing / Probleem met texure/object
« Gepost op: 27 november 2014, 09:05:32 am »
Hallo allemaal!

Ik ben op een probleem gestuit namelijk:

Hieronder zie een veld met gras (dat zijn die groene uitsteeksels)



Zoals je ziet is dat gras gewoon een plaatje en niet een 3d object. Ik wil dus graag hier een 3d object van maken. Dat heb ik al gedaan in een andere Blender file. Nou wil ik graag dat gras vervangen door het 3d gras. Het probleem is dit:



Al dat gras is een grote plane, weet iemand hoe je al die grasstukjes kan vervangen door allemaal 3d grasstukjes?

Mvg Rojo


12
Over Blender / Re: Camera Rig
« Gepost op: 26 oktober 2014, 12:12:35 pm »
Ik heb het opgelost: alles gekopieerd naar kladblok en opgeslagen als rigging_camerarigs.py

13
Over Blender / Re: Camera Rig
« Gepost op: 26 oktober 2014, 11:42:28 am »
Hmm raar ik krijg rigging_camerarigs.py.txt , daardoor kan ik hem niet instaleren.

14
Belichting en Rendering / Probleem met resolutie
« Gepost op: 10 oktober 2014, 17:00:35 pm »
Hallo allemaal,

Ik ben momenteel met een achtergrond. Het probleem is als ik hem render, dat ik maar een klein plaatje krijg terwijl ik hem heb ingesteld heb op 1920x1080  :-\.
Hoe krijg ik het plaatje nu groot genoeg?

Mvg Rojo

15
Modelleren / Re: 3d haar?
« Gepost op: 09 juni 2014, 18:41:53 pm »
Het goede nieuws is het werkt als ik hem render maar in blender zelf is hij nog steeds dezelfde texure/kleur. Hoe kan je dat aanpassen dat hij dezelfde kleur krijgt?

Pagina's: [1] 2 3 ... 5