Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - blenderbrammetje

Pagina's: [1] 2 3 ... 81
1
Animaties / Re: Tractoranimatie
« Gepost op: 19 januari 2021, 12:08:36 pm »
Leuk gedaan.  ::) 

Je gaat snel vooruit als je zo productief blijft.

2
Animaties / Re: Mijn eerste auto in Blender
« Gepost op: 06 januari 2021, 15:57:51 pm »
Klopt , ik herinner mij nog de eerste 3d animaties op Commodore 64 en MSX.

320x200 was "high resolution".

Later kwamen MSX2 en Amiga , AtariST... Toen ging het ineens snel.

3
Eindresultaten / Re: bekend naar ik aanneem?
« Gepost op: 05 januari 2021, 14:28:04 pm »
Samekelijk.  ::) :P

4
Animaties / Re: Mijn eerste auto in Blender
« Gepost op: 04 januari 2021, 22:16:57 pm »
Nieuw Talent. Knap gemaakt !  ::)

Welkom op het forum.

Ongetwijfeld zijn er nog andere tieners die van Blender houden.

Als je ze tegenkomt zorg dan dat ze ook lid worden van de Dutch Blender Community !

Groetjes  ::)

5
Community suggesties / Re: Mark niet te bereiken
« Gepost op: 04 januari 2021, 22:12:11 pm »
Hoi Mark.

Ik las dit gisteren pas.

Maar bij deze meld ik mij aan. Zeker als het om niet al te veel werk gaat kan ik mijn steentje bijdragen en dat vind ik leuk.

Ik heb ook voordeel gehad bij het forum in het begin en nog steeds veel plezier van.

Wat aanmeldingen doorkijken is geen probleem , hoewel iedere dag niet zal lukken.

Maar zon storm loopt het toch niet.


groetjes !  ::)

6
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 19 november 2020, 18:06:28 pm »
@Rozz , inderdaad. Make a Piece a Day.

Ik ga ook weer eens een piece maken , hoewel niet every day... ;)

Is ook leuk voor de bezoekers. Af en toe wat nieuwe content.

Groetjes !  ::) 8)

7
Over Blender / Re: Wolken maken
« Gepost op: 10 oktober 2020, 00:32:38 am »
Helemaal in de Wolken ...  ;D

8
Over Blender / Re: Wolken maken
« Gepost op: 10 oktober 2020, 00:32:02 am »
Eindelijk.
Dingen worden ineens een stuk makkelijker en dynamischer zo.

9
Onderhanden werk / Re: Prins Willem 17de eeuws VOC schip
« Gepost op: 05 oktober 2020, 22:37:07 pm »
Super. Eens met de theedoek opmerking maar zelfs dat laat het schip leven.
Leuk om te zien hoe zoiets eerst een leuk project is maar dan vlak voor het einde ineens gaat leven.
En een echt schip wordt.  ::)

10
Nederlandse Blender Forums / Re: Niet geaccepteerd op het forum
« Gepost op: 17 september 2020, 17:22:47 pm »
Heb mailtje gestuurd , ik hoop snel iets terug te horen.

Groetjes Blenderaars !  8)

11
Nederlandse Blender Forums / Re: Niet geaccepteerd op het forum
« Gepost op: 17 september 2020, 17:08:19 pm »
Persoonlijke omstandigheden waarschijnlijk.
Ik zal het ook eens proberen.

12
Onderhanden werk / Re: Prins Willem 17de eeuws VOC schip
« Gepost op: 15 september 2020, 17:40:36 pm »
Bruut !  ::)

13
Nederlandse Blender Forums / Re: Niet geaccepteerd op het forum
« Gepost op: 15 september 2020, 17:38:40 pm »
Het komt vast goed !  ::)

14
Onderhanden werk / Re: Ook een auto
« Gepost op: 04 augustus 2020, 20:16:18 pm »
Blenderen is leuk anders was ik er nooit aan begonnen.  ;)
Jammer dat ik alles opnieuw moet maken maar de fiets was ook niet zo bijzonder.
Een nieuwe Alien had ik toch nog niet dus even geduld.
Het huis is in aanbouw.

De fiets is niet zoveel werk , het word vooral even chracter moddeling en een tractor bouwen dus.
Animeren is mijn ding. Dat laat het leven.
Uiteraard post ik het origineel dat een van mijn eerste 3DsMax werkjes was eerst.
Succes met de pick-up truck !  ::)

15
Onderhanden werk / Re: JeromeTheExosome
« Gepost op: 01 augustus 2020, 23:51:25 pm »
Ik begin morgen aan mijn nieuwe Jerome filmpje.
Ik heb alleen Jerome en Malicero nog en de MP agent.
Alle andere projecten zijn kwijt en de schijf kapot.

Maar de computer is sneller dan ooit en weer compleet verder. Alles geinstalleerd.
Dus ik ga nieuwe characters ontwerpen , omdat ik nog met Blender 2.83 moet leren werken , zit nog op 2.79 ,
ga ik dat met behulp van pixar en Andrew Price tutorials doen , evenals de Tractor.
Nieuwe characters met dezelfde animatie mogelijkheden voor spraak en nu dus ook meer vrije bewegingen , dankzij betere topologie.

Ik ga een zigeunermeisje met een traan maken , en wat dieren voor een Malicero filmpje.
Die gaan erop vooruit want eerst konden ze niet echt praten.
Nu wel.

Pagina's: [1] 2 3 ... 81