Algemeen > Community suggesties

Dutch Blender Community Demo Reel film?

<< < (2/11) > >>

IJp:

--- Citaat van: Ezra op 28 november  2015, 23:23:59 pm ---Leuk idee, maar aan mijn werk zullen jullie in ieder geval niks hebben. Ik heb geen beeldmateriaal dat het waard is om trots op te zijn.

--- Einde van citaat ---

Er komt nu toch al een mooie kruiwagen aan en je vorige image was toch ook een winnaar. ;-)

Nick Van den Broeck:
Ik kan in blender vse nog wel video en foto bewerken tot 1 geheel. Heb ik al wel een paar keer gedaan. Neemt wel wat tijd in beslag en dag is nu net iets dat ik de komende twee maanden niet heb. Nadien kan ik waarschijnlijk wel al jullie mooie creaties samenvoegen.

Ik weet niet of ik zelf nog mooie bijdragen heb, maar ik ben wel fan van het idee.

swets:

--- Citaat van: Nick Van den Broeck op 29 november  2015, 11:01:48 am ---Ik kan in blender vse nog wel video en foto bewerken tot 1 geheel. Heb ik al wel een paar keer gedaan. Neemt wel wat tijd in beslag en dag is nu net iets dat ik de komende twee maanden niet heb. Nadien kan ik waarschijnlijk wel al jullie mooie creaties samenvoegen.

Ik weet niet of ik zelf nog mooie bijdragen heb, maar ik ben wel fan van het idee.

--- Einde van citaat ---

Ik zeg ook niet dat het van het weekend nog af moet....... mag best een poos duren toch?   moeten wel allemaal tijd hebben mooie dingen te maken en aan te leveren.....

Maria:
Leuk idee. Is niet erg, als het even duurt. Dan kan iedereen wat broeden ondertussen en wie weet komt er dan wat moois..kan misschien gemeld worden binnen dit topic??

Mocht het nodig zijn, premiere pro en after effects kan ik mee werken.
Alleen wel veel omhanden voorlopig, maar in elk geval sta ik er voor open.

Dolores 74:
Deze topic is al van november, komt blijkbaar geen beweging in ?

Als jullie mij je materiaal bezorgen wil ik het wel bij elkaar editen hoor.

contact@dolores74.com

Hier is al een beginnetje, als jullie het goed vinden kunnen we verder : www.dolores74.com/blender/DBC-DemoReel-00.mp4

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie