Topic: Breaking Free. From these prison walls I'll fly, Fly away  (gelezen 3420 keer)


Offline fredkoning

  • Member
  • *
  • Berichten: 6
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 21 april 2015, 21:32:01 pm »

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #1 Gepost op: 21 april 2015, 22:21:25 pm »
Kun je misschien wat meer vertellen over de animatie en het maken er van? Het verhaal is duidelijk maar bijvoorbeeld niet wat de reden is voor het maken van deze animatie. Heeft het een bepaald doel of is het oefening?

Excuses voor de vragen maar ik ben altijd benieuwd naar het verhaal er achter.

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #2 Gepost op: 21 april 2015, 22:29:02 pm »
fredkoning,
Heel leuk gedaan deze animatie maar ik moet eerlijk zijn mooi vindt ik hem niet :-[
Maar laat je door deze opmerking niet uit het veld slaan, dus gewoon lekker doorgaan met Blender Animaties maken.
Zelf heb ik weinig kaas gegeten van animatie dus til niet te zwaar aan deze opmerking.
Ik ben benieuwd naar de volgende animatie.

Offline koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 2,053
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 22 april 2015, 09:10:02 am »
Gaaf dat oosterse taaltje van de vrouw. Het is geen Disneyfilm maar wel leuk om naar te kijken te niet te vergeten te luisteren. Je hebt hiervoor veel facetten van Blender onderzocht. Het is allemaal wel wat klungelig, maar dat heeft ook wel zijn charme. Er zijn veel wegen die naar Rome leiden. Sommige mensen diepen een onderwerp van Blender helemaal uit en gaan dan verder, jij neemt het hele spectrum van Blender in een keer. Dat is ook een manier.

Ik ben erg blij dat je het hier toont. Hopelijk hebben we in de toekomst het genoegen meer van je te zien.

P.s. Heb net ook naar je filmpje "no hands"uit 2012 gekeken. Hier komt de stijl beter naar voren. Als een heel ouderwets poppentheater. Ik vind het een prachtig filmpje.
« Laatst bewerkt op: 22 april 2015, 09:22:16 am door koos2 »

Offline fredkoning

  • Member
  • *
  • Berichten: 6
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 22 april 2015, 21:56:36 pm »
Bedankt voor het commentaar. Daar ben ik heel blij mee. Dit filmpje is min of meer toevallig ontstaan uit losse elementen. De vrouw maakte ik met MakeHuman. En de bliksem en het vuur waren probeersels naar aanleiding van tutorials van Andrew Price. Voeg die elementen samen en je hebt een verhaaltje.