Topic: cycles vs evee  (gelezen 93 keer)


Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,566
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 24 september 2017, 12:11:52 pm »
weet iemand waarom mijn plaatje er in cycles, rendered view wel met modifiers uitziet

en in evee niet




Offline koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,453
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 24 september 2017, 12:21:13 pm »
Ik heb er zelf nog niet mee gewerkt, maar in de blender render staat standaard het aantal divisions voor render hoger dan voor de view. Het lijkt erop dat dit het geval is.
Maar ik weet niets van eevee.

Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,566
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 24 september 2017, 13:48:39 pm »
ben er al achter, eerst in cycles de subdivision modifier applyen dan werkt ie in evee ook maar dan nog heb je weer hoekerige schaduwen. Is weer een leuk projectje dat evee gebeuren, alsof ik niks anders te doen heb..

Offline jbakker

  • Member
  • *
  • Berichten: 4
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 10 oktober 2017, 22:20:51 pm »
Eevee is nog in ontwikkeling. Voor blender 2.8 wordt de modifiers stack herzien en is nu nog niet beschikbaar voor Eevee. Vandaar dat je ze eerst moet apply-en.

Natuurlijk zal Eevee (wanneer blender2.8 development verder is) gewoon gaan werken met de modifiers stack.

Jeroen