Topic: Help? De Boze Blender in Blender  (gelezen 87 keer)


Offline pimdamen

  • Member
  • *
  • Berichten: 6
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 24 september 2017, 12:05:33 pm »
Kan iemand mij uitleggen hoe ik van die richel af kom?
Eerste screen is voor dat ik de helft weggehaald heb om te mirroren.
Hierna hoe de mirror en edit er uit ziet om van een mixer vorm er een character van te maken.






Wil dit uiteindelijk in een eerste klein spelletje doen. Maar krijg die richel niet weg en ben bang dat als ik hem ga UVWrappen ik er mee in de problemen kom zodra hij in de Unreal Engine zit.
Er moet een betere manier zijn dan te rommelen met de edges.
Iemand een suggestive?

« Laatst bewerkt op: 24 september 2017, 12:16:14 pm door pimdamen »

Offline Zaph

  • Member
  • *
  • Berichten: 526
    • Bekijk profiel
    • Zaph webdevelopment
« Reactie #1 Gepost op: 24 september 2017, 12:22:19 pm »
Misschien 'Merge' aanvinken in de modifier?

Offline koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,453
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 24 september 2017, 12:24:53 pm »
weet het niet maar heb 2 idee├źn.
De subdivision modifier boven de mirror zetten.

de mirror even uitzetten en dan kijken war de wand dikte heeft op de spiegelas, als die dikte is gevuld met faces die faces weghalen en dan de mirror weer aan zetten. (als je begrijpt wat ik bedoel)

Offline ijp

  • *
  • *
  • Berichten: 3,346
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #3 Gepost op: 24 september 2017, 12:25:40 pm »
Zoals Zaph en Koos al zegt.
Zet de Mirror modifier boven aan met vinkje merge aan.
« Laatst bewerkt op: 24 september 2017, 12:27:16 pm door ijp »

Offline pimdamen

  • Member
  • *
  • Berichten: 6
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 25 september 2017, 12:48:22 pm »
Dank dank dank!

Ik moest even alle modifiers verwijderen, eerst de mirror plaatsen en daarna pas de subsurf.