Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - koos2

Pagina's: 1 ... 120 121 [122] 123 124 ... 136
1816
Onderhanden werk / Re: Krullenkop
« Gepost op: 18 januari 2015, 11:42:12 am »
Ik heb de computer net aangezet en snel gekeken. Het is gewoon de x-mirror. Stom dat ik dat niet eerder gezien had. Heb het waarschijnlijk te druk  gehad.

1817
Onderhanden werk / Re: Krullenkop
« Gepost op: 17 januari 2015, 22:24:46 pm »
Maar volgens mij staat het uit.  (klik maar op mijn foto, dan zie je de instelling).Het is heel vreemd. Het probleem ontstaat als ik het join (ctrl j) met de krullekop. Als het er een geheel mee vormt gebeurt het. Als ik het daarna weer los maak (p) Dan blijft het probleem bestaan. Misschien een bug of zo.

1818
Onderhanden werk / Re: Krullenkop
« Gepost op: 17 januari 2015, 21:37:04 pm »
Bedoel je onderin?

Op dit plaatje zie je mijn instellingen. Of bedoel je nog ergens anders?

1819
Modelleren / Re: Anime Character Modeling Tutorial
« Gepost op: 17 januari 2015, 21:00:45 pm »
Ik zie wat voor mooie dingen jullie ermee kunt doen. Dus als ik klaar bne met mijn nieuwe figuurtje ga ik ook met de node editor aan de gang.

1820
Onderhanden werk / Re: Krullenkop
« Gepost op: 17 januari 2015, 20:15:11 pm »
Ik ben een vreemd probleem tegen gekomen het is niet zo'n ramp, ik maak het wel weer opnieuw, maar ik ben toch benieuwd wat het zou kunnen zijn.

Ik heb een mesh. Ik verplaats een vertex,als ik dat doe dan wordt er ook 1 of meer vertexen verplaatst. Deze vertexen leiden een eigen leven. Het lijkt erop dat deze zich lijnen op de x-as met de gebruikte vertex. Ik ben niet in staat om te zien wat de verdere relatie is met deze vertexen. Ik heb geen modifier gebruikt of zo.

Je ziet het op de afbeeldingen. Eerst de ruststand met de geselecteerde vertex. In het volgende plaatje heb ik de geselecteerde vertex een kleien beetje bewogen, en je ziet dat de andere vertex die niet geselecteerd is erg is verschoven en is uitgelijnt met de x-as van de geselecteerde vertex.




1821
Modelleren / Re: Anime Character Modeling Tutorial
« Gepost op: 17 januari 2015, 19:32:21 pm »
Ik blijf het volgen. Als je nooit animeert, leer je het nooit ook. Ik blijf het met plezier volgen. Ik heb me nog nooit aan de node editor gewaagd. Daar zal ik ook ooit aan moeten geloven. Ik zie er nu al tegen op. Maar als ik eenmaal bezig ben zal ik weer blij zijn met de behaalde resultaten. Zoals bijvoorbeeld die ellendige topologie dat begin ik nu aardig te begrijpen.

1822
Onderhanden werk / Re: The way of the samurai
« Gepost op: 17 januari 2015, 15:01:23 pm »
Hoi Jacco, je hebt nu een op-neer beweging gemaakt. http://jeb.biologists.org/content/213/10/1651/F5.large.jpgolgens mij draait een vleugel een beetje, het maakt een rondje.http://jeb.biologists.org/content/213/10/1651/F5.large.jpg Als je op deze url klikt zie je  een afbeelding van de vleugelbeweging van een duif. Misschien als je wat verder zoekt vind je het ook van de kraai. Het gaat om het principe

1823
Modelleren / Re: Anime Character Modeling Tutorial
« Gepost op: 17 januari 2015, 10:57:16 am »
Hoe zit dat IJp? Ga je nog verder met dit project? Een kleurtje of een beweging kan er toch nog wel bij?! ;D

1824
Onderhanden werk / Re: Krullenkop
« Gepost op: 16 januari 2015, 21:16:34 pm »











Hier dan wat stappen die hieraan vooraf gegaan zijn. Ik moet er hard voor werken om een leuk resultaat te krijgen, Het gaat niet van zelf. Maar dat is misschien ook de charme van het spel.

1825
Modelleren / Re: Anime Character Modeling Tutorial
« Gepost op: 16 januari 2015, 21:00:39 pm »
Ben ik de enige die te zien krijgt dat deze video niet bestaat of bestaat de video echt niet.

1826
Experimenten / Re: Replacement modifier.
« Gepost op: 16 januari 2015, 20:59:20 pm »
Het ziet er rampzalig uit. In dit geval is dat positief natuurlijk. Natuurrampzalig ;D
Volgens mij zat zo'n soort effect in 'The scorpion king"of een dergelijke film uit die tijd.

1827
Onderhanden werk / Re: Krullenkop
« Gepost op: 16 januari 2015, 14:16:24 pm »
Bedankt.

1828
Onderhanden werk / Re: Krullenkop
« Gepost op: 16 januari 2015, 13:27:22 pm »
Kon het nog net even oppoetsen voordat ik het publiceerde. Als je de sculpt- of meshedit versie ziet dan zou je wel wat anders gezegd hebben. Wie weet publiceer ik dat ook wel ter leering en vermaak.

1829
Experimenten / Re: Zonsondergang met wolken
« Gepost op: 16 januari 2015, 13:03:30 pm »
Dat is prima gelukt.

1830
Experimenten / Re: Zonsondergang met wolken
« Gepost op: 16 januari 2015, 11:18:01 am »
Als de zon op dit standpunt is, dan is de zee wat meer belicht. Nu is het een donkere vlek(in ieder geval op mijn monitor). Dus voor mij mag er wel wat meer licht op de zee. Ik denk ook dat het geheel wat spannender wordt als er nog een ander soort wolk voor deze schapenwolkjes schuift. De compositie is nu niet zo spannend, het is allemaal wat te gelijkmatig verdeeld.

Maar het zit er aan te komen.

Pagina's: 1 ... 120 121 [122] 123 124 ... 136