Hulp > Andere software

BURP: Samen renderen

<< < (2/5) > >>

Jogai:
Op de team pagina (http://burp.renderfarming.net/team_display.php?teamid=1256) staat als het goed is een linkje "Join this team". Ik kan het zelf niet zien omdat ik er al inzit  ;)
Je moet wel ingelogd zijn. En ja, op iedere pc die je hebt kan je de boinc client installeren, en vervolgens doet die pc mee. Let er op dat je instellingen maakt in je account pagina die er voor zorgen dat je pc daadwerkelijk mee gaat rekenen of niet.

Mark aka Dark:
Ik heb het uitgeprobeerd, het enige wat ik een beetje had is dat ik het geen probleem vind om mijn hardware beschikbaar te stellen voor de DBC, maar dat geld niet voor de hele wereld.

Net Render heeft mijn voorkeur.

MAD

Jogai:
Dat moet idd ieder voor zich weten. Burp is overigens niet heel de wereld, want het is specifiek voor blender. Het zijn in elk geval meer gebruikers, en als je iets wilt laten renderen zal het sneller gaan. Het is overigens niet druk, dus ik denk dat je render ook vrij snel wordt gestart.

blenderbrammetje:
Hoi, ik heb net BOINC geinstalleerd. Ik zal eens kijken, en lid worden van het DBC team, kunnen we niet binnen het team renderen dan ?
Sommige dingen houd je misschien liever voor jezelf of heb je zon geniaal idee dat je niet wilt dat alle blendergebruikers op de wereld dat kunnen jatten of hergebruiken...
Maar goed, ik heb nu geen geheime projecten ofzo, wel zwaar renderwerk, staat lekker te stampen...
Is vlugger klaar dan verwacht omdat het filmpje begon met de zwaarste frames, sommige frames kunnen zelfs in 3 minuten, i.p.v. 14,5...
Maar binnen enkele dagen mijn nieuwe project op Youtube...

Kan ik ook meedoen...

Jogai:
Helaas kan je niet alleen binnen een team renderen. Dat had het mooiste geweest idd.

Je kan denk ik je renders zowieso submitten bij burp. Ik denk niet dat je credits opgebouwd moet hebben. Je kan dus direct beginnen met profiteren  :lol:

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie