Topic: Challenge #5 - Battlebot  (gelezen 58318 keer)


Offline Ezra

  • Member
  • *
  • Berichten: 206
    • Bekijk profiel
« Reactie #120 Gepost op: 15 juli 2015, 21:51:26 pm »
Ik maak mij een beetje zorgen over die waarschuwing "mixed hazards".  :o
Verborgen wapens? Mooi werk hoor!  ;)
Leuke versie: de compressortank is in werkelijkheid een vermomde raketwerper. Hij kan openklappen en 6 doelzoekende raketten afvuren.
Minder leuke versie: het was het enige waarschuwingsbord dat ook van toepassing was op shredders en ook nog eens bruikbaar was.

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #121 Gepost op: 15 juli 2015, 21:53:26 pm »
 ;D ;D ;D

Offline koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 2,053
    • Bekijk profiel
« Reactie #122 Gepost op: 15 juli 2015, 21:59:35 pm »
IJp, wat een goede inzending. Ik had het even over het hoofd gezien. Gelukkig zie ik het nu, petje af. Top!

Offline blenderbrammetje

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,398
    • Bekijk profiel
« Reactie #123 Gepost op: 15 juli 2015, 23:51:00 pm »
Melig , ik ben nu nog meer geinspireerd... Mijn SpiderBattleBot vordert langzaam...
Vette inzendingen van Ezra3131 en Ijp , hoewel ik niets tegen Battledrones heb :)

Voor zoveel metaligheid en geschitter ga ik ook Cycles gebruiken....  8)

Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,860
    • Bekijk profiel
« Reactie #124 Gepost op: 16 juli 2015, 08:42:09 am »
Cycles werkt tegenwoordig best goed, mijn pc heeft er minder moeite mee als met de 2.6 versie van blender.

Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,851
    • Bekijk profiel
« Reactie #125 Gepost op: 16 juli 2015, 12:19:42 pm »

Offline koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 2,053
    • Bekijk profiel
« Reactie #126 Gepost op: 16 juli 2015, 12:54:11 pm »
Maakte ik me eerst zorgen om mijn fiets, nu om mijn nek. IS kan dit apperaatje goed gebruiken. Breng ze maar niet op ideeën. :D

Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,860
    • Bekijk profiel
« Reactie #127 Gepost op: 16 juli 2015, 14:33:42 pm »
Je hebt je fiets tenminste nog :D
Het ziet er super het model, zat mogelijkheden met het partikel system om dit te laten vonken en gif spuwen en kan volgens mij goed dienen als en soort ruimte schip in een andere scene.
« Laatst bewerkt op: 16 juli 2015, 14:38:01 pm door Ruud »

Offline Mortalae

  • Member
  • *
  • Berichten: 292
    • Bekijk profiel
« Reactie #128 Gepost op: 16 juli 2015, 14:37:41 pm »
Melig , ik ben nu nog meer geinspireerd... Mijn SpiderBattleBot vordert langzaam...
Vette inzendingen van Ezra3131 en Ijp , hoewel ik niets tegen Battledrones heb :)

Voor zoveel metaligheid en geschitter ga ik ook Cycles gebruiken....  8)

Dan ben jij mijn opponent! en kunnen wij gaan wedijveren met alles wat wij hebben. Scorpionbot hier.
Ave, morituri te salutant.

Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,860
    • Bekijk profiel
« Reactie #129 Gepost op: 16 juli 2015, 14:54:37 pm »
Ik zat even terug te bladeren en zag je bug ben benieuwd, cycles is best leuk, vaak pak ik een configuratie op vanaf internet zonder allemaal video's te behoeven kijken google geeft afbeeldingen genoeg :) , ik zat er al die tijd tegen aan te hikken, tot je het licht ziet :)
« Laatst bewerkt op: 16 juli 2015, 14:56:22 pm door Ruud »

Offline blenderbrammetje

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,398
    • Bekijk profiel
« Reactie #130 Gepost op: 17 juli 2015, 21:33:18 pm »
Oei , Mortaele als opponent ,.....

Maar ja ik moet nog wat textures zoeken voor de juiste beschadigingen op de poten ,
en het lijf moest opnieuw , er zaten wat verdraaide polygonen in , beter ga ik het edge moddelen in mirror mode...
Nog wat hydraulica en draadjes maken dan !

:)

Succes !

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #131 Gepost op: 17 juli 2015, 21:41:32 pm »
Mijn vakantie is net begonnen (4 weken) maar met alle bezigheden op het moment heb ik zeker nog een week nodig om mijn bot af te maken.
Daarvan is ook tijd gereserveerd voor het maken van een toepasselijke achtergrond voor de eindimage.

Offline blenderbrammetje

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,398
    • Bekijk profiel
« Reactie #132 Gepost op: 23 juli 2015, 03:25:06 am »
He he , die is klaar. Nog wat kleine dingetje bijwerken , en moeilijk om er mooie scratch-textures op te krijgen , maar dan op specifieke plekken....
Texturen is nog niet echt mijn ding. :)

Maar nu nog kijken of ik hem ook mooi in Cycles kan renderen.... 8)

Offline Zaph

  • *
  • Berichten: 540
    • Bekijk profiel
    • Zaph webdevelopment
« Reactie #133 Gepost op: 23 juli 2015, 22:43:12 pm »
Mijn tijd is de komende tijd dusdanig beperkt dat ik denk ik ook hier wat minder actief zal zijn, net als de afgelopen tijd - als er iemand is die de challenges wil overnemen, qua stukje organisatiegebeuren, dan graag!  :)

Offline blenderbrammetje

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,398
    • Bekijk profiel
« Reactie #134 Gepost op: 23 juli 2015, 23:03:19 pm »
Hmm , ik heb wel wat tijd , maar ook heftige dingen aan de hand. Tot die voorbij zijn , dat duurt nog enkele maanden , kan ik geen verplichtingen op me nemen.....
Ik ben altijd bereid een handje toe te steken , dat is wat anders....

Ik ben weer goed bezig met blenderen , heb nog twee projecten af te maken voor het bedrijf van vrienden.... Maar goed , eerst mn Bot nog wat texturen en renderen ! Daarna kan ik eens kijken , ik vind dit Forum leuk , nuttig en gezellig !
Een van mijn projecten zal ik posten , omdat ik van de Game-Engine nog vrijwel niets weet , behalve dan mijn eigen vliegtuigje besturen....
Groetjes weer en succes met de challenge iedereen ! :)

Blenderbrammetje 8)