Topic: Blender 2.68a beetje instabiel , stap over naar 2.71  (gelezen 3328 keer)


Offline blenderbrammetje

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,398
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 10 augustus 2014, 15:25:14 pm »
Is die wel stabiel vraag ik mij af....
Met name het scherm verkleinen tijdens renders, aantal cores toewijzen via affiniteit en dan weer terugvergroten was een probleem, ik hoop dat ik daar nu vanaf ben.
Verder blij want ik heb net de nieuwe mogelijkheden bekeken , en aangezien ik meer cycles wil gaan gebruiken,
ik heb een 660 GTX en een GTX 750Ti van Nvidia, ben ik erg blij , nu kan ik alles wat eerst in cycles niet kon toch nog, en hair en fur gebruitke ik toch nog niet veel.
 :-\

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #1 Gepost op: 10 augustus 2014, 15:28:43 pm »
Ja hoor, geen problemen hier in ieder geval. Tot nu toe nog geen problemen gehad die in iedere versies niet voorkwamen.

Offline blenderbrammetje

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,398
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 10 augustus 2014, 23:22:51 pm »
Ik Ga hem erop gooien, op allebei mijn bakkies...
Wellicht rendert ie dan nog wat vlotter ook... Weet jij toevallig hoe dat zit met welke Nvidia Driver het best is voor de 2.71 versie ?
Of is de laatste driver altijd ondersteund.... ?  ???

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #3 Gepost op: 10 augustus 2014, 23:27:02 pm »
Ik kwam laatst ergens tegen dat de laatste drivers ondersteund worden.

Offline blenderbrammetje

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,398
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 13 augustus 2014, 00:10:54 am »
Rendert niet echt vlotter maar is stabiel. Ook geen moeilijkheden meer met scherm verkleinen , cores toewijzen en scherm terugroepen....
Heerlijk stabiel ja... :)
Ben benieuwd naar de extra mogelijkheden van cycles maar maak eerst nog een paar projecten af...