Topic: Quads of triangles.  (gelezen 2436 keer)


Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Gepost op: 20 november 2013, 23:36:39 pm »
Toch weer interessant om even door te nemen
Gebruik je nu quads of triangles.
http://blog.digitaltutors.com/modeling- ... ngles-use/
« Laatst bewerkt op: 01 januari 1970, 01:00:00 am door Guest »

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #1 Gepost op: 21 november 2013, 01:22:39 am »
Ik gebruik zelf altijd zoveel mogelijk quads om de redenen die in dat artikel genoemd worden. Het houd je wqerk overzichtelijker en het werkt vaak ook prettiger. Blender zelf schijnt ook beter met quads om te kunnen gaan.
Al moet ik zeggen dat ik ook nog nooit problemen heb gehad met triangles.
« Laatst bewerkt op: 01 januari 1970, 01:00:00 am door Guest »