Topic: animate cc  (gelezen 3611 keer)


Offline koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 2,053
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 22 mei 2018, 16:10:47 pm »
Ik ben de laatste tijd heel druk bezig met Animate cc. Dit omdat het heel handig kan zijn om interactieve infographics te maken. Ik heb in het verleden wel aardig wat met actionscript 3 gedaan. Ben nu bezig om mijn interactie met javascript te maken. Ik probeer verder of ik de door animate gegenereerde html nog meer interactie kan bewerkstelligen. Of bijvoorbeeld, importeer ik een OAM-file in Dreamweaver en probeer of ik het kan laten communiceren met de html pagina waarin ik het heb geïmporteerd. het kost me veel hoofdbrekens. Zijn er mensen die ook aan het experimenteren zijn met deze problematiek?

Offline JamieVanCadsand

  • Member
  • *
  • Berichten: 176
  • Blender Project: Geen
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 23 mei 2018, 11:45:01 am »
Nee, ik niet...

Maar misschien ga ik binnenkort wel C++ leren, omdat ik al ruim meer dan een jaar iemand zoek,
die mij naast het leren begrijpen van dat, kan leren om geavanceerde software te kunnen ontwikellen
voor wat dan ook, met als eind doel (voor als ik C++ eenmaal begrijp) 3D Visualizatie software voor
Virtual Reality en 3d-geprinte machine onderdelen.

Eerder wilde ik python leren (aangezien ik met python al wat hele simpelle programmetjes kan
schrijven, zoals een calculator / simpele text editor), maar ben er inmiddels achter gekomen, dat
C++ veel meer in de richting is voor mijn eind doel.

Maar ik kan jouw niet helpen met jouw problematiek, aangezien ik nog veel moet leren van C++.
Een begleidster op de soos heeft gezegd, dat haar vader volgens haar ook met C++ werkt en die
vader zag het wel zitten om mijn vrijwilliger te willen worden, op de hoop dat ik eindelijk een
studie maatje hebt om C++ te leren gebrijpen.

Toen ik python wilde leren, had ik eigelijk niet eens goed nagedacht over waarom ik voor python
had gekozen, maar ik weet dat C++ een van de populairste programeer talen is...



Voor andere forum leden:
En denk alstublieft niet dat ik door mijn verstandelijke beperking niet kan leren programeren, mijn
IQ is 82 en ik kan al wat hele simpelle programmatjes schrijven in python en tkinter, maar niet in
blender. Van C++ weet ik al wat van 'for loops' en o.a. 'if startumenten'... maar voor bijv. het
inbouwen van exceptions in C++, moet ik nog verder leren. Maar in python lukt mij het meestal
wel al.

Jamie.
« Laatst bewerkt op: 23 mei 2018, 11:46:33 am door JamieVanCadsand »
Wat zijn mijn Voornemen voor 2019:
- Minder Cafeïne en Suiker drinken.
- Per/Week 12 tot 14 Uur Werken aan mijn Programmeer-Studie.
- Mijn Perspectief Tekenen weer Opakken.

Ik hoop snel naar Programmeer Niveau2 te kunnen.
Programmeren gaat bij mij boven alles, Bij jouw ook?.

Suc6 dan, Jamie.

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #2 Gepost op: 23 mei 2018, 12:32:27 pm »
Zullen we even naar boven halen waar dit topic eigenlijk over gaat? Voordat iedereen afhaakt door dat lange off-topic verhaal... ;)


Ik ben de laatste tijd heel druk bezig met Animate cc. Dit omdat het heel handig kan zijn om interactieve infographics te maken. Ik heb in het verleden wel aardig wat met actionscript 3 gedaan. Ben nu bezig om mijn interactie met javascript te maken. Ik probeer verder of ik de door animate gegenereerde html nog meer interactie kan bewerkstelligen. Of bijvoorbeeld, importeer ik een OAM-file in Dreamweaver en probeer of ik het kan laten communiceren met de html pagina waarin ik het heb geïmporteerd. het kost me veel hoofdbrekens. Zijn er mensen die ook aan het experimenteren zijn met deze problematiek?

Offline JamieVanCadsand

  • Member
  • *
  • Berichten: 176
  • Blender Project: Geen
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 24 mei 2018, 08:57:36 am »
Zullen we even naar boven halen waar dit topic eigenlijk over gaat? Voordat iedereen afhaakt door dat lange off-topic verhaal... ;)


Ik ben de laatste tijd heel druk bezig met Animate cc. Dit omdat het heel handig kan zijn om interactieve infographics te maken. Ik heb in het verleden wel aardig wat met actionscript 3 gedaan. Ben nu bezig om mijn interactie met javascript te maken. Ik probeer verder of ik de door animate gegenereerde html nog meer interactie kan bewerkstelligen. Of bijvoorbeeld, importeer ik een OAM-file in Dreamweaver en probeer of ik het kan laten communiceren met de html pagina waarin ik het heb geïmporteerd. het kost me veel hoofdbrekens. Zijn er mensen die ook aan het experimenteren zijn met deze problematiek?

OK,  mijn excuses!...
Wat zijn mijn Voornemen voor 2019:
- Minder Cafeïne en Suiker drinken.
- Per/Week 12 tot 14 Uur Werken aan mijn Programmeer-Studie.
- Mijn Perspectief Tekenen weer Opakken.

Ik hoop snel naar Programmeer Niveau2 te kunnen.
Programmeren gaat bij mij boven alles, Bij jouw ook?.

Suc6 dan, Jamie.

Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,860
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 24 mei 2018, 17:14:03 pm »
Citaat toevoegen is het werkelijk nodig?

Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,851
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 25 mei 2018, 12:03:59 pm »
Jamie, we weten van je beperking maar je moet niet gaan doen alsof je blender helemaal onder de knie hebt (of boven, ook goed).
Dus voortaan, a.u.b. korte, duidelijke, op het doel gerichte, antwoorden en ons niet lastig vallen met wat jezelf wilt en doet en zou willen en zou willen doen en zou willen dat je het kon doen en wat je zou willen wat je ambities zijn of ….nou laat maar punt is duidelijk, daar is een ander forum voor op deze site, de leuterhoek.