Algemeen > Over Blender

Bye bye blender render

(1/3) > >>

rozz:
Slecht nieuws voor degene die louter met de internal render engine werken en willen updaten naar 2.8..ze hebben de engine verwijderd voor de ontwikkeling van 2.8 omdat de oude code waarmee de render engine geschreven is de ontwikkeling in de weg zat en ze nu grote sprongen maken. Eeve word de definitieve vervanger.

Ruud:
Alleen in de 2.8 in 2.9 wordt internal zelfs verder ontwikkeld. zoals ik begreep is dit weer nodig voor de cellfracture en andere opties.

JamieVanCadsand:

--- Citaat van: Ruud op 20 april  2018, 09:24:11 am ---Alleen in de 2.8 in 2.9 wordt internal zelfs verder ontwikkeld. zoals ik begreep is dit weer nodig voor de cellfracture en andere opties.

--- Einde van citaat ---

Ik had begrepen dat ze EEVEE in de plaats van blender render / internal render willen doen...
En ik heb dus ook nog slecht nieuws, voor de gene die graag in de BGE werken...

Ik zag net een filmpje op youtube langs komen over dat ze de BGE vanaf blender 2.8
willen verwijderen..., hier is deze youtube filmpje met een klinkende titel:

https://www.youtube.com/watch?v=x8HVP-JRBfs




Dit zal dus betekenen, dat mensen die graag in de BGE werken, over zouden moeten stappen
naar unity, unreal of godot engine, tenzei ze een EEVEE Game Engine gaan bouwen... maar dat
weet ik dus niet...


Ruud:
Niet vanaf 2,8 alleen in 2,8! Lezen. 2.8 leuk als je een high end system hebt.

JamieVanCadsand:

--- Citaat van: Ruud op 20 april  2018, 10:25:19 am ---Niet vanaf 2,8 alleen in 2,8! Lezen. 2.8 leuk als je een high end system hebt.

--- Einde van citaat ---

OK dan.... dan had ik dat verkeerd begrepen misschinen....
Mijn excusus.....

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie