Topic: [Blender 2.8] Ik mis de metallic shader...  (gelezen 157 keer)


Offline JamieVanCadsand

  • Member
  • *
  • Berichten: 45
  • Blender Project: Momenteel Geen
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 07 januari 2018, 16:24:21 pm »
Hoi blender testers van 2.8...

Ik gebruik momenteel de blender 2.8 testbuild om voornamelijk blender's nieuwe
render engine eevee uit te proberen, maar ik mis volgens mij de metallic shader
node...

Hoe zou dat kunnen ?... of ligt het aan de testbuild versie die ik heb gedownload ?...

Heeft iemand enig idee wat dat zou kunnen zijn ?... Alvast bedankt,
Jamie.
Mijn project voor 2018 is o.a. zelf studie doen op
hoe machines in elkaar zitten en hoe ze werken...

Blender laat ik even rusten... ik heb het druk met
zelf studie op gebied van de natuurkunde, mijn grootste hobby.

Hou alstublieft rekening met mijn verstandelijke beperking... ik woon dus op arduin

Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,590
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 15 januari 2018, 10:43:16 am »
principle based shader gebruiken en slider van metalic helemaal open gooien.

Offline JamieVanCadsand

  • Member
  • *
  • Berichten: 45
  • Blender Project: Momenteel Geen
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 01 februari 2018, 09:54:37 am »
principle based shader gebruiken en slider van metalic helemaal open gooien.

Ja... dat helpt, ik gebruik inmiddels gewoon de PBR Principles shader voor metallic
enzo... Je hebt gelijk...

Mijn project voor 2018 is o.a. zelf studie doen op
hoe machines in elkaar zitten en hoe ze werken...

Blender laat ik even rusten... ik heb het druk met
zelf studie op gebied van de natuurkunde, mijn grootste hobby.

Hou alstublieft rekening met mijn verstandelijke beperking... ik woon dus op arduin