Topic: [Blender 2.8] Ik mis de metallic shader...  (gelezen 411 keer)


Offline JamieVanCadsand

  • Member
  • *
  • Berichten: 108
  • Blender Project: Geen
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 07 januari 2018, 16:24:21 pm »
Hoi blender testers van 2.8...

Ik gebruik momenteel de blender 2.8 testbuild om voornamelijk blender's nieuwe
render engine eevee uit te proberen, maar ik mis volgens mij de metallic shader
node...

Hoe zou dat kunnen ?... of ligt het aan de testbuild versie die ik heb gedownload ?...

Heeft iemand enig idee wat dat zou kunnen zijn ?... Alvast bedankt,
Jamie.
Natuurkunde is mijn grootste hobby. Ben net begonnen met het bestuderen van biologie, met namen de werking van cellen, molecullen, de samenhang van het lichaam en de zintuigelijke receporen, etc...

Als je het ook interesant vind, ik ga voor de boeken voor dummies en zal ook veel youtube opzoeken.

Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,646
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 15 januari 2018, 10:43:16 am »
principle based shader gebruiken en slider van metalic helemaal open gooien.

Offline JamieVanCadsand

  • Member
  • *
  • Berichten: 108
  • Blender Project: Geen
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 01 februari 2018, 09:54:37 am »
principle based shader gebruiken en slider van metalic helemaal open gooien.

Ja... dat helpt, ik gebruik inmiddels gewoon de PBR Principles shader voor metallic
enzo... Je hebt gelijk...

Natuurkunde is mijn grootste hobby. Ben net begonnen met het bestuderen van biologie, met namen de werking van cellen, molecullen, de samenhang van het lichaam en de zintuigelijke receporen, etc...

Als je het ook interesant vind, ik ga voor de boeken voor dummies en zal ook veel youtube opzoeken.