Topic: [Blender2Godot] Moon Sculpt  (gelezen 269 keer)


Offline JamieVanCadsand

  • Member
  • *
  • Berichten: 107
  • Blender Project: Geen
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 19 december 2017, 17:08:30 pm »
Hoi medeblenders...

Ik doe een poging om een maan oppervlakte te sculpten als game asset, om te oefenen.
Ik ben momenteel de basis aan het modelleren om te kunnen sculpten.

Dit is mijn werk tot nu toe:


Vanavond wil ik de karates modelleren...




« Laatst bewerkt op: 27 december 2017, 17:19:08 pm door JamieVanCadsand »
Natuurkunde is mijn grootste hobby. Ben net begonnen met het bestuderen van biologie, met namen de werking van cellen, molecullen, de samenhang van het lichaam en de zintuigelijke receporen, etc...

Als je het ook interesant vind, ik ga voor de boeken voor dummies en zal ook veel youtube opzoeken.