Topic: [Blender2Godot] Moon Sculpt  (gelezen 113 keer)


Offline JamieVanCadsand

  • Member
  • *
  • Berichten: 45
  • Blender Project: Momenteel Geen
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 19 december 2017, 17:08:30 pm »
Hoi medeblenders...

Ik doe een poging om een maan oppervlakte te sculpten als game asset, om te oefenen.
Ik ben momenteel de basis aan het modelleren om te kunnen sculpten.

Dit is mijn werk tot nu toe:


Vanavond wil ik de karates modelleren...




« Laatst bewerkt op: 27 december 2017, 17:19:08 pm door JamieVanCadsand »
Mijn project voor 2018 is o.a. zelf studie doen op
hoe machines in elkaar zitten en hoe ze werken...

Blender laat ik even rusten... ik heb het druk met
zelf studie op gebied van de natuurkunde, mijn grootste hobby.

Hou alstublieft rekening met mijn verstandelijke beperking... ik woon dus op arduin