Topic: cycles vs evee  (gelezen 2967 keer)


Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,851
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 24 september 2017, 12:11:52 pm »
weet iemand waarom mijn plaatje er in cycles, rendered view wel met modifiers uitziet

en in evee niet




Offline koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 2,053
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 24 september 2017, 12:21:13 pm »
Ik heb er zelf nog niet mee gewerkt, maar in de blender render staat standaard het aantal divisions voor render hoger dan voor de view. Het lijkt erop dat dit het geval is.
Maar ik weet niets van eevee.

Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,851
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 24 september 2017, 13:48:39 pm »
ben er al achter, eerst in cycles de subdivision modifier applyen dan werkt ie in evee ook maar dan nog heb je weer hoekerige schaduwen. Is weer een leuk projectje dat evee gebeuren, alsof ik niks anders te doen heb..

Offline jbakker

  • Member
  • *
  • Berichten: 4
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 10 oktober 2017, 22:20:51 pm »
Eevee is nog in ontwikkeling. Voor blender 2.8 wordt de modifiers stack herzien en is nu nog niet beschikbaar voor Eevee. Vandaar dat je ze eerst moet apply-en.

Natuurlijk zal Eevee (wanneer blender2.8 development verder is) gewoon gaan werken met de modifiers stack.

Jeroen

Offline JamieVanCadsand

  • Member
  • *
  • Berichten: 176
  • Blender Project: Geen
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 23 oktober 2017, 10:43:21 am »
Eevee is nog in ontwikkeling. Voor blender 2.8 wordt de modifiers stack herzien en is nu nog niet beschikbaar voor Eevee. Vandaar dat je ze eerst moet apply-en.

Natuurlijk zal Eevee (wanneer blender2.8 development verder is) gewoon gaan werken met de modifiers stack.

Jeroen

Ja... dat is wel te hopen... maar als jbakker dat zegt zal het wel goed komen.

Ik was 22 toen ik mijn eerste blender vrijwilliger kreeg en ben toen begonnen in blender... als ik wat
verder ben met modelling, zal ik blender's EEVEE engine dus ook misschien willen proberen. I love
photo-realism, dus mij lijkt EEVEE ook wel wat voor als ik verder ben door bestudeert in blender, met
voornamen modelling... ik word donderdag 25, tijd dat ik mijn best doe om nog even flink door te
bijten met blender...

Maar goed... om terug te komen op waarom jouw modifiers niet werken in EEVEE... als jbakker zegt
dat het komt omdat EEVEE nog in ontwikkeling is zal dat wel kloppen. Althans daar ga ik van uit...

Blender 2.8 is dus inderdaat nog in ontwikelling, ik heb nu pas 2.79 gedownload, dus EEVEE zal nu
zeker nog niet af zijn... blender 2.8 is ook nog niet uit... Ik denk dus dat jbakker best gelijk heeft.

Jamie.

Wat zijn mijn Voornemen voor 2019:
- Minder Cafeïne en Suiker drinken.
- Per/Week 12 tot 14 Uur Werken aan mijn Programmeer-Studie.
- Mijn Perspectief Tekenen weer Opakken.

Ik hoop snel naar Programmeer Niveau2 te kunnen.
Programmeren gaat bij mij boven alles, Bij jouw ook?.

Suc6 dan, Jamie.