Topic: Blender gemixed met After Effects...  (gelezen 3825 keer)


Offline WesleyObrie

  • Member
  • *
  • Berichten: 120
  • Life's a bitch, deal with it!!
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 20 juni 2017, 03:22:39 am »
Hallo!!!

Hier een projectje waar veel tijd in zit en waar ik Blender gecombineerd heb met After Effects om tot dit resultaat te komen...
Veel tussentijds renderen, converteren en zoeken naar de juiste/makkelijkste weg.
Best goed gelukt, al zeg ik het zelf. Ik ben in ieder geval blij met het eindresultaat!!

https://www.youtube.com/watch?v=zZ4xNm4LgU8

Offline koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 2,053
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 20 juni 2017, 10:00:21 am »
Ik zou er ook blij mee zijn. Vooral die bliksemse lichteffecten. Is dat After Effects of Blender?

Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,851
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 20 juni 2017, 11:18:22 am »
Gaaf, ben me ook een beetje aan het verdiepen in after effects, erg gaaf programma ook...

Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,859
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 20 juni 2017, 12:56:35 pm »
Mooi gedaan top.

superjamie

« Reactie #4 Gepost op: 20 juni 2017, 13:10:34 pm »
Ziet er gaaf uit, maar ik neem aan dat je voor abode after effects moet betalen.
Ik bedoel... ik zelf werk liever met "Open Source" software zoals blender en GIMP.

Het lijkt mij een ideetje om misschien ook eens te proberen om op de glazenpui, zaterdags
eens een logo van J.C (Jamie van Cadsand) of dergelijke te gaan animeren... dat zal
best eens te doen zijn op mijn laptop... Misschien hoef ik voor een logo maar zes tot tien
seconde frames (24/seconde) te renderen. Maar dan zal de logo van mij er natuurlijk
heel anders uit zien.

Begrijp mij niet verkeerd... denk niet dat ik je na ga apen, er zijn meer mensen die hun
eigen logo hebben voor hun productie... die van mij word dan misschien meer regenboog
reflectie achtig... ik moet er nog over nadenken... maar wel heel anders.

Maar die van jouw ziet er gaaf uit.

Jamie.

Offline swets

  • Member
  • *
  • Berichten: 433
    • Bekijk profiel
    • Swets Hobby Homepage
« Reactie #5 Gepost op: 21 juni 2017, 22:58:47 pm »
vind het echt mooi!!!.... ik heb ook een intro-je voor me filmpjes...maar die heb ik gewoon gejat van internet... :-)

Offline koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 2,053
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 22 juni 2017, 08:56:26 am »
Ik werk ook regelmatig met After Effects. Het heeft een speciale plug-in voor Cinema 4d bestanden en ook wordt er een zeer uitgekleden versie van Cinema 4D bijgeleverd. Soms overweeg ik daarom Cinema 4D te verkennen, maar dat is prijzig. Dus laat ik nog maar even liggen. Nou vind ik het niet bezwaarlijk om te hobbyen met illegale software, maar ik zou het dan toch ook professioneel willen gaan gebruiken. Dan moet je toch aardig wat verdienen wil je het rendabel maken. Dus voorlopig hou ik het bij Blender.

Offline Maria

  • Member
  • *
  • Berichten: 216
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 26 juli 2017, 12:56:58 pm »
Leuk Wesley. Ziet er mooi uit. Welk gedeelte is Blender en wat is After Effects in dit werk?