Topic: [Cycles] Room  (gelezen 3716 keer)


superjamie

« Gepost op: 08 juni 2017, 21:35:13 pm »
Hoi medeblenders...

Dit heb ik gemaakt in blender cycles...



Wat vinden julie hiervan ?... het modelleren gaat al wat beter in blender,
maar het renderen moet ik nog oefenen... maar dat ben ik de komende
tijd niet van plan.


Offline blenderbrammetje

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,398
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 10 juni 2017, 22:12:33 pm »
Je gaat vooruit Jamie... 8)

Offline Ezra

  • Member
  • *
  • Berichten: 206
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 11 juni 2017, 00:48:42 am »
Ga vooral door met dingen maken.

superjamie

« Reactie #3 Gepost op: 12 juni 2017, 11:53:33 am »
Je gaat vooruit Jamie... 8)

Wat een positieve reactie, blenderbrammetje.

Het gaat inderdaad steeds beter met mijn blender projecten. Misschien (maar dat weet
ik nog niet zeker) wil ik vanavond, als ik tijd heb nog oefenen met modelling in blender.
Met boolean modifiers en bevel tool.

Ik kan dat nu echter niet doen, want ik ben op de glazenpui. Dit keer heb ik mijn laptop
niet bij me, want het is een door de weekse werkdag en ik moet vandaag voor de
glazenpui werken. Ik ga zomenteen eten, wat koffie drinken en daarna wandellen.

Vanmiddag als ik om 16:00 thuis kom ga ik mijn roosvizé ferro innemen (hoop dat ik het
niet vergeet) en dan even douchen. Dus als ik nog wil oefenen om straks beter te kunnen
modelleren, is dat vanavond als ik tijd heb.

Maar helaas krijg ik het binnenkort misschien druk met het leren programeren in python,
volgend schooljaar krijg ik mogelijk een nieuwe vrijwilliger, dus kan ik zeker niet veel
blender projecten draaien... helaas, maar ik vind andere dingen (zoals het oefenen met
python) dus ook heel belangrijk, anders komt die python vrijwilliger straks nog voor niks
en ben ik later niet uit geoefend. Daarnaast heb ik ook afspraken met mijn persoonlijke
regiseur en daar moet ik mij aan houden. Ik mag me maar op een of twee dingen ter-
gelijkertijd richten, anders word het druk in mijn hoofd met al die projecten. Maar zolang
ik nog geen vrijwilliger heb, kan ik nog oefenen met blender projectjes.

Naast python wil ik me namelijk ook nog verdiepen in de natuurwetenschap voor een
ontdekking die ik wil gaan doen, dus dan kan ik niet naast python ook nog blender
projecten draaien, sorry maar daar ben ik heel eerlijk in en daar heb ik afspraken over.
Ik woon namelijk op een stichting in een groep. Ik heb een verstandelijke beperking.


Project van Cadsand:

Vanavond komt mijn vrijwilliger Liban weer. Dan wil ik een nieuw project starten, namelijk
project van Cadsand. Dat is een door mij bedachte fantasie plaats.... aan deze komende
project hoop ik de komende zomer hard aan te werken, totdat het nieuwe schooljaar
begint. Dan wil ik deze project overlaten voor de zaterdagen op de glazenpui, waneer ik
met mijn laptop werk aan (soms ook niet) mijn blender projecten.

Ik kan niet zeggen waneer het af is, het zal een hoop werk worden. Ik kan er waneer het
nieuwe schooljaar begint er waarscheinlijk ook niet aan werken tijdens door de weekse
werk dagen, omdat ik het dan mogelijk druk krijg met het leren programeren in "python".

Dus dan wil ik de glazenpui zaterdagen ervoor gebruiken, om er mee verder te kunnen.



EDIT:

Het gisteren geprobeert "Project van Cadsand" te starten, met een grote mislukking.

Het starten is vanwegen wat probleempjes met blender echter mislukt. Dat kwam
o.a. doordat "Shift + D" niet werkte... van het weekend wil ik het dus nog een keer
proberen, maar dan anders ingericht.

Jamie.

« Laatst bewerkt op: 16 juni 2017, 09:47:57 am door JamieVanCadsand »

Offline Maria

  • Member
  • *
  • Berichten: 216
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 26 juli 2017, 13:04:38 pm »
Goed bezig hoor Jamie. Blijf goede moed houden. Je hebt al hard gewerkt, ga zo door!