Topic: make a piece a day  (gelezen 546129 keer)


Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #15 Gepost op: 04 februari 2016, 18:58:54 pm »
Jullie zijn allemaal goed en lekker bezig.
Dat kleien (sculpten) is ook een mooie optie in Blender en koos heeft het sculpten al goed onder de knie de hond ziet er goed uit.

Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,851
    • Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 04 februari 2016, 23:07:00 pm »
kon het niet laten....moest nog ff een plaatje maken....nieuw soort microbe...net ontdekt.. ;D




Offline blenderbrammetje

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,398
    • Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 05 februari 2016, 00:33:47 am »
In het kader van "a piece a day" zal ik morgen mijn draakje plaatsen , gemaakt voor de 3D printer van een vriend van me.

Bij deze dan ...




Offline blenderbrammetje

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,398
    • Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 05 februari 2016, 00:36:41 am »
Dit is een leuke topic. Die zal wel groeien...
Ik vind "make a piece a day" een goed motto voor wie echt wil leren blenderen....:)

Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,851
    • Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 05 februari 2016, 07:23:53 am »
Dit is een leuke topic. Die zal wel groeien...
Ik vind "make a piece a day" een goed motto voor wie echt wil leren blenderen....:)

Dat dacht ik nou ook, en het helpt als je op een dood punt zit met een ander project....kijk je weer met frisse ogen als je FF iets anders gedaan hebt..

Offline koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 2,053
    • Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 05 februari 2016, 08:31:25 am »
Het inspireert. De microbe vind ik ook wel erg leuk. Burning Bram is geraakt door het vuur van de draak?

Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,851
    • Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: 05 februari 2016, 17:37:24 pm »
Even een vluggertje vandaag...:)

Noem het reflections make me smile... :)




Offline blenderbrammetje

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,398
    • Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: 06 februari 2016, 03:54:29 am »
Oke ,die draak komt morgen maar ik geef gewoon toe dat dat geen vluggertje was.
Die was voor de 3D printer bedoeld , maar , desalniettemin , kan hij toch nog een "one pive a day" worden.

Geinspireerd door Koos2 zal ik hem vuur laten spuwen. Doe ik ff snel de flame-thrower tutorial , of laat me erdoor inspireren... :)

Offline koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 2,053
    • Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: 06 februari 2016, 07:40:08 am »
Mijn kleihond heb ik ook niet in een dag gemaakt, maar wel in een paar uurtjes, verspreidt over twee dagen, maar ik werk er nu ook nog aan, de retopo. Ik vind het leuk als er hier wat gepubliceerd wordt.

Ik weet niet wat je met "pive"bedoelt, maar een publicatie per dag is wel aantrekkelijk. Maar ik vrees dat ik een publicatie per maand niet haal.

De smile is wel weer een verbluffend voorbeeld hoe je met eenvoudige middelen een heel erg leuk resultaat kunt bereiken.

Offline koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 2,053
    • Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: 06 februari 2016, 08:09:06 am »
Hier

Ik ben nu met de retopo bezig. Lastige klus. Het moet uiteindelijk ee pratende hond worden.

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #25 Gepost op: 06 februari 2016, 10:10:06 am »
Zo'n retopo is gewoon hard werken maar de aanhouder wint.  ;)

Moet zeggen dat dit topic wel zorgt voor de Blenderkriebels. Ik moet hoognodig ook weer eens wat doodles maken.

Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,851
    • Bekijk profiel
« Reactie #26 Gepost op: 06 februari 2016, 11:00:17 am »
Yes, missie geslaagd....de blender kriebels komen bij iedereen terug....vond het best stilletjes worden hier na het einde van de challenges. En iedere dag een deadline zorgt voor creatieve oplossingen.....happy blendering... 8)

@JVL....heb je je draai al een beetje gevonden in je apartementje...ik bedoel is het al een thuis i.p.v. een huis...?

Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,859
    • Bekijk profiel
« Reactie #27 Gepost op: 06 februari 2016, 13:33:59 pm »
:p

« Laatst bewerkt op: 06 februari 2016, 13:35:45 pm door Ruud »

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #28 Gepost op: 06 februari 2016, 13:39:39 pm »
@rozz: Ja het is zeker een thuis geworden voor zowel mij als de kids. Ik voel mij hier als een vis in het (zee)water.  ;)

Ik bruis eigenlijk ook van de creatieve energie en ideeen maar door mijn werk staat het nog op een te laag pitje. Ben wel wat concepten aan het uitwerken (ook een paar met anderen samen).
Mijn oudste dochter leert op het moment ook Photoshop van mij en mijn jongste is aan het animeren en editen in MikuMikuDance (vocaloids) waarbij ik haar help.
Daardoor kom ik zelf nog niet genoeg aan het uitvoeren van mijn eigen dingen toe maar dat moment komt wel steeds dichterbij.
Dit topic is eigenlijk wel een virtuele schop onder mijn kont om ook weer iets in elkaar te knutselen, al is het maar iets eenvoudigs.

Ik zeg bier en blender op het Scheveningse strand van de zomer.  ;D

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #29 Gepost op: 06 februari 2016, 13:40:39 pm »