Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - IJp

Pagina's: 1 ... 233 234 [235] 236 237 ... 292
3511
Onderbouwde kritiek / Re: De Vesting.
« Gepost op: 01 juli 2014, 13:04:46 pm »
Ik de textuur aan het aanpassen in de node editor maar ik kreeg het niet goed :-[
Tot ik maar eens ging kijken naar de textuur en wat blijkt de ringen zaten in de textuur ::)
Dus nu een nieuwe textuur toegepast en hier is het resultaat met een nieuwe textuur.



3512
Onderbouwde kritiek / Re: De Vesting.
« Gepost op: 30 juni 2014, 23:54:09 pm »
Dat zal ik nog even aanpassen ;)

3513
Onderbouwde kritiek / De Vesting.
« Gepost op: 30 juni 2014, 23:31:18 pm »
De laatste image met de pergola ;)


3514
Animatie en Rigging / Re: tutorial animatie
« Gepost op: 30 juni 2014, 23:23:46 pm »
Je hebt er zo veel mar hier is er een van.  ;)
http://www.youtube.com/watch?v=CFFhgutjZQk

3515
Blender Interface / Re: Geluidtoepassing
« Gepost op: 30 juni 2014, 17:35:50 pm »
Mooi gemaakt en nu een hele hal mieren in black Edition die helemaal uit hun dak gaan :) :) :) ;)

3516
Materialen en Texturing / Re: hoe te kleuren
« Gepost op: 30 juni 2014, 17:21:16 pm »
En deze tutorial als je Cycles Render gaat gebruiken ;)

http://www.youtube.com/watch?v=Q3UpPxTlYDc

3517
Onderbouwde kritiek / Re: Volle Maan.
« Gepost op: 29 juni 2014, 20:25:02 pm »
De foto zelf genomen in Rhodos en die mensen moeten daar niet in de weg lopen, ik heb ze dus niets gevraagd ;D

3518
Post Processing en Compositie / Re: Aanpassingen worden niet gerenderd
« Gepost op: 29 juni 2014, 19:05:34 pm »
Even voor de duidelijkheid Je kan nodes ook gewoon gebruiken in blender render  ;)
Tomatio ik heb een testje gedaan en als ik op f12 druk dan renderd Blender gewoon.
Heb je de node Composite wel aangesloten?

Wat ik dus al eerder zij Heb je de node Composite wel aangesloten.
Dat is het probleem ::)

Dus van de sharpen node een kabel naar de Composite node en naar de viewer node.
Het is gelukt met een mix node maar zoals ik al eerder zij van de sharpen node een kabel naar de Composite node en naar de viewer node er is nu geen Mix node nodig.
Er is niets te mixen. ;)



3519
Blender Interface / Re: Geluidtoepassing
« Gepost op: 29 juni 2014, 17:09:03 pm »
Mooie tutorial ik heb hem in mijn favorieten gezet en ik ga hem zeker nog een keer bekijken.

3520
Onderbouwde kritiek / Re: Volle Maan.
« Gepost op: 29 juni 2014, 14:10:25 pm »
Nee niet alleen met blender ik heb wat mensen verwijderd met Paintshop Pro en van twee mensen heb ik Romeinen gemaakt.

De twee stenen, beelden en de pergola zijn helemaal gemaakt met Blender en de sfeer is gemaakt met de belichting van Blender.

3521
Modelleren / Re: mesh sphere is te grof
« Gepost op: 29 juni 2014, 14:00:44 pm »
Dit zal je zeker verder helpen.
Deze tutorial wel kijken is belangrijk. ;)
http://www.youtube.com/watch?v=opsKPCCFbr4

3522
Post Processing en Compositie / Re: Aanpassingen worden niet gerenderd
« Gepost op: 29 juni 2014, 13:44:39 pm »
Even voor de duidelijkheid Je kan nodes ook gewoon gebruiken in blender render  ;)
Tomatio ik heb een testje gedaan en als ik op f12 druk dan renderd Blender gewoon.
Heb je de node Composite wel aangesloten?

Wat ik dus al eerder zij Heb je de node Composite wel aangesloten.
Dat is het probleem ::)

Dus van de sharpen node een kabel naar de Composite node en naar de viewer node.

3523
Post Processing en Compositie / Re: Aanpassingen worden niet gerenderd
« Gepost op: 29 juni 2014, 09:00:08 am »
Even voor de duidelijkheid Je kan nodes ook gewoon gebruiken in blender render  ;)
Tomatio ik heb een testje gedaan en als ik op f12 druk dan renderd Blender gewoon.
Heb je de node Composite wel aangesloten?

3524
Review / Re: BenchMark addon
« Gepost op: 28 juni 2014, 20:33:07 pm »
Volgens mij heb ik die zojuist zelf ook al gevonden en gefixed.

Nieuwe versie: BlenchMark Add-on

Super bedankt heren!

MAD

Ruud zo heb ik het gedaan.
De zipfile uitgepakt in een map op het bureaublad nu heb je een map blenchmark, deze map heb ik geplaatst in
c:\Program Files\Blender Foundation\Blender\2.71\scripts\addons

Nu Blender gestart en bij User Preferences Kies aan de rechter kant System en zet het vinkje aan bij System: BlenchMark
Ga nu ook in User Preferences boven in de balk naar File en zet daar het vinkje aan bij Autorun Python Scripts.
Save nu je User Preferences.

Ga in blender links boven in de balk naar render en klik op BenchMark.
nu moet het gewoon werken.



Ruud ik zie het al je hebt niet de map in c:\Program Files\Blender Foundation\Blender\2.71\scripts\addons gedaan maar je hebt de bestanden er los in gegooid.
Dus als je de stappen volgt zoals ik heb beschreven dan werkt het.

3525
Review / Re: BenchMark addon
« Gepost op: 28 juni 2014, 18:27:54 pm »
Voor andere addons moet hij toch al aan staan.  ;)

Pagina's: 1 ... 233 234 [235] 236 237 ... 292