Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - koos2

Pagina's: 1 ... 105 106 [107] 108 109 ... 136
1591
Modelleren / Re: nog meer ( maar nu nieuw) domme vragen
« Gepost op: 04 juni 2015, 12:42:21 pm »
Ik heb geen tijd om naar de tutorial te kijken dus ik weet niet wat hij doet, maar ik zet de mirror modifier uit en ik verberg vertexen. Selecteer vertexen en dan op de h knop. Dan zijn ze verborgen. Alt h en ze zijn er weer.

1592
Modelleren / Re: nog meer ( maar nu nieuw) domme vragen
« Gepost op: 03 juni 2015, 09:34:57 am »
Ik heb niets toe te voegen aan de opmerkingen van Ijp en JvL. Wat ik wel wil zeggen is dat je goed bezig bent. Leuk dat je je gevecht met Blender met ons wilt delen. Lekker doorgaan.

1593
Onderbouwde kritiek / Re: Fantasy world - Shadow production xD
« Gepost op: 02 juni 2015, 14:24:26 pm »
Misschien moet ik dan toch maar eens wat cyclesproefjes doen. ;)

1594
Onderbouwde kritiek / Re: Fantasy world - Shadow production xD
« Gepost op: 02 juni 2015, 13:36:28 pm »
Gelukkig. Ik dacht 23 uur 29 minuten en 56 seconden.  :-[ Goed dat ik het nog even checkte.

 Toch hou ik het voorlopig op de Blender Render.
Wat ik nu probeer te maken kost al rendertijd genoeg. Met verschillende particlesystems en fysics duurt dat al lang genoeg. Hoelang weet ik nog niet want tot nu toe doe ik alleen maar testjes met aparte deelproblemen. Hoop gauw hier wat van te posten.

1595
Onderbouwde kritiek / Re: Fantasy world - Shadow production xD
« Gepost op: 02 juni 2015, 11:05:05 am »
Begrijp ik het goed. staat je computer bijna een dag te ratelen om een dergelijk plaatje te renderen met cycles?! Een animatie zit er dan niet in.
Je moet dan wel een heel goede grafische kaart hebben of met een renderfarm in zee gaan.

1596
Onderbouwde kritiek / Re: Fantasy world - Shadow production xD
« Gepost op: 29 mei 2015, 20:10:03 pm »
Goed bezig. Ik weet alleen niet wat voor een wereld het gaat worden. Roze zou lief moeten zijn, maar dit heeft toch ook wel iets dreigends. Komt waarschijlijk door de leegte en de kale treur wilgen. Gezien je naam en de vorige inzendingen denk ik niet dat je de wereld door een roze bril wilt laten zien.

Purple haze is in my mind. ;)

1597
Challenges / Re: Challenge #4 - Onvrijheid
« Gepost op: 29 mei 2015, 20:05:50 pm »
Ik niet. Hoop binnenkort wel een kort filmpje te posten, maar dat heeft niets met de challence te maken.

1598
Modelleren / Re: zomaar wat (domme) vragen
« Gepost op: 28 mei 2015, 20:00:30 pm »
Ik zie niks.

1599
Review / Re: BenchMark addon
« Gepost op: 27 mei 2015, 21:14:56 pm »
N.a.v. het bericht van Rozz ben ik het benchmark en Blenchmark gebeuren een beetje gaan begrijpen. (Leuke naam) Heb de addon op mijn pc gedraaid en vergeleken met resultaten op Blenchmark. Ik vind het een prima site en addon. Heel handig voor alle Blender gebruikers.

Op de site heb ik gekeken welke kaart het 2x zo snel doet als mijn machine. Vervolgens wilde ik de naam selecteren en kopieren om daarna in google te zoeken hoe duur die kaart is. Helaas kan dat selecteren en kopieren niet. Nu moet ik het telkens na typen. Is het moeilijk om de site zo aan te passen dat dit wel kan of is dit zeuren?

Weer een compliment. De community en Blenchmark 2 belangrijke Blender aanvullingen op jou naam. Top!


1600
Over Blender / Re: Beste keus....
« Gepost op: 27 mei 2015, 21:05:25 pm »
Ik heb hier helemaal geen verstand van. Als ik het goed begrijp is cpu het werkgeheugen van de computer en GPU van de grafische kaart. Is het dus zo dat als Blender rendert het gebruik maakt van beide onderdelen of gebruikt het het een of het ander? Zoals JvL het stelt is het laatste het geval.

1601
Modelleren / Re: zomaar wat (domme) vragen
« Gepost op: 23 mei 2015, 06:32:29 am »
Prachtig. Echt heel leuk. Unreal is tegenwoordig gratis, weet je dat?! Zelf rommel ik voorzichtig met Unity3D. Maar mijn focus ligt nu bij het modeleren/animeren van characters. Topology, actions en NLAeditor dat zijn de pijlen voor mijn boog de komende tijd. Als ik dat goed beheers dan zijn mijn figuren goed te gebruiken voor zowel games als animatie.

1602
Modelleren / Re: zomaar wat (domme) vragen
« Gepost op: 22 mei 2015, 14:59:37 pm »
Ik wil ook in zo'n outfit in een spel rondrennen. Cool! ;D ;

1603
Modelleren / Re: zomaar wat (domme) vragen
« Gepost op: 22 mei 2015, 10:00:55 am »
Ik sluit me bij PD aan.

1604
Challenges / Re: Challenge #4 - Onvrijheid
« Gepost op: 21 mei 2015, 10:37:22 am »
The chances of anything coming from mars are a million to one he said. But still they come. ;)

1605
Modelleren / Re: zomaar wat (domme) vragen
« Gepost op: 20 mei 2015, 09:29:02 am »
@Nick Van den Broeck: Alt-B kende ik niet. Bedankt.

Pagina's: 1 ... 105 106 [107] 108 109 ... 136