Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - blenderbrammetje

Pagina's: 1 ... 66 67 [68] 69 70 ... 92
1006
Animaties / Vallende Muntjes in Pot , Cycles Render ...
« Gepost op: 19 januari 2015, 01:26:13 am »
Nou , hier is mijn eerste gecycelde filmpje , Cycles bevalt mij zeer , alleen nog wat leren over de material editor-mogelijkheden....
En particle- mogelijkheden....

De Final-versie plaats ik straks ook hier...

https://www.youtube.com/watch?v=VXB7VBLqnBI

1007
Tsja de muntjes vallen nog steeds iets te langzaam , maar het begint er al op te lijken....
Is mijn eerste ge-cyclede filmpje...

Verder zeer tevreden over de Cycles renderer , die mooi glas mogelijk maakt en realistische muntjes...
Ik ga dat ene lampje dat per ongeluk op de laatste e van rente schijnt nog even verplaatsen en het tempo
fiksen... :)
 
https://www.youtube.com/watch?v=VXB7VBLqnBI

1008
Experimenten / Re: Replacement modifier.
« Gepost op: 19 januari 2015, 00:07:25 am »
Nice ! :)

1009
Challenges / Re: Challenge #1 - Sweet
« Gepost op: 18 januari 2015, 23:59:00 pm »
Voor een snoepje lijkt me dat tijd genoeg  :)

1010
Challenges / Re: Challenge #1 - Sweet
« Gepost op: 17 januari 2015, 23:33:54 pm »
Ha ha ! Goede oefening maar best moeilijk lijkt mij...
We zullen zien !  8)

1011
Challenges / Re: Suggesties voor Challenges
« Gepost op: 17 januari 2015, 23:32:06 pm »
P D , Ik ben niet zo'n SteamPunk-liefhebber maar om te Blenderen wel ideaal ja...

Ik vind Bloem , kistje fruit onder stilleven vallen...
Spaceship ook een goed idee... Ook ideaal om te blederen....

Ik ben benieuwd Mark ! :)

1012
@Ruud , klopt, afzien is zacht uitgedrukt....
Het is maar goed dat de computertjes het rekenwerk voor me doen....
En inderdaad valt een kwartiertje per frame wel mee , voor een Cycles 800 samples Render...
De grap is dat ik in de Blender-renderer ook al aan een 14 minuten zat omdat ik mooi glas wilde...
Het maakt dus niet zo veel uit qua tijd, maar wel qua kwaliteit !

1013
Klopt , ik render nu ook naar BMP..... Is ongecomprimeerd hé...
Bovendien kan ik anders mijn Render niet onderbreken , en nu kan die van mij boven meerenderen...
Nog een dag , morgennachtklaar , de volgende dag in elkaar plakken en uploaden :)

1014
Leuterhoek / Re: Steenhouwen
« Gepost op: 17 januari 2015, 23:22:02 pm »
Vet Rozz. Dat je dat kunt vind ik als kunstenaar vet.

Maar goed Blender-skills zijn ook skilzz....
Ben je al met sculpting en Dynamic Topology bezig ?

Je kunt natuurlijk altijd je Blender-Modellen uit laten printen met een 3D printer...
Dan heb je toch nog fysieke kunst....

1015
Leuterhoek / Re: GPU koeling: N2 (stikstof)
« Gepost op: 17 januari 2015, 23:17:54 pm »
Ach Mortaele...

Als je perse je hand in duizend stukjes uitéén wilt laten spatten dan zijn daar ook gewoon goede Blendertutorials voor hoor. :)
Maar goed ik ga je niet tegenhouden.

Ik ben het ééns met de gene die zij "Begint eer ge bezint." ;)

1016
Experimenten / Re: Replacement modifier.
« Gepost op: 16 januari 2015, 22:43:50 pm »
Mooi man. Het is goed gelukt.
Heb laatst ook eens een Tornado gemaakt, naar de Tutorial...
Gezeik met Baken, maar ja , ik weet nu hoe het moet.
Jouw voortrollende wolken zijn bruut  , ga ik zeker ook eens proberen ! :)

1017
Nu staat er een glazen spaarpot , waar alle muntjes invallen.
Ik ben dus uiteindelijk toch nog overgestapt op cycles, hoewel ik hier nog veel van moet leren op material-gebied....
Maar goed in de Compositor werkt alles logisch en consequent met de rest van Blender... Hij staat al te renderen, nog een paar dagen :)

Nog een paar dagen want mijn computers doen er 12 en 15 minuten per frame over... 800 Cycles......
Maar zo krijg ik mooi Glas dat toch nog een schaduw werpt... 8)


1018
Community suggesties / Re: DBC Challenge?
« Gepost op: 15 januari 2015, 18:07:10 pm »
Leuk idee. Ik doe mee. :)

Ik vond de ideeen van Zaph wel ok...

- Logo - is altijd een goede oefening...
- Eet Smakelijk ook goed idee
- Cartoon Animatie
- Voertuigen - Auto , fiets , motor , vliegtuig of boot...
- Woningen en Gebouwen - maak een zo mooi mogelijk Kasteel , Villa of gewoon een Huis

En natuurlijk begin ik binnenkort met de bouw van een heuse Battle bot. Dat lag zoiezo al in de planning...:)

1019
Onderhanden werk / Re: The way of the samurai
« Gepost op: 15 januari 2015, 17:40:31 pm »
Mooi ! Hier zoek ik al een poosje naar , maar natuurlijk, subsurf en dan displace....Skin voor de dikte ?
o kan het ook natuurlijk... Zou dat ook met een echte lijn werken ?
Natuurlijk, ik houd van fysieke effecten, die kun je vaak mooier nabewerken met Comositing dan textures....

Ik ga dat meteen proberen....:)  :o  8)

1020
Onderhanden werk / Re: Zweefvliegtuig ASK-23
« Gepost op: 13 januari 2015, 14:21:42 pm »
Ook bijzonder mooi uitbelicht...
Spannend !

Pagina's: 1 ... 66 67 [68] 69 70 ... 92