Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - ijp

Pagina's: [1] 2 3 ... 248
1
Particles en Simulaties / Re: Navigatie met Blender
« Gepost op: 20 januari 2019, 19:35:28 pm »
Volgens mij kan alles met Blender. ;)


2
Over Blender / Re: draaien van een object tijdens een animatie
« Gepost op: 18 januari 2019, 15:17:20 pm »
Geen idee dat zou ik moeten zien :o

3
Modelleren / Re: Gewoon een simple kleed. Of toch niet zo simpel ?
« Gepost op: 16 januari 2019, 11:00:26 am »
Zoals Rezzy777 al zegt, zou ik ook maar voor sculpting gaan.

4
Blender Interface / Re: Blender 2.8
« Gepost op: 16 januari 2019, 10:17:42 am »
Werkt wel in Blender 2.80 :)
Ctrl B en daarna de V

5
Leden stellen zich voor / Re: Even voorstellen,
« Gepost op: 15 januari 2019, 08:54:11 am »
Welkom Rolandt.
Dat is balen dat van e Blend file  :'( :'(
Een tip als je ergens mee bezig bent plaats dan steeds je laatste blend in de cloud Bv Google Drive.

Maar om maar gelijk in huis te vallen op een kleedje, misschien heb je hier wat aan:

6
Over Blender / Re: tekenen van haren op een hoofd
« Gepost op: 14 januari 2019, 15:41:31 pm »
Ja foutje van mijn kant ik bedoelde 0.300 :-[ dus  gewoon even spelen met de instellingen.
Je kunt het natuurlijk ook het particle object nog wat hoger plaatsen en in de buurt van 0.70 gaan zitten.

7
Over Blender / Re: tekenen van haren op een hoofd
« Gepost op: 14 januari 2019, 10:58:07 am »
Ik was net iets eerder dan Koos ander had koos het wel voor elkaar gekregen.

Maar nog even voor Erwinvs je kan ook in children de radius van 70 op b.v.b 300 zetten dan wordt de haarbos wat groter.

8
Over Blender / Re: tekenen van haren op een hoofd
« Gepost op: 14 januari 2019, 10:43:09 am »
Het is wat ik al eerder zij je hebt de haren te laag gekamd en daardoor zijn ze op plaatsen niet zichtbaar.
Dus de haren wat omhoog kammen.

Als alles weer goed gaat zal ik de file verwijderen.
Je kan de link weer verwijderen.

9
Leuterhoek / Re: 2.80 eindelijk gestript
« Gepost op: 13 januari 2019, 18:22:30 pm »

10
Over Blender / Re: tekenen van haren op een hoofd
« Gepost op: 13 januari 2019, 18:10:32 pm »
Dat kun je met Dropbox, Googledrive en Onedrive.
Daar kun je bestanden opslaan en dan kun je ook een bestand delen en de link hier plaatsen.

11
Over Blender / Re: tekenen van haren op een hoofd
« Gepost op: 13 januari 2019, 12:11:56 pm »
Ik zou het zo niet weten misschien kun je de blend.file online zetten zodat we met zijn alle het kunnen uitvogelen.

12
Over Blender / Re: tekenen van haren op een hoofd
« Gepost op: 12 januari 2019, 23:44:24 pm »
Ok als ik die images zie dan zie ik dat children op non staat mischien kan dat het zijn.

Maar ik denk ook nog wat anders, heb je de haren op die plaatsen zo omlaag gekamd dat ze op die plaatsen niet zichtbaar zijn?

13
Onderbouwde kritiek / Re: wind blaast in de verkeerde richting
« Gepost op: 12 januari 2019, 19:09:30 pm »
Mischien werkt dit nog niet goed in Blender 2.80
Dounload Blender 2.79b dat werkt goed. ;)

14
Over Blender / Re: tekenen van haren op een hoofd
« Gepost op: 12 januari 2019, 19:07:24 pm »
Elke rij haren heeft een eigen particleysteem en volgens mij heb je er een uit staan.

15
Over Blender / Re: tekenen van haren op een hoofd
« Gepost op: 11 januari 2019, 20:10:38 pm »
Heb je de haren in vertex group een goed assign gegeven.
Zodat het particles systeem weet waar de haren moeten zitten.

Of als je weightpaint gebruikt zal je daar ergens moeten kijken

Pagina's: [1] 2 3 ... 248