Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - Ruud

Pagina's: [1] 2 3 ... 96
1
Onderhanden werk en demo's / Re: Challange
« Gepost op: 14 augustus 2018, 11:21:52 am »

2
Onderhanden werk en demo's / Re: Challange
« Gepost op: 13 augustus 2018, 18:35:45 pm »
Er is een jury van guru's dat ik begreep  :)

3
Onderhanden werk en demo's / Re: Challange
« Gepost op: 13 augustus 2018, 04:47:43 am »

4
Onderhanden werk en demo's / Re: Challange
« Gepost op: 12 augustus 2018, 15:56:50 pm »
De final inzending, na tig renders en mislukte heb ik op 200 samples de final de deur uit gedaan in plaats van de 1.000 samples pokke pc.



5
Onderhanden werk / Re: bezig met;
« Gepost op: 12 augustus 2018, 10:41:50 am »
Gaat toch goed zo, tijd is maar een dingetje :)

6
Onderhanden werk en demo's / Re: Challange
« Gepost op: 12 augustus 2018, 02:15:22 am »



7
Onderbouwde kritiek / Re: Eerste Cycles project
« Gepost op: 06 augustus 2018, 13:51:09 pm »
Zoveel trollen de laatste tijd.

8
Onderhanden werk en demo's / Re: Challange
« Gepost op: 06 augustus 2018, 13:49:15 pm »
Klopt helemaal Rozz ,de basis heb ik er vandaan realiteit en AI :P


9
Onderhanden werk en demo's / Re: Challange
« Gepost op: 06 augustus 2018, 11:20:21 am »
Een beetje aan het aftasten zoekende naar een concept, al bouwende komen we wel ergens op.


10
Onderhanden werk en demo's / Challange
« Gepost op: 05 augustus 2018, 11:00:17 am »
ÔÇťArtificial Intelligence" http://weeklycgchallenge.com/
Eens een poging wagen tijd tot de dertiende.


11
Modelleren / Re: Iemand verstand van Hair via particles?
« Gepost op: 31 juli 2018, 13:40:43 pm »
Ja is waar  staat op zichzelf.

12
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 31 juli 2018, 13:00:32 pm »
Piece deze week :P Een bone loze rig op een hobbelige weg.

En motiontrack  met geluid.


De verkeerde te pakken.

13
Modelleren / Re: Iemand verstand van Hair via particles?
« Gepost op: 31 juli 2018, 12:45:37 pm »
Je object die verbonden is met je partikel systeem  in edit mode draaien,een beetje omslachtig maar zo werkt het :)
Sapling is best leuk ik zelf vind de skin modifier mooier en makkelijker, de mesh zelf is dan gesloten dus minder poligons..



14
Mededelingen / Re: Postimage
« Gepost op: 27 juli 2018, 20:29:51 pm »
Ik las dat ze waren gehalveerd in servers geldproblemen. Dus het is weg.

15
Mededelingen / Re: Postimage
« Gepost op: 27 juli 2018, 11:10:22 am »
Daar gaat het mij niet om, als er hier een uitleg staat hoe je iets doet met bijbehorende foto's en het is weg is je uitleg ook weg.

Pagina's: [1] 2 3 ... 96