Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - blenderbrammetje

Pagina's: [1] 2 3 ... 69
1
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 04 januari 2019, 21:51:38 pm »
Een Piece a Day misschien voorlopig niet , maar zit weer te experimenteren met particles en nodes...

Wel ff de Piece a Day bovenaan zetten ! Gelukkig Nieuw Jaar Allemaal :)


2
Leuterhoek / Re: Prettige jaarwisseling en alvast een goed 2019!
« Gepost op: 04 januari 2019, 21:47:25 pm »
Gelukkig Nieuw Jaar 2019 !


3
Leuterhoek / Re: wat trekt jullie aan het 3D gebeuren
« Gepost op: 26 november 2018, 17:02:19 pm »
Animatie films maken. Verbeelding en inzichten tot leven wekken.

Schoonheid scheppen of gewoon creatief en / of humor uitbeelden...


4
Onderhanden werk / Re: MaliCero Scenes
« Gepost op: 21 november 2018, 21:05:53 pm »
Nieuwe explosie aan het renderen. Typen gaat nu met vertraging. Render over GPU met cycles.
970GTX cycles met branched path tracing. 2 frames per minuut...niet slecht...

5
Blender voor - modelling
                     - texturing
                     - animation
                     - cycles rendering
                     - video editing
GIMP voor Blender fotomateriaal en textures.

En Premiere Pro of Pinnacle voor videobewerking en formats.

Handbrake om te coderen en decoderen en VirtualDub om blenderpics tot een videobestand te converteren...

6
Animaties / Re: Huis nr.2
« Gepost op: 12 november 2018, 18:25:53 pm »
Mooi werk !

7
Animaties / Re: Portret Studie
« Gepost op: 12 november 2018, 18:25:16 pm »
 Cool !  8)

8
Leden stellen zich voor / Re: Hoi!
« Gepost op: 11 november 2018, 20:31:56 pm »
Als je wat moois gemaakt hebt , schroom dan niet het te posten.
je motiveert er anderen mee en doet er ons een enorm plezier mee.

Opbouwende kritiek is nooit een probleem...
Wil je de grond in geboord worden dan moet je dat er even bijzeggen... ook geen probleem :)
Of gewoon échte bagger posten   ;D
Groetjes Weer !

9
Leden stellen zich voor / Re: Hoi!
« Gepost op: 10 november 2018, 21:58:50 pm »
Character design en animatie. Leukst maar ik leg daarom de nadruk op de rest.
Ik wil in mijn eentje in staat zijn vette filmpjes te maken.

Maar uiteindelijk is het karakter wel het belangrijkst en moet dan ook het mooist en best in elkaar zitten.
Ik maak ze nu animeerbaar , dus met een daarvoor bedoelde poly verdeling...
Shape keys om te praten is de volgende stap...

Welkom op het forum en succes !


10
Andere software / Re: Gimp 2.10.6
« Gepost op: 04 november 2018, 20:08:06 pm »
GIMP is ideaal als vervanging voor Photoshop.

Het bied dezelfde mogelijkheden , is gratis en word goed ondersteunt.
Ik wil ook wat tutorials gaan doen , maar gebruik het vooral om afbeeldingen om te zetten , bij te werken
of er voor de grap tekstballonen aan toe te voegen...

Ik zou graag nog wat fotobewerking willen leren , retoucheren , bijwerken en met softe edges clonestampen enzo.
heb me er nog niet genoeg in verdiept. Eens mee spelen. Spelen leer je vaak het meest van , als je er de tijd voor neemt... :)

11
Onderhanden werk / MaliCero Scenes
« Gepost op: 26 oktober 2018, 00:34:27 am »
Onderhanden ... Deze scene is de langste scene uit mijn superkorte animatie filmpje , dat uit allerlei korte makkelijk te renderen scenes opgebouwd gaat worden.
Malicero.

Ook de enige scene waar MaliCero zelf nog niet in voorkomt...



Word vervolgd...

12
Modelleren / Re: Ladekast
« Gepost op: 19 oktober 2018, 18:00:06 pm »
Ontwerp gewoon een keukenblokje als één of meerdere objecten en maak alles dat je los wilt animeren als losse objecten , de deurtjes en de laden.
Zo dat ze erin passen.

Animeren in Blender gaat gewoon met keys over de tijdlijn , locatie keys in dit geval ,maar voor in Unity zou ik het in het spel zelf regelen , dus in Unity
Toch kun je wel een animatie meenemen in Untity vanuit blender geloof ik.

Succes !

13
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 17 oktober 2018, 23:16:20 pm »
Hier de geanimeerde versie


14
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 07 oktober 2018, 18:05:52 pm »
Piece van laatst opnieuw verbeterd en gerendert. Is al mooier. Nu nog animeren , ik maak er een GIF van.

Tik Tak Pok !  ::)




15
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 30 september 2018, 18:10:40 pm »
Ja had het druk met dingen en met trainen. Ben een zelf studie Incscape aan het doen. Logo's maken , maar dan professioneel.
Ben al begonnen met mee te doen aan ontwerpers wedstrijden. Dan zie je aan het aantal sterren hoe erg je logo's gewaardeerd worden.
Van de vijf sterren heb ik er nog maar drie gescoord , en twee keer twee en één...

Maar ik ben nog maar net begonnen te leren Incscapen. Voor Blender wil ik ook beter kunnen Gimpen.
Anders blijf ik maar aanklooien. Ik wil ook specular maps en ambient maps , als het nodig is.
En refractie simulaties zoals door hitte , zoals bij motoren en vuur , en bij bijvoorbeeld geesten en spoken...

Beetje de skills updaten...

Pagina's: [1] 2 3 ... 69