Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - blenderbrammetje

Pagina's: [1] 2 3 ... 68
1
Eindresultaten / Re: De eerste kleurige Blenderrender
« Gepost op: 06 februari 2018, 18:50:33 pm »
Dit zou Anders heel leuk aan de muur hangen in een foto realistische avant-gardistische render van architectuur Jamie !
Een huiskamer of juist een kantoorpand... ::)

2
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 15 januari 2018, 15:41:49 pm »
Thnx voor de inspiratie... ik maak zo een Piece want ik kreeg een idee !  ::)

3
Eindresultaten / Re: Kans op een prijs
« Gepost op: 15 januari 2018, 15:40:06 pm »
Gefeliciteerd. En verdient.

Zit zelf draken te maken maar juist daarom mijn complimenten , goed getextured , mooi gemoddeleers en met úitstraling.
Ik had zomaar jurylid kunnen worden  ;D

Ga zo door en post hier !  ::)

4
Leuterhoek / Re: Een gelukkig 2018 allemaal!
« Gepost op: 02 januari 2018, 15:55:51 pm »
Iedereen gelukkig  ::) nieuwjaar

5
Onderhanden werk / Re: wormhole
« Gepost op: 27 december 2017, 17:42:04 pm »
Bruut !  :o

6
Over Blender / Re: Hoe maak je in blender genbruik van een texture altlas
« Gepost op: 25 december 2017, 22:13:13 pm »
Erg verhelderend , Zaph.

Ik ben ook bezig met leren wat efficienter te GIMPen. Is gratis , legaal en kan hetzelfde als Photoshop. Open Source.
Had al zo'n vermoeden bij het woord Texture Atlas. Maar kan wel heel handig zijn voor karakters of modellen van gebouwen en huizen.
Zo heb je één texture per object nodig , houd alles overzichtelijk... Gaan we proberen !

7
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 25 december 2017, 17:12:34 pm »
Ik kijk wel uit Ijp. Ik zit meer met illegale index invloeden. Dacht dat ik mijn vuurwerk goed gemasked had , maar in de nieuwe scene blijkt alles toch nog glare te krijgen... ID mask gebruikt...index nummers i.p.v. layers... Maar goed alle begin is moeilijk. Tot voor kort werkte ik gewoon met layers... Heeft ook zijn nadelen... :)

Gelukkig nieuwjaar ook iedereen.




8
Leuterhoek / Re: Balen Balen Balen
« Gepost op: 25 december 2017, 02:10:48 am »
Ach... Microsoft. Kan iemand ff een schandpaal renderen... :P

9
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 25 december 2017, 02:06:37 am »
Klopt het BitCoinZ Filmpje kan me BitCoinZ opleveren , maar dan moet ik naast 1000 views , die hebje zo , ook 5 likes hebben.
Dus ik post hem hier als het klaar is , ik maak wel ff een topic. :) Dan kunnen jullie me mooi even aan die likes helpen en wat extra views  ;D

10
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 25 december 2017, 01:55:45 am »
Vrolijk KerstFeest en een gelukkig nieuwjaar komt nog. Komt nog vuurwerk bij.




11
Eindresultaten / Re: Kans op een prijs
« Gepost op: 25 december 2017, 01:54:31 am »
Ben geblokkeerd door Fascebook.  :o ::) Mijn Like heb je zeker... :)

12
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 22 december 2017, 01:12:57 am »
Nice ::)

13
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 19 december 2017, 01:07:26 am »
Ja , zit een filmpje te maken voor de BitCoinZ community. Wat objecten zijn al af. Zijn allemaal een piece per dag :)
Gewoon wat extrudes aan een kubus met een texture op de voorkant. Wel de PowerButtons en knopjes apart gedaan voor echte lichtgevendheid.




14
Onderhanden werk / Re: wormhole
« Gepost op: 18 december 2017, 18:30:02 pm »
Mooi zeg.  ::)

15
Onderbouwde kritiek / Re: Eerste Cycles project
« Gepost op: 18 december 2017, 18:29:15 pm »
Mooi werk Koos2 !
Goed dat je bent gaan cyclen. Vette reptielen ook.
Kan ik nog wat van leren. Mooi getextured.  :o

Pagina's: [1] 2 3 ... 68