Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - Ruud

Pagina's: [1] 2 3 ... 86
1
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 20 februari 2018, 14:36:15 pm »
Mijn piece weightpaint alles moest handmatig worden aangebracht ,tijdrovend maar gelukt de rig is klaar. Het model is 70mb groot dus goed te doen.


2
Materialen en Texturing / Re: onderdelen van muur (wall)selecteren
« Gepost op: 19 februari 2018, 01:50:20 am »
Zet je modus in vertex modus,


3
Materialen en Texturing / Re: onderdelen van muur (wall)selecteren
« Gepost op: 18 februari 2018, 23:59:39 pm »
Ik denk dat je een dubbele mesh hebt remove doubles kan helpen.

4
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 18 februari 2018, 23:43:33 pm »
Het model is klaar om de volgende stap te zetten.
Het hoofd is samen gevoegd met het lichaam dus 1 mesh de shapekeys die ik gebruikte zijn de weg kwijt de arme zielen dus wissen en opnieuw maar dat is het werk niet. de volgende fase zijn de bones.







5
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 18 februari 2018, 11:51:42 am »
Niet echt een beetje aan het spelen met van alles en nog wat, als het model klaar voeg ik bones toe een lichtgewicht model zonder subdivide renderen gaat lekker snel en toch een goed resultaat.
1 texture gebruikt voor het hout met een redelijk resultaat weinig repeat.

Wat aan het experimenteren en zoekende wat ideen proberen te verwerken of het allemaal lukt.



6
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 17 februari 2018, 15:20:13 pm »






7
Modelleren / Re: Retopology
« Gepost op: 12 november 2017, 15:46:43 pm »
In Model en sculpt daar staan aardig wat comments en recent.
De techniek die ik gebruik bevalt me goed, eerst modeleren dan sculpten.
http://dbc-3d.nl/index.php?topic=1924.0

8
Materialen en Texturing / Re: Texture op binnenzijde object
« Gepost op: 12 november 2017, 15:41:53 pm »
Het werkt in beide gewoon als standaard instelling.

9
Onderhanden werk / Re: bezig met;
« Gepost op: 12 november 2017, 00:46:25 am »
Het ziet er goed uit, inderdaad herhalen en herhalen daar leer je mee modeleren.

10
Materialen en Texturing / Re: Texture op binnenzijde object
« Gepost op: 10 november 2017, 17:27:06 pm »
Standaard werkt het direct, heb je misschien iets uit gevinkt zoals de camera


11
Materialen en Texturing / Re: Texture op binnenzijde object
« Gepost op: 10 november 2017, 17:19:09 pm »

12
Materialen en Texturing / Re: Texture op binnenzijde object
« Gepost op: 10 november 2017, 17:16:14 pm »
Staat de camera in de sphere? Het probleem kan nooit groot zijn zodat je project mislukt.
Heb je de nodes aangesloten?

13
Materialen en Texturing / Re: Texture op binnenzijde object
« Gepost op: 10 november 2017, 16:45:20 pm »
Add een  lamp ?
Dom is als je nooit vraagt en vragen is nooit dom :P

14
en wat je zegt kan ook maar ik ga geen boekwerk schrijven :P

15
Het is just overzichtelijk, als je bijvoorbeeld 100 objecten hebt dan zijn er  met de eerste methode 100 materialen te zien ,bij jouw wens dubbel driedubbel?
Dan raak je het overzicht kwijt, 10 boeken drukken voor elk hoofdstuk of 1 boek met 10 hoofdstukken, de hiƫrarchie van een pc is toch ook zo opgebouwd.
Een diffuse node en een output zijn de standaard nodes en nu voeg je een texture node er bij plus een mix ,niet echt complex.

Pagina's: [1] 2 3 ... 86