Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - rozz

Pagina's: [1] 2 3 ... 106
1
Onderhanden werk / Re: phjew..
« Gepost op: Vandaag om 17:55:43 »
zou het filmpje langer willen maken en rustiger maar ja, laat mijn geduld en mijn pc niet toe....

2
Onderhanden werk / Re: phjew..
« Gepost op: Vandaag om 17:54:46 »

3
Onderhanden werk / Re: phjew..
« Gepost op: Vandaag om 17:48:54 »
en met iPhone erin




voor haar goed genoeg, voor mij...tja

4
Onderhanden werk / Re: phjew..
« Gepost op: Vandaag om 17:48:06 »
Moest wel duurzaam dus achterkant met zonnepanelen

 


5
Onderhanden werk / phjew..
« Gepost op: Vandaag om 11:16:37 »
Ben een telefoonhoesje naar het idee van mijn dochter aan het ontwerpen.
Eentje die, als hij valt, en zelfverdedigings mechanisme inschakelt en dan ook nog kan drijven..(toilet ge(val)letje).
De naam heeft ze zelf bedacht, de Phjew, als in dat scheelde weinig.
Staat niet voor niks in dit topic natuurlijk, onderhanden werk maar wilde toch ff iets laten zien.
PC staat nu het volgende, verder gevorderde filmpje te renderen.
Moet toch maar eens meer met Evee gaan werken, scheelt een hoop tijd.




6
Over Blender / GLOW
« Gepost op: 23 februari 2018, 08:35:16 am »
Ieder jaar is er GLOW in Eindhoven en kwam er net achter dat dit project met blender gedaan/gemaakt is...vond ik wel vermeldingswaardig.

https://vimeo.com/250414129

7
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 11 februari 2018, 14:24:51 pm »
hoop voor de crypto miners...worden onze kaarten weer betaalbaar.




8
Leuterhoek / Re: Fractal tekenen met Mandelbulber
« Gepost op: 05 februari 2018, 11:36:47 am »
Heb het een keer geprobeerd en was hetzelfde als blender in het begin...HELP...

9
Eindresultaten / Re: Kans op een prijs
« Gepost op: 31 januari 2018, 10:58:57 am »
Gefeliciteerd met je vermelding op blendernation en natuurlijk de gewonnen $200,- render credits.

10
Blender Interface / Re: [Blender 2.8] Ik mis de metallic shader...
« Gepost op: 15 januari 2018, 10:43:16 am »
principle based shader gebruiken en slider van metalic helemaal open gooien.

11
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 14 januari 2018, 12:01:06 pm »
Nog maar eens met de hdri`s van https://hdrihaven.com en textures van https://freepbr.com/, allemaal gratis.






12
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 07 januari 2018, 16:30:53 pm »
Het nieuwe jaar, een nieuwe piece..weer ff geleden maar ga de draad weer oppakken.




zitten nog wat vuurvliegjes maar die werk ik zo weg met een hoger aantal samples, was een piece a day :)

13
Onderhanden werk / Re: wormhole
« Gepost op: 26 december 2017, 18:24:04 pm »
onderin zat nog een `naad` nog geen fresnel en nog wel meer dingetjes maar dit is the final version van mijn wormhole.


14
Over Blender / gratis cursus t.w.v. $180
« Gepost op: 23 december 2017, 11:48:24 am »
Ga snel naar blendernation en dan de nieuwe suzanne dissolve tutorial, kijk hem via YouTube zelf en klik op meer weergeven daar staat de link naar de cursus die hie aan de eerste 150 klikkers geeft..ik heb mijn kerstkadootje al binnen...

15
Eindresultaten / Re: Kans op een prijs
« Gepost op: 23 december 2017, 11:44:05 am »
you got my thumbs up!

Pagina's: [1] 2 3 ... 106