Dutch Blender Community

Hulp => Blender Interface => Topic gestart door: Blom3dd op 29 januari 2016, 11:33:18 am

Titel: alt home 3dview
Bericht door: Blom3dd op 29 januari 2016, 11:33:18 am
Ben nu aan het modeleren, wat ik niet snap is dat ik topview of left doe en dat de view ergens terecht komt waar nix is...
wat doet alt home dan precies, volgens mij werkt dat wel als viewall ...
Titel: Re: alt home 3dview
Bericht door: Ruud op 29 januari 2016, 11:42:17 am
Met shift c reset je het.
Met modeleren is het makkelijker als je in het midden van je x y lijn blijft werken, zodat je origin point van je model in het midden staat.
1front 3 right 7 top met ctrl 1,3,7 pak je de andere kant.
Titel: Re: alt home 3dview
Bericht door: Ruud op 29 januari 2016, 11:46:31 am
Hier zijn wat toetsen combo's
http://www.3dbuzz.com/forum/threads/192215-Blender-101-Shortcut-keys-list
Titel: Re: alt home 3dview
Bericht door: IJp op 29 januari 2016, 12:31:15 pm
En als je de weg kwijt bent bij het modeleren kom je met de punt . op je numpad van je toetsenbord terug bij je geselecteerde vertex.
Titel: Re: alt home 3dview
Bericht door: koos2 op 29 januari 2016, 14:17:00 pm
Alt home doet bij mij af en toe wat soms reageert het en soms niet. Weet niet wanneer wel en wanneer niet.
Titel: Re: alt home 3dview
Bericht door: Blom3dd op 29 januari 2016, 18:37:43 pm
bedankt, soms is het zo simpel.
Titel: Re: alt home 3dview
Bericht door: blenderbrammetje op 03 februari 2016, 22:26:58 pm
Precies , nog Ctrl - Alt - Delete voor Cameraview...  ::)