Hulp > Blender Interface

[Blender 2.8] Ik mis de metallic shader...

(1/1)

JamieVanCadsand:
Hoi blender testers van 2.8...

Ik gebruik momenteel de blender 2.8 testbuild om voornamelijk blender's nieuwe
render engine eevee uit te proberen, maar ik mis volgens mij de metallic shader
node...

Hoe zou dat kunnen ?... of ligt het aan de testbuild versie die ik heb gedownload ?...

Heeft iemand enig idee wat dat zou kunnen zijn ?... Alvast bedankt,
Jamie.

rozz:
principle based shader gebruiken en slider van metalic helemaal open gooien.

JamieVanCadsand:

--- Citaat van: rozz op 15 januari  2018, 10:43:16 am ---principle based shader gebruiken en slider van metalic helemaal open gooien.

--- Einde van citaat ---

Ja... dat helpt, ik gebruik inmiddels gewoon de PBR Principles shader voor metallic
enzo... Je hebt gelijk...

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie