Topic: Pommerlis  (gelezen 2767 keer)


Offline Pommerlis

  • Member
  • *
  • Berichten: 5
    • Bekijk profiel
    • Pommerlis
« Gepost op: 19 juli 2013, 12:22:56 pm »
Hallo allemaal,

Op het web en in de 3D wereld kennen mensen mij als Pommerlis.
In het dagelijkse leven hebben mijn ouders gemeend mij de naam Josephine - ja, een vrouwke - te moeten geven maar ik geef toch de voorkeur aan Josje. Ben in de grafische kant van het computeren verzeild geraakt door een vriendin die me ooit eens een versie van Paint Shop Pro kado deed, wat ik nog steeds gebruik. De hobby is een tikkie uit de hand gelopen.
Via PSP kwam ik bij Poser, via Poser bij Daz, via Daz naar Carrara....afijn. Inmiddels maak ik niet alleen afbeeldingen, wat eigenlijk mijn eerste interesse is, maar ook poses voor gebruik in Poser. Was het in eerste instantie wat textureren voor eigen gebruik, wat poses als freebies, nu verkoop ik ook op kleine schaal en is mijn interesse gewekt om te leren modelleren. Van niets af zelf helemaal iets opbouwen.
Persoonlijk vind ik het niet slecht voor een vrouwke van 47 die nog geen PC kon aanzetten zonder iets te laten ontploffen. We hebben vooruitgang geboekt  :D
Anyhew,....mocht je nog iets meer willen weten dan hoor ik het wel.

Groetjes,
« Laatst bewerkt op: 01 januari 1970, 01:00:00 am door Guest »

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #1 Gepost op: 19 juli 2013, 23:31:41 pm »
Josje,
Welkom op dit forum.
Ik hoop dat je hier veel zult leren en dat we veel werk van je kunnen bewonderen.  :shock:
En leuk om te horen dat je Paint Shop Pro gebruikt die heb ik namelijk ook, een handig en mooi programma wat ik niet zou willen missen.
Maar nu heb je Blender gevonden deze is geheel gratis en Blender doet niet onder voor betaalde software dat is helemaal fantastisch.
Maar er is meer van deze gratis software er staat boven aan mijn website Software links kijk daar maar eens rond.
http://members.home.nl/w.ijpelaar/webart/
Veel Blender gebruikers gebruiken ook Gimp en Gimp kan op veel onderdelen de concurrentie aan met het alombekende (en dure) Adobe Photoshop, dus haal hier je voordeel uit. ;)
Verder ben ik wel heel benieuwd naar je werk.
« Laatst bewerkt op: 01 januari 1970, 01:00:00 am door Guest »

Offline Mark aka Dark

  • *
  • Berichten: 782
    • Bekijk profiel
    • Mijn eigen site
« Reactie #2 Gepost op: 22 juli 2013, 07:50:23 am »
Welkom op dit forum Josje.

Succes met modelleren. Mocht je vragen hebben...laat het weten. Meestal kunnen we vragen snel beantwoorden.

MAD
« Laatst bewerkt op: 01 januari 1970, 01:00:00 am door Guest »
MAD staat voor: Mark Aka Dark
Problemen met inloggen? Mail naar: info@dbc-3d.nl