Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - IJp

Pagina's: 1 2 3 [4] 5 6 ... 292
46
Leuterhoek / Re: render batch sequence ( hoe?)
« Gepost op: 23 februari 2023, 18:53:35 pm »
Misschien heb je hier wat aan
https://youtu.be/KRp23ckLh7M

47
Leden stellen zich voor / Re: Hoi ik ben Xan
« Gepost op: 23 februari 2023, 17:53:58 pm »
Welkom op het forum Xan.
Als je gaat pottenbakken dan heb je een goede keus gemaakt met Blender je hebt geen pottenbakkerstafel nodig
https://youtu.be/TQT8Q7oXegg.

Met fSpy kun je het perspectief van een foto overnemen en zo je Bender scene van een foto na bouwen je moet je er wel even in verdiepen.

Als je lijnen wilt hebben dan kun je ook nog in 2d werken met Krita daar kun je heel veel met lijnen, ik zou seggen probeer het eens het is net als Blender  open source software en dus gratis
https://krita.org/en/

Succes.

48
Over Blender / Re: 3D Printen van onderdeel van modelauto
« Gepost op: 24 januari 2023, 10:33:18 am »
Nee ik ga het niet zelf printen die dingen zijn mij te duur ::)
De 3D Toolbox is een addon die in Blender zit en daar kun je de problemen in je object opsporen en sommige probleemen oplossen.
https://youtu.be/0rgrLWFUjlk

Ik ben er nu achter dat je het probleem met Zero Faces kunt oplossen door je object wat op te schalen.
Ik ben al een heel eind maar het blijft moeilijk op alle problemen op te lossen   ::)

49
Over Blender / Re: 3D Printen van onderdeel van modelauto
« Gepost op: 21 januari 2023, 15:03:50 pm »
Nou ik heb nu een onderdeel gemodelleerd en met solidify een rim gegeven en daarna helemaal dicht gemaakt.
Met Blender 3D Toolbox nagekeken en bij Zero Faces is heel het object oranje wat moet je hier mee?
Ik heb ook nog wat overhang face maar dat wordt wel door de 3d printer opgelost denk ik zo.
Verder geen fouten meer in het object.
Dus hier mijn vraag, is het object te printen met Zero Faces die de Blender 3D Toolbox aangeeft?

50
Belichting en Rendering / Re: cameras kwijt
« Gepost op: 17 januari 2023, 15:04:38 pm »
Camera to view even uit zetten en even met de muis scrolwiel uitzoomen om zo
je camera te zoeken.

51
Over Blender / Re: 3D Printen van onderdeel van modelauto
« Gepost op: 08 januari 2023, 11:32:03 am »
Dan heb ik nog een vraag, als je je object door Blender 3D Toolbox is nagekeken en je object heeft nog wat fouten, kun je het dan met die fouten toch laten printen?

52
Welkom Menno op het forum.
Ik zelf heb geen idee BIM is en weet er dus ook niet van, misschien zijn er anderen forum leden die op jou en Bim hebben zitten wachten.
Maar heb je al Blender images en animaties van je projecten laat ze hier maar zien ik ben er wel heel benieuwd naar.
Succes op het forum.

53
Hardware / Re: GPU melding
« Gepost op: 08 december 2022, 17:58:36 pm »
Ik had geen betere oplossing voor je probleem  :-[ maar je hebt het nu zelf super opgelost.
Als je ook een snelle computer hebt dan zal Blender nu wel sneller dan het licht renderen ;)

54
Over Blender / Blender 3.40
« Gepost op: 08 december 2022, 11:22:56 am »
Blender 3.40 is uit.
Download hem hier https://www.blender.org/download/

55
Belichting en Rendering / Re: renderen in delen
« Gepost op: 28 november 2022, 11:43:27 am »
Ik weet wel van het bestaan van een Addon Render-images-for-print misschien heb je daar wat aan.
https://www.blendernation.com/2011/12/29/add-on-for-blender-helps-to-render-images-for-print/

56
Leden stellen zich voor / Re: Martijn stelt zich voor
« Gepost op: 24 november 2022, 23:22:19 pm »
Ja hoor hij werkt weer de link http://www.artomix.nl/
Je hebt behoorlijk groot werk afgeleverd knap gedaan.


57
Leden stellen zich voor / Re: Martijn stelt zich voor
« Gepost op: 24 november 2022, 12:22:36 pm »
De link werkt niet krijg deze Error :-\
There has been a critical error on this website.

58
Leden stellen zich voor / Re: Martijn stelt zich voor
« Gepost op: 23 november 2022, 13:03:25 pm »
Dat is mooi weer een Blender fanaat er bij ;) Welkom op het forum en ik ben ook heel benieuwt naar al je Artwork.

59
Materialen en Texturing / Re: Modeleren of textures?
« Gepost op: 23 november 2022, 13:00:07 pm »
Wat bij mij opkomt is zelf een collage van geroteerde stenen maken en die de UV editing per steen selecteren.

60
Hardware / Re: Hardware
« Gepost op: 19 november 2022, 19:26:00 pm »
De RTX 3080-/70 en 60
Bekijk dit maar eens  ;)
https://youtu.be/bHfbcE2RYbk

Pagina's: 1 2 3 [4] 5 6 ... 292