Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - IJp

Pagina's: 1 ... 251 252 [253] 254 255 ... 292
3781
Leuterhoek / Re: substance painter
« Gepost op: 10 maart 2014, 20:34:39 pm »
zo, dat ziet er netjes uit.
Die huid, was die al zo geribbeld in het model, of komt dat door de tool?

MAD
Mijn sculpt zag er niet helemaal gaaf uit daar moet het een en ander nog aan gebeuren.
Maar de huid wordt inderdaad geribbeld door de tool het werkt super snel het enige nadeel is het roteren rond je object.

Ik vermoed dat dat het werk is van de substance painter. Ziet er goed uit!
Het is inderdaad substance painter je moet hem eens uitproberen.

3782
Leuterhoek / Re: substance painter
« Gepost op: 09 maart 2014, 23:00:42 pm »
Ik heb  substance painter uitgeprobeerd en het werkt goed en is niet zo traag als Blender.
Het is wel even wennen met roteren ::)
Dus hier een test, gesaved met printscreen.  ;)



3783
Andere software / Re: Krita digital painting studio.
« Gepost op: 09 maart 2014, 11:15:18 am »
Ik heb hem al geprobeerd er zitten hele mooie effecten in ik vond vooral bijzonder hoe vloeiend zacht en mooi de streken van de penselen zijn.
Top programma :D

3784
Onderhanden werk / Re: The way of the samurai
« Gepost op: 09 maart 2014, 11:08:31 am »
Ziet er weer heel goed uit op de achterzijde na maar dat hoef ik je niet te vertellen ;)
ik vindt het heel wat als je een karakter zo kunt laten bewegen respect. 8)

3785
Leuterhoek / Re: substance painter
« Gepost op: 09 maart 2014, 11:03:23 am »
Dat ziet er zeker goed uit!
Ik probeer dit ook met blender textuur painting maar dat werkt bij mij nog niet zo goed :-\
Zo te zien is het voor Substance painter een fluitje van een cent ;)
Ze hebben ook nog een Blender  :D   Substance Designer 4.

3787
Andere software / Krita digital painting studio.
« Gepost op: 06 maart 2014, 17:53:44 pm »
Zeker een programma om aan je collectie toe te voegen.

Deze info komt van:
http://www.blender.org/
http://www.blendernation.com

Krita is the full-featured free digital painting studio for artists who want to create professional work from start to end. Krita is used by comic book artists, illustrators, concept artists, matte and texture painters and in the digital VFX industry.Krita is free software, licensed under the GNU Public License, version 2 or later.
http://krita.org/item/220-krita-2-8-0-released


3788
Leuterhoek / Re: Mijn 400ste post
« Gepost op: 05 maart 2014, 23:03:26 pm »
ik zal me een beetje inhouden  :-[

3789
Materialen en Texturing / Re: pipeline karakter a tot z
« Gepost op: 05 maart 2014, 23:01:10 pm »
Ik ben gestopt met het urwrappen van mijn sculpt.
Het unwrappen duurt zo lang en het textuur painten schiet ook niet op, dus als je geen snelle computer hebt is het niet te doen.
ik heb de sculpt met Topology/dynamic Detail size  19px bewerkt maar dat vergt teveel van mijn laptop.
Ik hoop dat je een super snelle computer hebt als dat niet zo is probeer dan eerst iets uit voordat je verder gaat.
Succes.


Dus deze sculpt krijgt geen kleur en textuur.

3790
Leden stellen zich voor / Re: Hey, allen Tommy s nieuw
« Gepost op: 05 maart 2014, 19:39:36 pm »
d_b,
Welkom Welkom.
Je bent dan al goed bezig met het maken van een tutorial, ik wacht daarom geduldig op je volgende tutorial. ;)
Heb je vragen of kun je ons iets leren dan ben je hier op de juiste plek.
Succes.

3791
Leden stellen zich voor / Re: Ook even voorstellen
« Gepost op: 04 maart 2014, 22:37:12 pm »
Frison,
Welkom op dit forum ik merk nu dat ik al op een ander topic van je heb gereageerd en daar kon ik je niet helpen.  :(
Maar heb je vragen over blender zelf dan zijn er zeker op dit forum leden die je verder kunnen helpen.
Succes met Blender.
 

3792
Over Blender / Re: Addon Camera Dolly Rig and Crane Rig.
« Gepost op: 04 maart 2014, 22:16:22 pm »
Blender 2.69 had bij mij ook rare kuren en ik ben ook teruggegaan naar versie 2.68.
Daarna weer Blender 2.69 even geprobeerd i.v.m. de camera rig  en dat is heel vreemd ik heb nu geen problemen meer :-\
Op dit moment heb ik blender 2.70 en met deze test versie heb ik ook geen problemen.

3793
Onderhanden werk / Re: tutorial over karakter ontwerp
« Gepost op: 04 maart 2014, 22:06:28 pm »
d_b,
Wel doorgaan met je tutorials maken ik zit al te wachten op je volgende.

3794
Materialen en Texturing / Re: Doorschijnen van textures
« Gepost op: 03 maart 2014, 23:20:49 pm »
Hallo Frision,
Ik denk dat je met dit probleem precies iemand moet treffen die ook met deze software werkt.
Ik kan je hier niet mee helpen. :-\
succes met het zoeken naar een oplossing.

3795
Onderhanden werk / Re: tutorial over karakter ontwerp
« Gepost op: 03 maart 2014, 23:13:01 pm »
Ik sluit me helemaal aan bij JvL.
Ik mis ook hoe je dit verhaal omzet in blender.
Maar ga vooral door met tutorials maken ik ben er verzot op. ;)

Toch wil ik je dit nog even onder de aandacht brengen dan kun je gewoon alles doen met Blender.

http://www.blendernation.com/2013/12/18/speed-paint-of-an-iguana/#utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+Blendernation+%28BlenderNation%29

Pagina's: 1 ... 251 252 [253] 254 255 ... 292